טלוויזיה

לאחר מותו של מת'יו פרי: זו השחקנית שמתקשה להתמודד עם האובדן

השחקן האמריקאי מת'יו פרי שנמצא ללא רוח חיים בביתו שבלוס אנג'לס והובא למנוחות בסוף השבוע האחרון, גרם לכאב רב בקרב מעריציו ואהוביו בעולם ביניהם חבריו הקרובים לקאסט הסדרה 'חברים'. אחת השחקניות שלקחה את מותו של פרי קשה היא ג'ניפר אניסטון כי היא "מתקשה להתמודד עם האובדן"
מערכת ice | 
מת'יו פרי (צילום freepik, יוטיוב/ Entertainment Tonight)
השחקן האמריקאי וכוכב הסדרה האגדי 'חברים', מת'יו פרי, הובא למנוחות בסוף השבוע האחרון, כמה ימים לאחר שמת בגיל 54 כתוצאה מדום לב. פרי נמצא ללא רוח חיים בביתו שבלוס אנג'לס לאחר שטבע בג'קוזי.
לאחר מותו, רבים מחבריו ששיחקו לצידו לאורך השנים נפרדו ממנו ברשתות החברתיות אך מעריצי הסדרה האהובה ציפו בקוצר רוח לתגובותיהם של חבריו לסדרה 'חברים' הלוא הם ג'ניפר אניסטון, קורטני קוקס, ליסה קודרו, מאט לבלנק ודייויד שווימר שהקפידו לשמור על קשר לאחר סיום הסדרה.
אתר Page Six מדווח שקורטני קוקס וג'ניפר אניסטון הן אלו שהושפעו הכי הרבה מתוך החבורה בשל מותו של פרי: "מהחמישה, ג'ן וקורטני הן אלו שהכי מתקשות להתמודד, וג'ניפר בעיקר", סיפר מקורב. "זה האובדן הכבד השני שחוותה בשנה אחת, אחרי שאביה מת גם הוא לפני כמעט שנה. היא עדיין לא התאוששה לגמרי ממותו וכעת קיבלה מכה קשה נוספת. היא מנסה להמשיך הלאה ולהחלים אבל אלו היו מהלומות נוראיות עבורה".
בשנת 2004 התראיינה הכוכבת לעיתונאית דיאן סוייר ודמעה כשדיברה על פרי: "היה לו כל כך קשה ולא ידענו. לא ידענו איך להתמודד עם זה, אף אחד לא חווה את זה לפני כן. והמחשבה על לאבד אותו...".
באוטוביוגרפיה שלו, "חברים, מאהבות והדבר הגדול הנורא", חשף פרי על ההתאהבות בשחקנית ג'ניפר אניסטון והסירוב שלה ממנו: "היא סירבה אבל אמרה שהיא תשמח אם נישאר חברים. אני סיבכתי את זה כשאמרתי 'אנחנו לא יכולים להיות חברים!' ". פרי סיפרה בריאיון לפני כשנה, כי אניסטון הייתה חברה טובה בכך שידעה לתמוך בו בתקופה בה התמכר לאלכוהול ומשככי כאבים: "היא זו שיצרה קשר הכי הרבה ואני אסיר תודה לה על כך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה