טלוויזיה

מדונה תחזור להופיע? כך נצפתה הזמרת בניו יורק

כמעט שבועיים מאז נמצאה זמרת הפופ בביתה כשהיא ללא הכרה, ורגע לפני התאריך המיועד לסיבוב ההופעות שנדחה, מדונה נראתה מסתובבת ברחבי ניו יורק
מערכת ice | 
מדונה (צילום מתוך האינסטגרם)
שבוע וחצי מאז דווח לראשונה על מצבה המדאיג, כוכבת הפופ מדונה נראתה כשהיא מסתובבת ברחבי ניו יורק, עדיין חלשה, ויחד עם זאת נראה שמדובר בשיפור משמעותי לעומת הדיווחים הקשים שהגיעו מבית החולים כשהיתה מאושפזת בטיפול נמרץ.
כבר בשבוע שעבר דווח כי מצבה של מדונה הולך ומשתפר. מדונה נאלצה להתאשפז בטיפול נמרץ לאחר שאיבדה את הכרתה לפני עשרה ימים. התפנית המפתיעה הזאת מתרחשת רגע לפני יציאת הזמרת לסיבוב הופעות שאמור להתחיל בעוד כשבוע וחצי.
לפי דיווחי חוץ, מצבה של מדונה לא משתפר בקצב שציפו והיא עדיין חלשה ועייפה מאוד ומבלה את רוב הזמן במיטה. המנהל האישי של מדונה גיא עוזרי, מסר לכלי התקשורת כי סיבוב ההופעות של מדונה יידחה נכון לעכשיו, ועם זאת לזמרת צפויה החלמה מלאה.
כעת בסביבתה של מדונה מדווחים מקורבים על מה שאולי גרם להשבתה של כוכבת הפופ אלו חזרות מאומצות שעשתה מדי יום במשך עד 12 שעות כדי להתכונן לסיבוב העולמי. עוד מקור מקורב טען כי הזמרת נוהגת "לדחוף את עצמה" כדי לעמוד בקצב של הרקדנים הצעירים שלה.
"למרות שהיא טובה כמו האנשים איתם היא עובדת, רבים מהם הם חלק קטן מהגיל שלה וללא היסטוריית הפציעות שלה", אמר אחד מחבריה ל-Page Six.
מקורבים למדונה חששו מאוד ואחד מהם סיפר ל"דיילי מייל" על מצבה של מדונה: "אף אחד לא יודע איך זה ייגמר, מדונה הייתה חולה מאוד ובמצבים האלה יש תמיד חשש לגרוע מכל. להבין שמישהו נמצא בטיפול נמרץ זה מפחיד". אך לאחר ששוחררה סיפרו: "היא מרגישה יותר טוב"
בימים הראשוני למצב הרפואי דיווחו קרוביה, "אף אחד לא באמת ידע לאיזה כיוון זה הולך, ומשפחתה התכוננה לגרוע מכל, לכן זה נשמר בסוד. כולם האמינו שאנחנו עלולים לאבד אותה וזו הייתה המציאות", אמרה קרובת משפחה של הזמרת ל"דיילי מייל".
"מדובר בקריאת השכמה עבור", סיפר בן משפחה של מדונה ל"דיילי מייל" והוסיף כי: "מדונה לא חיה חיים בריאים כמו שהיא אמורה לחיות בגילה. היא חושבת שהיא עדיין צעירה כשלמעשה היא לא. היא גם מאמינה שהיא בלתי מנוצחת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה