טלוויזיה

ערוץ 14 נתפס בפדיחה ענקית: הסרטון 'הבלעדי' הוא פייק

הכתב הלל ביטון רוזן מערוץ 14 חשף במהדורה של הערוץ "הצצה בלעדית ונדירה" ללחימה של כוחות צה"ל במנהרות החמאס בעזה. אלא, שהסרטון הזה פורסם לפני כשנתיים
מערכת ice |  4
ערוץ 14 (צילום מסך ערוץ 14)
כשהרייטינג של רשת 13 כל כך נמוך, כנראה שהכי טוב זה לעסוק במתחרים. פדיחה ענקית של ערוץ 14 הוצגה אמש (שלישי) ב'אזור בחירה' של רביב דרוקר כאשר סרטון שהוצג כבלעדי בערוץ התברר כסרטון מלפני שנתיים.
עידו שוורצברד כתב: "הערב פרסמנו באזור מלחמה: הלל ביטון רוזן מערוץ 14 חשף אתמול "הצצה בלעדית ונדירה" ללחימה של כוחות צה"ל במנהרות החמאס בעזה. הבעיה: הסרטון הזה פורסם לפני כשנתיים. מצורף לינק לערוץ היוטיוב שפרסם את הסרטון בעבר".
 
אבל בעקבת העיסוק הזה במתחרים, רן בוקר, כתב YNET וגם בן דודו של כתב הערוץ אלמוג בוקר, ממש ללא. לדבריו, המגיש הוותיק עסוק יותר בהתנצחות עם ערוץ 14 שכבר קיבע את מעמדו כערוץ השני בחשיבותו בישראל, במקום לעסוק בתוכן לכאורה.
רן בוקר נכנס בדרוקר בעוצמה וכתב בעמוד הטלגרם שלו:  "התוכנית של רביב דרוקר ב-13 היא כמעט פארודיה על עצמה: בזמן שב-12 אוהד חמו נותן דיווח על מה שקורה בעזה, דרוקר וחבריו לאולפן עם דיווחים מתנשאים על ערוץ 14 ומני ממטרה".

עוד הוא הוסיף: "בימים כתיקונם זה עוד איכשהו יכול לעבוד, אבל ברבע לשמונה, בדיוק בחודש מאז הטבח הנוראי, ודקות לפני הצהרת נתניהו, בזה אתם מתעסקים? אלה אייטמים שיכלו לעבור בארבע אחר הצהריים". 
לסיום כתב בוקר: "הזחיחות הזאת באולפן בשעה המרכזית של היום היא לגמרי סימפטום שאולי מסביר איך קורה שהמהדורה של 13, שפעם הייתה אלטרנטיבה, לא מצליחה למצב את עצמה אפילו במקום השני"
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אזור בחירה.
    אביב 11/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תוכנית האקטואליה הטובה ביותר.
    סגור
  • 3.
    רק ערוץ 14 (ל"ת)
    עם ישראל 11/2023/08
    הגב לתגובה זו
    5 4
    סגור
  • 2.
    חושפים את כל הפייקים
    רק ערוץ 13 11/2023/08
    הגב לתגובה זו
    4 5
    ערוץ 14 זה ערוץ של שקרנים,פלגנים ומסיתים.
    סגור
  • 1.
    איזה קטע?
    שלי 11/2023/08
    הגב לתגובה זו
    7 3
    נו, אז מצאתם פייק בערוץ 14! - התקשורת האמיתית היחידה!!!!!!!!!!!!!! בנתיים שאר הערוצים ממציאים פייקעל בסיס יומיומי תוצרת עצמית לצרכי רייטינג .... הצחקתם את העם
    סגור