טלוויזיה

חברת yes עם רכישת להיט חדש: זה מה שיגיע למסכים

yes רכשה את "ככה זה: בריטניה" (Siginficant Other) הגרסה הבריטית לסדרת הלהיט של דנה מודן ואסי כהן ששודרה ביס
מערכת ice | 
ככה זה (צילום ורד אדיר)
yes רכשה לשידור את הסדרה החדשה "ככה זה בריטניה" (Significant Other), קומדיה בריטית חדשה המבוססת על הסדרה "ככה זה", הקומדיה המצליחה מבית yes, שיצרו דנה מודן, אסי כהן ורם נהרי.
"ככה זה בריטניה" היא קומדיה בת 6 פרקים, המתרחשת במנצ'סטר, ובמרכזה שתי דמויות בנות 40 פלוס במשבר אמצע החיים, אנה (בגילומה של  קת'רין פרקינסון, זוכת הבאפטה) שנואשה מאהבה וסאם (יוסוף קרקור, "חינוך מיני"), פרוד טרי ואב לשניים. בדומה לעלילת הסדרה הישראלית, השניים, מכירים לראשונה בדרך לא שגרתית. סאם בולע כדורים במטרה לסיים את חייו, ובדיוק אנה, שכנתו, דופקת על דלת ביתו אחרי שחטפה התקף לב וצוותה להישאר עם מבוגר אחראי עד שיגיע האמבולנס. מכאן מתחילה מערכת יחסים יוצאת דופן, נוגעת ללב, מצחיקה וכנה, בין השניים. הסדרה מופקת על ידי Quay Street Productions חברת ההפקה של ניקולה שינדלר, מפיקה בכירה בתעשיית הטלוויזיה בבריטניה, עבור רשת ITV.

ככה זה בריטניה, קרדיט: יח"צ
"ככה זה" המקורית,  אשר שודרה במשך שתי עונות מצליחות ב-yes בהפקת "יולי-אוגוסט הפקות" והיתה לזוכה הקומית הגדולה של טקס פרסי האקדמיה ב-2019, נמכרה לרשת ITV על ידיyes studios , הזרוע הבינלאומית להפצה והפקת תוכן בחו"ל של yes, לטובת הפקת הרימייק בריטי.
הסדרה המקורית מביאה את סיפור התאהבותם רצוף המכשולים של שני שכנים, אסי כהן מגלם גבר בודד שמנסה להתאבד אך השכנה מהדירה ממול (דנה מודן) נמצאת גם היא בעיצומו של התקף לב ומבקשת ממנו שימתין עימה לאמבולנס, מתוך המפגש הזה ,מתפתח אט אט הקשר בין שני אנשים שאיבדו כל אמון באהבה, אך מגלים שגם כשנדמה שהעולם מפנה לך עורף, החיים מלאים בהפתעות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה