טלוויזיה

נגמרה ההטבה: חברות הטלוויזיה מפסיקות עם הערוצים בחינם

לאחר שבישרו על פתיחה בחינם של כל ערוצי פרימיום בגלל המלחמה שפרצה ב-7 באוקטובר, חברות הטלוויזיה סגרו אותם. ״הספקים של הערוצים החליטו לסגור״, אמרו גורמים בחברות השונות
מערכת ice |  1
חברות הטלוויזיה מפסיקות עם הערוצים בחינם (צילום shutterstock)
והנה זה נגמר. אחרי שהודיעו על פתיחת כל ערוצי פרימיום בגלל המלחמה שפרצה ב-7 באוקטובר, חברות הטלוויזיה סגרו אותם. ״הספקים של הערוצים החליטו לסגור״, אמרו גורמים בחברות השונות לרן בוקר מ-YNET.
כזכור, חברת yes הודיעה ביום פתיחת המלחמה כי תפתח ללא עלות לכלל לקוחות yes ו-STINGTV את ערוצי ספורט TO GO המשודרים במובייל לצפייה גם בטלוויזיה. הערוצים, ספורט TOGO 1 – אפיק 500 וספורט TOGO 2 – אפיק 501, ייפתחו באופן אוטומטי לכלל הלקוחות כך שאין צורך לפנות לשירות הלקוחות. משחקה של הפועל תל אביב בכדורסל במסגרת היורוקאפ ישודר הערב בשעה 20:50 בספורט 3 באפיק 53.

yes הודיעה גם כי תעצור את החיובים על הטלוויזיה והאינטרנט לתושבי עוטף ישראל שנאלצו לעזוב את בתיהם. מחווה זו הגיע בעקבות הלחימה המתקיימת בדרום הארץ, לאחר פיגוע הטרור בגבול רצועת עזה שגבה את חייהם של למעלה מ-1,400 ישראלים בנוסף ליותר מ-200 חטופים.
לצדה, בעקבות המצב הביטחוני, הודיעה חברת HOT על מגוון הטבות עבור לקוחותיה: פתיחת מגוון ערוצי פרימיום ב-HOT, ללא עלות. פתיחת מגוון ערוצי פרימיום וחבילת MORE המורחבת עבור לקוחות NEXT TV. בין מגוון ערוצי הפרימיום שייפתחו יוכל לקוחותינו ליהנות מויוה פרימיום, ויוה+, ערוצי דרמות טורקיות וים תיכוני, ערוצי הספורט השונים, ערוץ הריאליטי, ערוץ הנופש, ערוץ HOT הקולנוע הישראלי ועוד.
גם חברת פרטנר יצאה במהלך למען לקוחותיה על מנת לסייע ולהקל על כולנו בתקופה הלא פשוטה הזו. בסטורי שהעלתה החברה בחשבון האיסטגרם שלה היא כתבה כי תעשה את המקסימום על מנת לספק שירות ותמיכה ללקוחותיה בכל אזורי הארץ.
 
החברה רשמה בסטורי שהעלתה בחשבון האינסטגרם שלה: "לקוחות יקרים, התעוררנו לבוקר קשה וכולנו תקווה לימים שקטים. אנו מבטיחים לעשות את המקסימום על מנת לספק שירות ותמיכה לכלל לקוחותינו בהתאם למגבלות הביטחוניות".
החברה הוסיפה וכתבה: "מגוון ערוצי תוכן בפרטנר TV נפתחו עבורכם לצפייה באופן אוטומטי כבר מהבוקר. כמו כן, לכלל הלקוחות יתאפשר המשך גלישה בסלולר במידה והחבילה נסתיימה שנדע כולנו שקט וביטחון במהרה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כמו בשוק!!!!
    אנצי! 10/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הבעיה בכל חברות הטלביזיה זה שהם קונים ערוצים לפי מחיר ותוכניות לפי חוזים.כך נוצר מצב שתמיד אנשים צופים בתוכניות שזה לא הטעם שלהם.במקום לעשות סקר ולשאול איזה ערוצים תרצו לראות!!!!
    סגור