טלוויזיה

יוגב מלכה חושף: "זו סגירת מעגל מטורפת עבורי"

הנינג'ה הישראלי השני שמתמודד בימים אלה בתחום רחוק מאוד מהבית הספורטיבי שלו, התייחס לעיסוק המפתיע בריקוד, "בחיים לא העזתי ללכת לרקוד"
מערכת ice | 
יוגב מלכה (צילום אינסטגרם yogevmalka@)
הנינג'ה יוגב מלכה שעושה צעדים מתקדמים בעונת רוקדים עם כוכבים, התייחס הבוקר לפרק "זמר בהפתעה" ששודר בשידור חי והתייחס לחוויה כרקדן. מלכה שמתחילת העונה סומן כמתמודד חזק הגיע דווקא מתחום ספורט שנחשב מאוד גברי עם כתר הנינג'ה הישראלי האחרון.
אמש במהלך התוכנית התקיים ספיישל זמר בהפתעה כאשר את הזוג יוגב מלכה וג'וליה שחר הפתיע הזמר איתי לוי שליוווה את הריקוד שלהם בביצוע השיר "הפרח בגני".
מלכה התייחס לחוויה של ערב ההפתעות והוסיף את תחושותיו לגבי הפורמט, "איזה פרק מרגש ! נהנו כל כך לרקוד על השיר המדהים הזה לצלילי איתי לוי עם הקול פעמונים המדהים שלו ! והדבר הכי חשוב שקרה אתמול בעיני בפרק הזה היה המסר שאסי עזר הדגיש והוא נכון לגבי כל דבר !
 

"ריקוד זה לא רק לנשים, אני בתור ילד שהייתי רואה סרטים של סטפ-אפ וריקודים וכל כך מתלהב מהדבר הזה בחיים לא העזתי ללכת ולרקוד כי מבחינתי בתור ילד ריקוד היה של 'בנות'.והיום זו סגירת מעגל מטורפת עבורי.
והלוואי וכל אחד ואחת מכם בין אם ילדים או מבוגרים תעשו אך ורק מה שעושה לכם טוב ולכן אחרי הלב שלכם ! בין אם זה ריקוד, נינג׳ה, כדורגל או כל דבר אחר !"
נזכיר כי מלכה, למרות הסימון מתמודד חזק מצא את עצמו מחות לתחרות רגע לפני השחדורים החיים אך חזר בחזרה בעקבות שלב גלגל ההצלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה