טלוויזיה

ערוצי הספורט ישדרו בחינם? ראש העיר לשעבר יוצא בדרישה

ראש עיריית חיפה לשעבר יונה יהב לערוצי הספורט המרכזיים בישראל: "שדרו את משחקה הקרוב של מכבי חיפה בסיבוב הראשון בליגת האלופות"
מערכת ice |  1
ערוצי ספורט (צילום pexels)
היום (שני), פנה ראש עיריית חיפה (לשעבר), יונה יהב, לגופי הספורט הגדולים המשדרים בישראל: ערוץ הספורט, צ'רלטון וONE, בבקשה לשדר את משחקה של מכבי חיפה מחר, מול אלופת מאלטה: "בעקבות אכזבה של עשרות אלפי אוהדי מכבי חיפה בכל רחבי הארץ לאחר שנודע להם כי נבצר מהם לצפות מחר (שלישי) במשחקה הראשון בסיבוב הראשון בליגת האלופות".
עוד הוא אמר: "פונה אני אליכם , כראש עיריית חיפה לשעבר, כאחד שיודע עד כמה המשחק מחר נמצא בלבם ונפשם של אוהדי הכדורגל בכל רחבי הארץ, לצפות בשידור חי ומלא, בעברית של  אלופת ישראל בכדורגל".

יהב הסביר: "השתתפותה של מכבי חיפה במפעלים האירופאים בשנים האחרונות, בייחוד בליגת האלופות, הביא עניין וטרפיק לכל ערוצי הספורט בישראל. ההפעלה של אלופת ישראל לליגת האלופות גם השנה תניב עבורכם נתוני צפייה וגלישה שיטיבו עמכם בקרב אוהדי הספורט".
לבסוף, מנמק יונה יהב, כי ישנה חובה של ערוצי השידור לאוהדי הכדורגל בעיר חיפה בפרט וישראל בכלל :"יש היגיון כלכלי, חובה מוסרית ופטריוטיות לאומית בשידור המשחק. לוקאל פטריוטיות לאומית ועירונית היא עדיין ערך חשוב גם עבור שידור מסחרי.  אני בטוח שפניה זו תמצא אוזן קשבת ותביא לשידור המשחק".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כתבה של בורים
    אניהו ירוק 07/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    על הודעה של בור. שיךמדו את הבעיה!
    סגור