טלוויזיה

בצל הכישלונות האחרונים: זו ההודעה המשמחת של דיסני+

בעוד כחודש שירות הסטרימינג דיסני+ יעלה את הסדרה המצופה "מלחמת הכוכבים: אסוקה", והיום בדיסני+ ישראל מבקשים לשמח את המעריצים עם קדימון חדש והודעה משמחת נוספת. כל הפרטים
מערכת ice | 
מלחמת הכוכבים: אסוקה (צילום באדיבות דיסני+ ישראל)
אף שבתקופה האחרונה הסרטים של דיסני לא ממש מצליחים להגיע ליעדים המתבקשים, בהם חידוש "בת הים הקטנה" ושיתוף הפעולה עם פיקסאר, שירות הסטרימינג דיסני+ דווקא זוכה ללא מעט אהדה בשל הסדרות שמרחיבות את עולם "מלחמת הכוכבים". בקרוב מעריצי סדרת הסרטים המיתולוגית והנגזרות שלה, יזכו לראות את הסדרה החדשה והמצופה שדיסני הפיקה בשיתוף לוקאספילם: "מלחמת הכוכבים: אסוקה".
היום (רביעי) בדיסני+ ישראל מפרסמים את הקדימון החדש לסדרה שתעלה בבכורה ב-23 באוגוסט 2023, ואף מודיעים כי בתאריך זה יעלו שני פרקים ראשונים, ולא רק פרק אחד. לאחר מכן בכל שבוע יהיה פרק חדש.
הסדרה תעקוב אחרי אבירת הג'דיי לשעבר, אסוקה טאנו, בתקופה שלאחר נפילת האימפריה. אף שהצד האפל לכאורה הובס, אסוקה תחקור איום מתהווה שמסכן את הגלקסיה.
את אסוקה תגלם שוב השחקנית רוזריו דוסון (אחרי שגילמה את התפקיד האהוב בהצלחה ב"מנדלוריון), ולצידה יככבו נטשה ליו בורדיזו בתפקיד סבין וורן, מרי אליזבת' וינסטד בתור הרה סינדולה, ריי סטיבנסון המנוח בתור ביילן סקול ועוד רבים וטובים. הסדרה נכתבה בידי דייב פילוני שמפיק את הסדרה לצד ג'ון פאברו, קתלין קנדי, קולין וילסון וקארי בק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה