טלוויזיה

כאן 11 בהישג: זה הסרט שזכה בפרס הנכסף

הסרט "נוני עיוני" של הבמאית פז שוורץ, זכה בפרס הסרט התיעודי הטוב ביותר בפסטיבל הסרטים הבינלאומי בחיפה
מערכת ice | 
בניין התאגיד בירושלים (צילום שי אפשטיין)
תאגיד השידור הציבורי זכה הערב בפרס הסרט התיעודי הטוב ביותר לסרט "נוני עיוני" בטקס חלוקת פרסי בפסטיבל הסרטים הבינלאומי בחיפה. "נוני עיוני", סרטה של הבמאית פז שוורץ.
עלילת הסרט מתמקדת בסוכן מוסד שעורך בערוב ימיו עשה חשבון נפש והחליט לפגוש את ביתו של אדם אותו סייע לחסל בשנות ה50 - קולונל מצרי אשר ניהל את המודיעין המצרי בעזה בזמן תקיפות הפדאיון על ישראל הצעירה.
ביתו של הקולונל, שחיה בארה"ב והפכה לאחר אירועי ה-11 בספטמבר לפעילת שלום, מתלבטת אם להיענות להצעתו, מבלי לדעת שתפגוש את האיש שהשתתף בחיסול אביה. 
העונה החדשה של "המפקדת", סדרה נוספת מבית התאגיד, צפויה להתחיל בצילומים החודש ובינתיים נחשפים שני ליהוקים חדשים - נעמי הררי ורדה קנטרוביץ'. הררי שיחקה ב"משלחת", סרטו השני של אסף סבן שמתאר את המסע לפולין של תלמידי כיתה י"א. רדה קנטרוביץ' לוהקה לעיבוד הבימתי לסרט הפולחן "בלוז לחופש הגדול".
בנוסף אליהן, ישחקו בעונה השלישית והאחרונה שחקנים ושחקניות בולטים מכל העונות ביניהם אלונה סער, נועה אסטנג'לוב, כרמל בין, נועם לוגסי, גל מלכה, דור הררי, נועם אימבר, מיכאל זפסוצקי ומיה דגן צפוי לחזור, בתוספת ליהוקים חדשים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה