טלוויזיה

Yes בפרויקט ייחודי: כך תוכלו לפגוש אישית את האנשים מאחורי הסדרות

כל מה שרציתם לשאול על הסדרה האהובה עליכם, עם דרינק ביד: לראשונה בישראל,  yes משיקה את "סדרה על הבר" - מפגשים עם האנשים שעושים את הפקות המקור. ובמפגש הראשון: אודליה כרמון, מיוצרי הסדרה "אלף" על פרשת קצב
מערכת ice | 
הסדרה אלף של yes (צילום אוהד רומנו)
חברת yes משיקה את "סדרה על הבר" – סדרת מפגשים בברים ומוקדי בילוי ברחבי הארץ, עם האנשים שעומדים מלפני ומאחורי הקלעים של הפקות המקור של yes שכולם מדברים עליהן.
המפגשים יתקיימו באווירה לא מחייבת, עם דרינקים ונשנושים, ויכללו שיחות והרצאות מרתקות של יוצרים, בכירים בתעשיית הטלוויזיה ומומחי תוכן שיתנו הצצה לאינספור המורכבויות, האתגרים והאנקדוטות מאחורי הפקת התוכן האהוב של yes.

היוזמה החדשה של yes תושק בשבוע הבא במפגש מצומצם ב"בר 64" בת"א עם הרצאתה של אודליה כרמון, מחברת הספר "אשת הסוד" ומיוצרי הסדרה החשובה והמטלטלת שכבשה את המדינה- "אלף".
כרמון, מי ששימשה יועצת התקשורת של בכירי הפוליטיקאים, בין היתר פעמיים עם בנימין נתניהו, אריאל שרון כראש ממשלה, עם דוד לוי כשר החוץ וכמובן עם משה קצב כשר התחבורה, היא כיום פסיכותרפיסטית ומרצה מובילה בנושא התמודדות עם הטרדה מינית ומחיר החשיפה. היא התפרסמה עם התפוצצות פרשת קצב כ-א' ממשרד התחבורה, העדה המרכזית מטעם התביעה בפרשת האונס וההטרדות המיניות של הנשיא לשעבר, אשר הסעירה את המדינה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה