טלוויזיה

כוכבת האח הגדול מפתיעה: כך הדהימה בערוץ המתחרה בעודה בבית

יובל מעתוק הנמצאת בבית האח הגדול המשודר ברשת 13, הפציעה בהופעה מפתיעה הערב בתוכנית "רואים את הקול" בקשת 12. היא זוהתה על ידי חברי הפאנל כזייפנית וסיפרה על עבודתה כמדריכה במוזיאון
מערכת ice |  1
האח הגדול (צילום מסך רשת 13)
הפתעה ציפתה הערב (שני) לצופי תוכנית הבכורה לעונה החדשה של "רואים את הקול" בקשת 12: אחת הזמרות ה"זייפניות" שהפציעו בשירה היתה מוכרת להם מאוד, דווקא מתוכנית שמשודרת באותם רגעים בערוץ המתחרה.
מדובר בדיירת "האח הגדול" יובל מעתוק, אשר בעודה נמצאת בבית בנווה אילן המצולם 24/7 ברשת 13, ואף נחשבת אחת הפייבוריטיות לזכייה - כיכבה גם במקביל בתוכנית בקשת 12.

איך זה קרה? התוכנית "רואים את הקול" צולמה לפני מספר חודשים, עוד לפני שמעתוק נכנסה לבית האח הגדול. מעתוק הוצגה בתוכנית כמדריכה במוזיאון העמק בקיבוץ יפעת, והפגינה את הביטחון העצמי הרב המאפיין אותה. היא הגיעה עד לשלב השני, שלב הליפסינק - אך לא הצליחה להתל בחברי הפאנל שהיא זמרת אמיתית, והם בחרו להדיח אותה.
אחרי שהודחה, עלתה מעתוק לבמה לשיר, וזייפה כמיטב המסורת. ככל הנראה היא לא היתה מודעת לעובדה שהיא משודרת כרגע בערוץ המתחרה, ולא זכתה לראות את עצמה מופיעה.
 
התכנית "רואים את הקול" מציגה את הפאנל בכיכובם של שירי מימון, עידו רוזנבלום, אילנית לוי ואבי נוסבאום ובהנחייתו של ארז טל. הזמר האורח שהופיע הערב היה משה פרץ.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איזה שטויות... לא היה היום האח הגדול בערוץ 13.
    ישראל 08/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היום היה שמיים אדומים.
    סגור