טלוויזיה

המוות של פריגוז'ין: חשיפת הסיפור האמיתי מאחורי "כוח וגנר"

הסרט החדש, "עלייתה של וגנר" חושף את חוסר האנושיות של הקבוצה ברחבי העולם ושל העומד בראשה, ייבגני פריגוז'ין, אשר נהרג אתמול (רביעי) בהתרסקות מטוס, דרך חשיפת סיפור עריפת ראשו של העציר הסורי, מוחמד טהא-אל איסמעיל, על ידי שכירי החרב של וגנר, בפני בתי המשפט
מערכת ice | 
יבגני פרגוזין (צילום צילום מסך מטוויטר)
באופן רשמי, הקבוצה הצבאית הרוסית "וגנר" כלל לא קיימת. בפועל, הארגון, שמשמש כצבא הפרטי של נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, פורס חיילים להשכרה בכל מקום שבו האינטרס של רוסיה במשאבי טבע נפגע - לוב, מוזמביק, סוריה, אוקראינה.
הפריסה המורכבת שלו כרשת קורי עכביש רחבה עם בעלויות חופפות ורשתות לוגיסטיות מסובכות הופכת את נקיטת הצעדים המשפטיים נגדו (על הפרת זכויות אדם) לבלתי אפשרית. עד עתה.
הסרט החדש, "עלייתה של וגנר" חושף את חוסר האנושיות של הקבוצה ברחבי העולם ושל העומד בראשה, ייבגני פריגוז'ין, אשר נהרג אתמול (רביעי) בהתרסקות מטוס, דרך חשיפת סיפור עריפת ראשו של העציר הסורי, מוחמד טהא-אל איסמעיל, על ידי שכירי החרב של וגנר, בפני בתי המשפט.
הסרטון הגרפי של פשע המלחמה מופץ ב-YouTube, מנותח על ידי עיתונאים וחוקרים, שחושפים לא רק את זהותם של החשודים אלא גם את מנגנון הפעולה של הקבוצה. למרבה הצער, הסרט החשוב הזה הופך רלוונטי יותר מתמיד לאור האירועים האחרונים שמתחוללים באוקראינה ובבלארוס.
זמין לצפייה ב-yes VOD  וב- STINGTV וישודר ביום שלישי ה- 19.9, בשעה 22:00 ב-yes דוקו. בימוי: בנואה ברינגר (104 דק', צרפת, 2023).
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה