טלוויזיה

אחרי 25 שנה: הסדרה המיתולוגית חוזרת לעונה חדשה ומפתיעה

הטלנובלה הקולומביאנית האהובה "אני בטי המכוערת", חוזרת 25 שנה אחרי שעלתה לשידור העונה הראשונה, עם גרסה חדשה ב"אמזון פריים"
מערכת ice |  1
אני בטי המכוערת (צילום צילום מסך מתוך יוטיוב ערוצי ויוה)
כמעט ואין מישהו מאיתנו שלא זוכר את הסדרה המיתוגית והאהובה "אני בטי המכוערת". על פי דיווח אתמול (שבת) באתר "וריאיטי", הטלנובלה הקולומביאנית המצליחה תחזור בקרוב בגרסה חדשה בשם "בטי המכוערת" ותשודר ב"אמזון פריים".
הסדרה צפויה לעלות לשידור באמזון פריים בשנת 2024 ותופק על ידי חברת RCN הקולומביאנית. מי שכמובן יחזרו לככב על המסכים שלנו הם הכוכבים של הסדרה - אנה מריה אורסקו וחורחה אנריקה אביו. הסדרה החדשה תעקוב אחרי חייה של בטי 20 שנה אחרי סוף העונה האחרונה של הסדרה.
הפעם, בניגוד למה שאנו זוכרים, בטי חוזרת כאישה מוצלחת במיוחד, נשואה לארמנדו (אביו) כשלשניים אף כבר יש ילדים. בסדרה החדשה שתעלה בטי למעשה תאלץ להתמודד עם מערכת יחסים קשה מול בתה המתבגרת, כמו גם משבר כלכלי בחברה המשפחתית.
החידוש יופק למעשה על ידי מאוריציו קרוז ופורטונה ומרתה בטולדי, שני יוצרים מוכרים מאוד בתעשיית הטלנבולות, זאת לאחר הטרגדיה הגדולה במסגרתה היוצר המקורי של הסדרה, פרננדו גאיטן, הלך לעולמו לפני כארבע שנים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בטי המכוערת
    יובל 06/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בבקשה תביאו את כול העונות של בטי לארץ בבקשה
    סגור