טלוויזיה

יאיר לפיד: "נתניהו צריך ללכת עכשיו, בזמן המלחמה"

לראשונה מתחילת המלחמה, יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד, מבקר את התנהלותו של ראש הממשלה בנימין ונתניהו, ואף קורא להדחתו. לדבריו: "נבוא לשבת תחת מישהו אחר מהמפלגה שלו"
מערכת ice |  2
בנימין נתניהו, יאיר לפיד (צילום פלאש 90/ תומר נויברג, Alex Kolomoisky/POOL)
בצל המלחמה בעזה, ראש האופוזיציה יאיר לפיד, התראיין הערב (רביעי) בחדשות 12 ולראשונה ביקר את התנהלותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. בדבריו קרא לפיד להדחתו של ראש הממשלה.
לדבריו של לפיד: "נתניהו צריך ללכת עכשיו בזמן לחימה, נבוא לשבת תחת מועמד אחר מהליכוד. אנחנו נדבר עם ראשי הליכוד, יש הרבה מאוד אנשים שם שמבינים שהמדינה הלכה למקום רע".
לפיד הוסיף ואמר: "הממשלה הזו לא מתפקדת. אנחנו צריכים שינוי - נתניהו לא יכול להמשיך להיות ראש ממשלה. אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לנהל מערכה שתהיה ממושכת עם ראש ממשלה שאין לציבור אמון בו".
 
לדברי לפיד, שלא התבטא כך נגד נתניהו פוליטית במהלך המלחמה עד כה, טען: "אני חושב שכמו כל אזרח ישראלי בסוף מה שמעסיק אותי זה הדבר המהותי. אני מוכן לקחת את מפלגתי ולהיכנס למפלגה שהליכוד מוביל אותה".
לפיד עוד אמר בראיון כי: "אני מציע שנקים עם הליכוד, עם החרדים ואני לא אמרתי את זה בעבר, עם ליברמן והמחנה הממלכתי - ממשלת שיקום לאומי". נתניהו לא יכול להוביל אותה".
מהליכוד נמסר בתגובה: "מצער ומביש שלפיד עושה פוליטיקה בזמן מלחמה כשהוא מציע להדיח את ראש הממשלה שמוביל את המערכה ולהחליפו בממשלה שתקים מדינה פלסטינית ותאפשר לרשות הפלסטינית לשלוט בעזה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שקר וכזב לפיד לא רוצה שתקום מדינה פלסטינית הרי ברור שהם
    ליה 11/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    למה הם משקרים כי הם רוצים שתאמינו לשקרים ולא תבחרו בלפיד להפעי את הראש אם לפיד היה ראש ממשלה אז אז תוך שעה היו מגיעים 500 חיילים לכל ישוב ולכל קיבוץ כשבפועל רק אחרי 12 שעות שלחו גדוד שהגיע בחמש בערב בשעה וחצי עמד בחוץ והם נכנסו רק בשש וחצי. שלחו רקו שלושה חיילים למות זה מה ששלחו שהם צריכים להילחם עם אלפי מחבלים אז מה קורה פה אם היה לפיד זה לא היה קורה הוא היה שולח תוך שעה הוא היה שולח גדודים ש 500 חיילים ולא אחרי 12 שעות תפתחו את העיניים ותפסיקו להקשיב לשקרים שגורמים להסתה
    סגור
  • 1.
    פחדן
    מירו 11/2023/15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הוא ממשיך " רק לא ביבי" נס גדול היה שבמלחמה הזו לא היה לפיד (כבוי)
    סגור