טלוויזיה

אחרי 2 עונות בלבד: סדרת הקומדיה האהובה יורדת מהמסך

הספין אוף לסדרה, 'איך פגשתי את אבא', לא הפך ללהיט שהמפיקים היו בטוחים שיהיה ועל כן אחרי שתי עונות בלבד ההמשך מכיוון אחר של הסדרה יירד אחרי שתי עונות בלבד
מערכת ice | 
אילוסטרציה AI
זוכרים את הסדרה האהובה 'איך פגשתי את אמא'? אז כנראה שהספין אוף לסדרה, 'איך פגשתי את אבא', לא הפך ללהיט שהמפיקים היו בטוחים שיהיה ועל כן אחרי שתי עונות בלבד ההמשך מכיוון אחר של הסדרה יירד אחרי שתי עונות בלבד.
הסדרה בגרסה החדשה התבססה כאמור על הדמויות בסדרה הקומית ששודרה במשך תשע עונות עד שנת 2014, אז ירדה מהמסך בשם "איך פגשתי את אמא", סדרת ההמשך שעלתה בלעדית ב-HULU שרדה כאמור רק שתי עונות.

עלילת הסדרה מתרחשת בשנת 2022, בתקופה שבה סופי וחבריה הקרובים נמצאים בעיצומם של הניסיונות להבין את זהויותיהם ושאיפותיהם האמיתיות וכיצד להתאהב בעידן שבו האהבה נשלטת על ידי אפליקציות היכרות ואפשרויות בלתי מוגבלות.
בישראל שודרה הסדרה המקורית, מתחילתה בערוץ Yes stars 1 (שהוחלף ב-yes Comedy) במסגרת שידורי yes, אשר רכשה את כל עונותיה. הסדרה שודרה גם בערוץ סטאר וורלד עד ששידורי הערוץ הסתיימו בישראל, ב-4 בינואר 2009. הסדרה הייתה ניתנת לצפייה דרך נטפליקס עד סוף 2021. כיום ניתן לראות את הסדרה בערוץ הסטרימינג דיסני+.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה