טלוויזיה

ינון מגל נעדר מהשידור: זו המחליפה המפתיעה שהוקפצה במקומו

השרה לשעבר איילת שקד כתבה בסטורי שהעלתה: "היום לא ימים רגילים ובימים לא רגילים עושים דברים לא רגילים. 9:00-11:00 אני מגישה עם בן כספית ברדיו 103FM, הוא עוד יתגעגע לינון. תאזינו"
מערכת ice |  3
הפטריוטים (צילום מסך ערוץ 14)
אחרי קרב הטוויטר (X.COM) בין ינון מגל ובן כספית, שנמשך גם היום (אמש) בין השניים בעקבות הדברים של בנימין נתניהו, היום מגל נעדר מהשידור ב-103FM ובתחנה מצאו מחליפה מפתיעה במיוחד שתמלא את הכסא שלו, השרה לשעבר איילת שקד.
שקד כתבה בסטורי שהעלתה: "היום לא ימים רגילים ובימים לא רגילים עושים דברים לא רגילים. 9:00-11:00 אני מגישה עם בן כספית ברדיו 103FM, הוא עוד יתגעגע לינון. תאזינו". ואכן היא פתחה את השידור במקום מגל ודי הקשתה על כספית עם טענות נגד.
כזכור, מגל החליף את תמונת הפרופיל שלו בטוויטר לתמונה בה פניו מודבקות על תמונה מצוירת של דמות צבאית שרירית, המזכירה במקצת את רמבו מסרטיו של סילבסטר סטאלון, כאשר מי שקצת פחות התחבר לתמונת הפרופיל החדשה של מגל הוא בן כספית, שכתב עליו: "זה יכול להיות הלוגו של ממשלת הימין על מלא-מלא. מלא פוזה".
 
כאמור, על רקע הצהרות נתניהו וגנץ, מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14ינון מגל, התייחס לנושא וכתב בטוויטר (X.COM) שלו כך: "אם אני מבין נכון, אז הדיל הוא כזה: בני גנץ משחק אותה ממלכתי, נכנס לממשלה, נואם על כלל ישראל, ובכל הזדמנות תוקע לנתניהו סכין בגב קלאסה". מי שעקץ את מגל, הוא שותפו לתוכנית ב-103FM, מגיש 'פגוש את העיתונות' ופאנליסט חדשות 12בן כספית, שכתב כך בתגובה: "כששידרנו יחד, הוא נשבע שלא נוגע באלכוהול. כי אין הסבר אחר".
 
הכתבת המדינית של חדשות 13, מוריה אסרף-וולברג, שאלה את ראש הממשלה בתדרוך האם הוא חש אשם והאם נערך למלחמה כפי שהוזהר על ידי הצבא. נתניהו השיב כי לא התקבלה אזהרה, וכן אמר כי "התרעתי מפני הסרבנות ואמרתי שברגע האמת לא תהיה כזו". נתניהו הוסיף כאמור כי "ביום שאחרי יבחנו את הקשר בין הסרבנות לבין מהלכי סינוואר".
 
אחת הכתבות שנכחה בתדרוך שאלה את נתניהו האם לדעתו זה מה שהניע את סינוואר, ונתניהו השיב שזו לא טענתו, אלא שזה ייבחן.
 



הציטוט שיצא החוצה עורר סערה ושורה של גינויים, ובראשם של חבר הקבינט בני גנץ, שכתב: "התחמקות מאחריות והטלת רפש בעת מלחמה הם פגיעה במדינה. ראש הממשלה חייב לחזור בו מדבריו באופן חד וברור".
 

לאחר דבריו של גנץ, נתניהו לא חזר בו באופן מפורש, אולם כתב כי "חמאס פתח במלחמה נגדנו כי הוא רוצה להרוג את כולנו ולא בגלל שום ויכוח בתוכנו. חמאס טעה - ולכן יחוסל. רק יחד ננצח".
נראה שהדברים הללו של נתניהו סיפקו את גנץ, ששיתף את הציוץ של רה"מ וכתב, "יחד, כל החברה הישראלית, ננצח".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אולי הלשון תגיע למעי ושרה תסלח לה (ל"ת)
    עדי 11/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    גל דבר עדיף על מטריד מינית
    לא נתגעגע 11/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מגל צריך להיעלם מהציבוריות הישראלית ויפה שעה אחת קודם
    סגור
  • 1.
    יש אלוהים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    רוני 11/2023/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ינון האיש הכי משעמם בתיקשורת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    סגור