טלוויזיה

כתב חדשות 12 תחת מתקפה, כך הגיבה ארוסתו

מחאת המילואימניקים הולידה הבוקר מחאת נגד, אליה הצטרף כתב חדשות 12 אורי איזק, וחטף לא מעט הערות תוקפניות שנגעו לבת הזוג שלו. כך היא הגיבה לעלבונות
מערכת ice | 
אורי איזק (צילום פייסבוק/ אורי איזק)
כ-400 לוחמים במילואים של סיירת מטכ"ל שיגרו בתחילת השבוע מכתב למפקד היחידה בו הצהירו כי הם יפסיקו את שירותים ההתנדבותי אם הממשלה תמשיך בחקיקת הרפורמה המשפטית וספציפית הצעת החוק לצמצום עילת הסבירות. העניין הפך לתופעה ביחידות צה"ליות נוספות, וכעת מגיעים מכתבי נגד, עליהן חותמים חיילים מילואים שממשיכים לתמוך בשירות הפעיל.
כתב חדשות 12, אורי איזק שיתף בחשבון הטוויטר שלו כי חתם על עצומת יחידת שלדג בה הוא משרת במילואים, כאשר מטרת החתימה היא תמיכה בהמשך שירות פעיל ללא קשר לתמיכה או התנגדות פוליטית.
בעקבות כך זכה איזק ללא מעט תגובות עוינות ועוקצניות, שבין היתר הופנו גם כלפי העובדה שהוא מאורס לנוי בר, אקסית של אבנר נתניהו והדוברת של שיקלי. אחד העוקבים כתב לו, "החוזה בערוץ 14 כבר הגיע?". עוקב אחר כתב,"כחל הכבוד. מחר פסאודו היטלר עולה לשלטון, אתה עדיין משרת?". "איזה תותח שופריקו", "נראה שהדיבור של אשתך הגיע גם הביתה", "דעה אמיצה, כל הכבוד נוי", "לא מפתיע אף אחד שאתה חלק מהדיקטטורה". "ראינו את מי בחרת כבת זוג, לא מפתיע שאתה תומך בדיקטטור", "ארוסתך ביביסטית אז גם אתה חייב להתיישר?", ועוד.
מי שהחליטה לא לשתוק מול מאות התגובות שקיבל איזק היא ארוסתו שהתיחבה לדבריו בסטורי וכתבה, "כי איך אפשר לענות לגופו של עניין ולא לגופו של אדם, או של ארוסתו של אדם. כמויות הרעל האלה מדהימות כל פעם מחדש. מזל שאני כבר רגילה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה