טלוויזיה

אופירה אסייג ממריאה בצל ההפגנות: "מקווה שהמדינה תחזור לעצמה"

אסייג ממריאה לארצות הברית כדי לבקר את ילדיה שמסיימים את הסאמר סקול: "אז אני מחבקת ולא מתנתקת לשנייה מהחדשות, אני נוסעת להביא את הנסיכים שלי וחוזרת, ואני מקווה שעד אז המדינה תחזור להיות מדינה"
מערכת ice |  3
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)

כאשר ילדיה נמצאים לקראת סיומו של סאמר סקול בארצות הברית והיא בדיוק סיימה את שיפוץ הבית, אשת התקשורת ומגישת קשת 12 ורדיו 102FM, אופירה אסייג, מתגעגעת לילדיה וחשפה זאת במספר סטורים מרגשים בחשבון האינסטגרם שלה משדה התעופה בן גוריון כשהיא בדרך אליהם לניו יורק.

אסייג העלתה שורה של סטוריז, עם המזוודות המוכנות ליציאה: "אני נוסעת, ממריאה לילדים שלי, אני הולכת להביא אותם ואני מאוד מתרגשת, מתרגשת בצורה בלתי רגילה, כואבת לי הבטן מהתרגשות, אבל נוסעת ברגשות מעורבים, כי המדינה במצב הכי דרמטי וקריטי שהייתה מאז שהיא נוסדה". 
 



אסייג ששהתה בטרקלין פתאל בנתב"ג המשיכה ואמרה בסטורי שלה: "אז אני מחבקת ולא מתנתקת לשנייה מהחדשות, אני נוסעת להביא את הנסיכים שלי וחוזרת, ואני מקווה שעד אז המדינה תחזור להיות מדינה".

לאחר מכן העלתה סטורי של שני בניה וכתבה: "אמא בדרך חיים שלי. עוד טיפה כל ניו יורק ישמעו את שאגות האהבה שלי אליכם. מי שטסה עימה במחלקת העסקים היא דנה אשכנזי שהצטרפה אליה לנסיעה לארצות הברית".
 



רק בשבוע שעבר היא העלתה תמונה של שני בניה, אריאל ואייל, וכתבה: "אני מתגעגעת לגורים שלי". בהמשך העלתה סטורי נוסף וכתבה: "אהבת חיי אריאלי, אתה חסר לי. איזה כיף שהם נהנים, חיים שלי".

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אופירע
    חגית 07/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אופירע אל תחזרי הכי טוב אשה שהשכל שלה מהמתניים למטה טיפשה ללא מודעות
    סגור
  • 2.
    מקווה שתשארי שם ולא תחזרי. ותקחי גם את ברקו לשם. (ל"ת)
    ישראל 07/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אופירעאל תדאגי אלוהים אותך לא ירצה לידואחת הנשים הכי רע (ל"ת)
    חגית 07/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור