טלוויזיה

כוכבת חתונה ממבט ראשון זועמת: "התבוללות? אנחנו בפא***ג 2023!"

אחרי שערוריית הגזענות, נראה שסוגיה נוספת מעסיקה את ריאליטי השידוכים מחוץ למסך, הפעם על הכוונת: הזוג השלישי, יואנה ותומר שמתמודדים עם תגובות על שיוכה הדתי של יואנה
מערכת ice |  91
יואנה חתונה ממבט ראשון (צילום חתונה ממבט ראשון קשת 12)
הזוג השלישי שעמד מתחת לחופה בעונה הנוכחית של חתונמי הם יואנה בויב ותומר בדוג, כזכור האקס המיתולוגי של המשודכת המאושרת מהעונה הקודמת - מאי שכטר. בחזרה לזוג המדובר לעונה זו - יואנה ותומר, הנתונים נראים מבטיחים, רשימת המכולת מתאימה בול, אבל נראה שעניין אחד מטריד את הצופים, וגם את הכלה.
קשה שלא להתחבר לדמות של בויב, אחרי שהיא מספרת על ההקרבה להיאחז כאן בישראל בזמן שמשפחתה החליטה כבר לפני שנים חזרה לבולגריה. אלא שבסוף חלק שולחן השידוכים והחלטות המומחים בעניינה, מתגלה עוד עובדה כאילו שולית אבל מסתבר שלא כך עבור כולם - יואנה איננה יהודיה לפי ההלכה מכיוון שאימה לא יהודיה ואילו אביה כן. המומחים מציינים כבר בפרק שהעניין הונח בפני החתן וזה לא ייחס לו כל חשיבות, אבל נראה שאצל הכלה יש מי שדואג להשאיר את הסוגיה באוויר.
"אפשר שנתקדם כבר עם כל התגובות האוהבות בעניין היהדות?!" כתבה בויב בסטורי באינסטגרם שלה, בו חשפה את התמודדותה בעניין והגיבה לתגובות שמגיעות אליה, "בואו אני אספר לכן, שאני שמתי את הנושא על השולחן מהרגע הראשון שהתחלתי את המיונים לתוכנית ולא רק זאת, אף התנתי תנאי להשתתפותי בתוכנית שיובטח לי כי עובדה זו לא תהווה דיל ברייקר בראייתו של החתן המיועד.
"הפלא ופלא, החתן אכן נשאל על כך מראש, ורחמנא ליצלן, הוא אף לא פסל את השידך הפוטנציאלי על הסף. עוד אספר לכם שלפני שהפרק עלה ביקשו את הסכמתי לשדר אתהעובדה הזאת, ולא היססתי אפילו לרגע. כי זאת עובדה לגביי ותו לא. זה לא מגדיר אותי או מי שאני כאדם".
בויב סיימה את דברי התוכחה שלה וכתבה, "לכל גיבורי המקדלת שחרדים בכל מאודם מהתבוללות אני אחדד לכם עוד כמה דברים: א. אני חצי יהודיה כי אבא שלי יהודי. משם אגב האף אז הסירו דאגה מליבכם, דם יהודי זורם בעורקי ב. חז"ל אמרו שדרך ארץ קדמה לתורה. אז בואו נתקדם. אנחנו בפא***ג 2023!"
תגובות לכתבה(91):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 55.
    את לא יהודיה לפי ההלכה
    מי היא יהודיה? 07/2023/07
    הגב לתגובה זו
    2 4
    אלא אם תתגיירי כהלכה. ולפני שתקבלי עלייך תורה ומצוות אינך יכולה לנפנף בדברי חז"ל כרצונך.
    סגור
  • 54.
    ברור שגויה לא תבין מה הבעיה בהתבוללות.
    יהודי 07/2023/04
    הגב לתגובה זו
    5 5
    לא חזרנו לארצנו אחרי 2000 שנות גלות כדי להמשיך להתבולל ולהתחתן עם גויות. זה שנותן המיועד הוא טיפש שלא איכפת לו שיאבד מכם ישראל, זו בעיה קשה אחרת בפני עצמה.
    סגור
  • 53.
    כן..התבוללות
    היא מקסימה.. אבל.... 07/2023/01
    הגב לתגובה זו
    4 5
    היא נראית מקסימה והם זוג נהדר והכי אהובים עלי אבל בכל זאת כואב הלב שהיאהרק חצי יהודיה ולא מצד האמא... הילדים שלה יהיו לא יהודים. שלשלת היהדות נקטעת. למה שלא תשלים כבר את המהלך.ותתגייר?? למה דווקא?
    סגור
  • תשלים אתה איזה מהלך.. ותתקדם! (ל"ת)
    שולה 07/2023/02
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 52.
    היא דוחה - משתמשת בכינוי האף ליהודי??
    מייק 07/2023/01
    הגב לתגובה זו
    6 4
    אנטישמית מבחילה, סטיגמה שהדביקו ליהודים באירופה והדוחה הזו משתמשת בה כאילו היא תכונה קבועה לעם היהודי. גירוש מיידי לטיפוסים כאלה
    סגור
  • טען עוד
  • 51.
    איוולת מוחלטת, בורות טוטאלית ושטויות ללא מיץ
    ראובן 06/2023/30
    הגב לתגובה זו
    6 2
    דברי ההבל של כב׳ ה״כלה״ הם תערובת של כלום הנובע מבורות מוחלטת - כמו לכל מועדון המכבד את עצמו גם ליהדות יש כללים בהם יש לעמוד אם וכאשר רוצים להצטרף אליה !! לכללים אלה אין שום קשר כלשהו לגזענות ו/או לנקודה כלשהי על ציר הזמן !! לכל המעוניין - ובוודאי למי שנחשב/ת ל״זרע ישראל״ - פתוחה הדרך להפוך ליהודי, עליו ללכת בדרך הנדרשת ותו לא !!
    סגור
  • 50.
    טובה
    שנה 06/2023/30
    הגב לתגובה זו
    4 1
    התבוללות זה לא קשור לשנה. גם רצח לא קשור לשנה.
    סגור
  • 49.
    יהודי=אמא יהודיה
    אכפת לי 06/2023/30
    הגב לתגובה זו
    5 1
    גברת נכבדה בשם כל אי הידע שלך. אינך גויה או מוסלמית את בת בלי דת. מפני שאצל הנוצרים הדת מגיעה מהאב. אצל המוסלמים הדת מגיעה מהאב. ורק אצל היהודים החכמים הדת מגיעה מהאם.
    סגור
  • 48.
    השיטה החילונית
    גאולה 06/2023/29
    הגב לתגובה זו
    7 2
    חילוניות היא לא דת!אין שיטה חילונית....יש הלכה.ההלכה קובעת שבן אדם יהודי אם נולד לאמא יהודיה.
    סגור
  • 47.
    כן. התבוללות. זה מה שזה.
    איפ 06/2023/29
    הגב לתגובה זו
    11 2
    מה קשור שנת 2023? אתם חושבים שהתורה והיהדות זה משהו "אופנתי" כמו הערכים שלכם? לא! התורה היא נצח. לא דבר שחולף. לצערכם כנראה. ותצתרכו להתמודד עם שורשים איתנים בני מעל 4000 שנה. ומי שהתבולל במהלך השנים האלו לא נשאר ממנו זכר. תגידו תודה ותעריכו את מה ששמרו אבותיכם שבזכותם אתם בכלל יודעים שאתם יהודים.
    סגור
  • 46.
    בוכים על אנטישמיות והכי גזענים שיש
    שימו פס 06/2023/29
    הגב לתגובה זו
    1 13
    שכל אחד ידחוף את האף שלו לעניינים שלו כל הכבוד לתומר ויואנה!!!
    סגור
  • הכלה לא יהודיה מה הקשר לגזענות פשוט בושה
    ליאור 06/2023/29
    הגב לתגובה זו
    8 1
    לאן הגענו 2023 והגברת שאיננה יהודיה והתעקשה להישאר בישראל לדבריה חושבת שלהישאר נוצריה זה לגיטימי אז גברתי את לא רוצה להיות יהודיה תתכבדי ותחזרי לבולגריה צריך להוציא חוק שכל מי שאינו יהודי בהגדרה ההלכתית אבל יש לו במשפחה מישהו יהודי אין לו זכות להיות במדינה אם איננו מתגייר לאחר 5 שנים שדוהה במדינה גי לצביעות בואו תגידו לנוצרי להתחתן עם מוסלמי או הפוך וניראה אם אחד מהם יסכים אז למה כל עוד זה יהודי ונוצרי זו גזענות אבל אם אלו נוצרי ומוסלמי זה בסדר אז לכל החילוניים זכותכם להיות חילוניים אבל בקצב הזה היהדות תעלם ולא תהיה לנו לגיטמציה כיהודים אז די לבלבל את המוח נמאסתם
    סגור
  • קח כדור ותרגע (ל"ת)
    משה 07/2023/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 45.
    תקראי ותביני
    חרדי 06/2023/28
    הגב לתגובה זו
    14 3
    לעניין הנצרות את באמת נוצריה או לא משנה מה כי אבא שלך אצלינו ביהדות את גויה שאסור לה להתחתן עם יהודי ובבקשה לא לצטט דברים שאת ךא מבינה דרך ארץ קדמה לתורה אבל זה רק אם יש תורה ובתורה כתוב שאת גויה ואסור לך להתחתן עם יהודי אז תחזרי בבקשה למדינה שממנו הגעת ושממנו הבאת את האף שלך בהצלחה
    סגור
  • לא יהודי
    אולי אתה חרדי אבל לא 06/2023/28
    הגב לתגובה זו
    2 9
    גועל נפש של תשובה. הלבנת פנים גם לא מותרת, ועברות שבין אדם לחברו חמורות יותר מהרבה עברות אחרות.. אתה פשוט. חרדי מהזן שמבייש את היהדות ומרחיק ממנה. יש חבניח שאם יתאהבו הנוצרים מחשיבים אותה כיהודיה גם אם הרבנות לא. הלבנת פנים ועברה שבין אדם לחברו הדת שלנו לא סובלת. חרדי גועלי אתה לא מייצג את היהדות היפה ,, שכחת ממגילת רות?
    סגור
  • דוחפת את האף
    האף 07/2023/07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הגזענות שלה היא גרועה מהלבנת פנים. משמיצה כמו אנטישמית את המראה היהודי.
    סגור
  • במגילת רות רות התגיירה..
    שתתגייר 07/2023/01
    הגב לתגובה זו
    4 0
    פה מדובר כנראה במי שלא מעוניינת להתגייר.. אז מה אתה משווה? זה לא אותו מקרה
    סגור
  • לאדם שכתב את התגובה "לא יהודי" תתבייש לך
    ליאור 06/2023/29
    הגב לתגובה זו
    1 3
    תתבייש לך לכתוב אולי אתה חרדי אבל לא יהודי יהדותו שלא אדם נקבעת עפ"י האם ולא כראות עניו של אדם ובטח אתה לא תגיד מי יהודי ומי לא זה כמו שאני אגיד שאתה לא יהודי מספיק עם הטימטום של הדמאל ולגבי רות ובועז עם ישראל בתקופה הזו טרם קיבל את התורה אז לא חלו עליו איסורים אז קודם תהיה בקיא בפרטים הבחורה באה לארץ התעקשה להישאר פה אם היא חלק מהעם הזה אז שתתגייר נמאס מערוץ 12 ו-13 שמעודדים התבוללות של יהודים עם ערבים או נוצרים כי הם חילוניים בסופו של דבר השמאל התגלה כלא ציוני ולא ערכי מעודדים לסרבנות לגיוס ולא להגן על כל עם ישראל מסיתים נגד כל מי שיש לו ערכי דת יהודיים רצו להוציא את כספם מהארץ מלכלכים על מדינת ישראל בחו"ל איזו ציונות זו אתם בושה וחרפה והתוכנית הפכה מבחינתי להיות תת רמה אין בחורות שהביאו נוצריה מה יעשה החתן יגיד בטלוויזיה שהוא לא יצא איתה כי היא לא יהודיה ואז יצא גזען כבר ראינו בכתבה בישראל היום את הדברים הרעים על התוכנית מיותר לצפות בה
    סגור
  • 44.
    אסור להתבולל!
    רות 06/2023/28
    הגב לתגובה זו
    11 0
    איסור התבוללות תהיה רלוונטית גם בעוד 2000 שנים הבאות !!
    סגור
  • 43.
    מנסים לנרמל התבוללות
    דב 06/2023/28
    הגב לתגובה זו
    15 0
    פרוגרס לא אצלנו. אם נתבולל, ישראל לא תהיה מדינה יהודית. מרוב קידמה נחזור אחורה.
    סגור
  • 42.
    חד משמעי התבוללות וחד משמעי זכותם
    גל 06/2023/28
    הגב לתגובה זו
    3 0
    די להתיפייף! זו התבוללות נקודה. מי שזה סבבה לו זכותו ועניין שלו אבל להגיד שלא מדובר בהתבוללות זה אחיזת עיניים. וכן, אבות אבותינו סבלו ולימים שרדו בזכות היותם העם היהודי ובזכות הליכוד. שאת/ה מתחתן עם מישהו/י מדת אחרת זו קודם כל זכותך נתחיל בזה אבל חד משמעי גודע את המשך השושלת היהודית שלך
    סגור
  • 41.
    אם אביך
    אלמונית 06/2023/28
    הגב לתגובה זו
    3 2
    אם אביך היה אדיוט והתחתן עם גויה , אני מקווה דאף בחור יהודי לא יעשה כמוהו אלא עד שתתגיירי
    סגור
  • 40.
    התבוללות
    אלמונית 06/2023/28
    הגב לתגובה זו
    6 0
    על פי היהדות ,אך ורק אם אמך יהודיה צאצאיה יהודים ,ואם היא גויה ילדיה גוים , ואת זה לא ניתן לשנות , חא משנה באיזה תאריך אנחנו חיים ,זו עובדה את נחשבת לגויה, או תתגיירי כהלכה
    סגור
  • 39.
    לא מתבלבל ומתבולל !יהודי לא יביןזאת (ל"ת)
    פאקינג2030 עם הנצח 06/2023/28
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 38.
    לא יהודיה, זו התבוללות. (ל"ת)
    ישראל 06/2023/27
    הגב לתגובה זו
    14 1
    סגור
  • 37.
    יואנה
    אנונימית 06/2023/27
    הגב לתגובה זו
    10 2
    השנים לא יטשטשו שאת גויה ועדיף לך לחזור לבולגריה
    סגור
  • 36.
    2023 זה ספירה נוצרית וליהדות אין פגות תוקף.. (ל"ת)
    דני 06/2023/27
    הגב לתגובה זו
    12 1
    סגור
  • 35.
    מערכת התוכנית כשלה!!!
    חנניה בית 06/2023/27
    הגב לתגובה זו
    8 2
    אומרים פה שהנושא הוצג ל"חתן" והוא הסכים.. במערכת יושבים שלושה "פסיכולוגים", שלושתם אמורים להבחין מתי הסכמה הינה אמיתית או כלאחר יד..במקרה דנן, ההסכמה היתה כלאחר יד.., אין סיכוי שברגע האמת הוא יחליט שהוא קובע את חייו עם אשה שבהגדרה היבשה, היא גויה!!, אגב , זה לא אמור לקלקל להם כי אהבה מעל הכל וגיור כהלכה זה כלום לעומת בן זוג שיש לך התאמה איתו, ההתייחסות כאן הינה רק בקשר לאיכות המערכת.. יעני פסיכולוגים ...
    סגור
  • 34.
    הבת יהודיה לא חזרה איתם לבולגריה ו?חרה לחיות כאן
    א?א יהודי 06/2023/27
    הגב לתגובה זו
    1 9
    אבא?שלה יהודי מספיק הרבנות שיכול לישון
    סגור
  • 33.
    איזה מן שדכנים אלה
    1 למליון אולי יצליח 06/2023/27
    הגב לתגובה זו
    11 0
    משדכים אחד שאוכל בשר עם צמחונית , אחת שאינה יהודיה עם בחור שומר מסורת. כלה שאומרת לא רוצה קירח משדכים לה קירח, כלה שלא רוצה תימני משדכים לה תימני כלה שרוצה בחור גבוה משדכים לה בחור נמוך וגם קירח, בחור צעיר משדכים לו מבוגרת, נו, באמת איך זה אמור להצליח
    סגור
  • הם משדכים רק לפי תוארים וקובעים איכות של
    סתומים 06/2023/30
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אדם לפי התואר משדכים תואר לתואר מאוד שטחיים שופטים אדם רק לפי התואר ומתעלמים מאופי יופי דת ערכים בעיות נפשיות. רק תואר וקריירה חשוב אצלם
    סגור
  • המטרה שהתכנית תצליח לא הזוגות (ל"ת)
    דנה 06/2023/28
    הגב לתגובה זו
    11 0
    סגור
  • 32.
    "דרך ארץ קדמה לתורה אנחנו *#*#*"
    שושי 06/2023/27
    הגב לתגובה זו
    8 0
    אם צריך לצנזר אותך, כנראה גם דרך ארץ לא בדיוק הצד החזק שלך
    סגור
  • 31.
    גויה
    ישמעלה 06/2023/27
    הגב לתגובה זו
    9 1
    מה את מקשקשת את לא יהודיה. יהדות זה לפי האמא נקודה. את גויה עד שתעברי גיור כדת ועדיין ואם זה לא מעניין את הגבר שלך אז זה באמת בעיה שלו , ושל מי שחרד לגורל העם היהודי . אתם שמים את עצמם בעין הציבור והציבור יגיד את דעתו על אפך ועל חמתם.
    סגור
  • 30.
    אבא שלה יהודי ולכן לפי השיטה החילונית יואנה כן יהודייה
    אילון גבירצר 06/2023/27
    הגב לתגובה זו
    1 14
    יואנה חיה בחברה היהודית בישראל, מדברת עברית ואבא שלה יהודי. מבחינתי היא יהודייה אבל לא לפי ההלכה האורתודוקסית.
    סגור
  • מה זה "השיטה החילונית"?? יש רק הלכה אחת!
    יהודיה חילונית 07/2023/01
    הגב לתגובה זו
    4 0
    יש רק הלכה יהודית אחת. אין כאן "שיטה חילונית". אנשים כמוך הם בושה וסכנה ליהדות. שהבחורה תתגייר וזהו
    סגור
  • חוסר רמת משכל מינימלית
    חרדי 06/2023/28
    הגב לתגובה זו
    7 1
    לפי השיטה החילונית למה אתה צריך שהיא תהיה יהודיה גם ככה אין לך שום ערכים אז תישאר חילוני והיא גויה דיי לבלבל תמוח בדבים שאתה לא מבין כלום
    סגור
  • מההה
    גל 06/2023/28
    הגב לתגובה זו
    5 0
    מה זה הלכה חדשה חחח אין דבר כזה חילוני או דתי. לפי ההלכה הולכים לפי האמא
    סגור
  • גל, האם אתה דתי או חילוני?
    אילון 06/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ומה עם גיור רפורמי? האם זה הופך אדם ליהודי?
    סגור
  • תגובה
    טל 06/2023/28
    הגב לתגובה זו
    6 0
    יהדות היא לפי האמא. מוסלמים לפי האבא. לכן שתעשה שמיניות באוויר היא לא יהודיה.
    סגור
  • אנחנו לא מדינת הלכה
    אילון גבירצר 06/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 5
    לפי השיטה המקובלת בקרב הציבור החילוני בישראל, יהדות היא לפי אחד ההורים. אביה של יואנה יהודי ולכן לפי השיטה החילונית היא כן יהודייה.
    סגור
  • 29.
    התבוללות גם ב2023 (ל"ת)
    שירי 06/2023/26
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 28.
    ככה שרדנו
    חדווה 06/2023/26
    הגב לתגובה זו
    14 3
    זה לא אישי כלפייך יואנה. את מהממת ומקסימה. פשוט אנחנו עם כל כך קטן ושרדנו במשך השנים עם כל הפוגרומים כלפינו רק בזכות ההקפדה להתחתן רק בתוכינו. למרבה הצער, לפי היהדות את לא נחשבת יהודיה כי אימך לא יהודיה.
    סגור
  • לפי היהדות החילונית את כן נחשבת יהודייה כי אביך יהודי
    אילון 06/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 5
    לפי השיטה החילונית היהדות נקבעת לפי אחד ההורים.
    סגור
  • 27.
    לכל החוששים
    ברכה 06/2023/26
    הגב לתגובה זו
    3 8
    הייתי מציעה לכל החוששים שהחתן מתבולל שיעשו קודם בדק בית באילן יוחסין שלהם רוב הסיכויים שיגלו שאיזה סבא רבא רבא שלהם התבולל בטעות עם גויה כשחיו בגולה מעניין שכל העליות שנעשו לארץ ישראל עד שנות התשעים אוטומטית הוגדרו כיהודים בלי בדיקה מעמיקה באילן היוחסין אני בטוחה שאף אחד לא מספיק אמיץ לעשות בדיקה מעמיקה של השושלת שלו ובטוחה עוד יותר שהמון מהצועקים לחץן מתבולל - דמם לא יהודי טהור כפי שאתם מחשיבים את עצמכם!
    סגור
  • היה מסורת יהודית חזקה
    פשוט 06/2023/27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    גפ ביהדות רוסיה ופולין היה אבל הצאר החליט אחרת ושלא לדבר על הבולשביקים והדת אם לא המאה ה20 לא היו בודקים גם את יהדות רוסיה בנרות אבל בגלל שהמצב הוא הרבה מאוד ערבובים וזוגות מעורבבים כרגע לא אם וכאשר נבדוק 200 שנה מה קרה בתימן או מרוקו אז זה התגובה והכל. בלי קשר לשנה התבוללות זו התבוללות שפשוט תתגייר אם היא מגדירה את עצמה יהודייה לגבי גבר התהליך טיפה יותר רציני בלשון המעטה
    סגור
  • שטויות
    יהודיה 06/2023/26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ממש שטויות. לא הוגדרו כיהודים, אלא כזכאי עליה. הטיעון לטוהר הגזע הוא שלך.
    סגור
  • 26.
    סורי אין מושג "חצי יהודי" תתגיירי!!!
    פשוט להבין 06/2023/26
    הגב לתגובה זו
    16 0
    חוץ מזה את צודקת בכל מילה
    סגור
  • מי שמעיז לכתוב דבר כזה הוא פשוט דביל
    במבי 06/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 4
    חילונית שרוצה להתגייר? יותר קל לקבל תואר במדעים מאשר להתגייר . אתם בכלל יודעים איזה הלשנות יש. לני שלא מכיר אתנהחרה הזה שלא יתן עצות
    סגור
  • מה קשור
    גאולה 06/2023/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה קשור חילונית שרוצה להתגייר ?בשביל להיות חילונית צריך להיות יהודיה.חילונית יכולה לחזור בתשובה עם היא רוצה. גויה צריכה להתגייר. אמא יהודיה ילדים יהודים. מה נסגר????
    סגור
  • 25.
    חזרנו לתקופת האבן בעזרת ביבי ושות'... (ל"ת)
    ק. פריש 06/2023/26
    הגב לתגובה זו
    2 8
    סגור
  • הלם
    אזרח 06/2023/26
    הגב לתגובה זו
    4 0
    גם בזה ביבי אשם, נו אין שכל, אין דאגות. להיות יהודי לא קשור בתקופה
    סגור
  • 24.
    התבוללות
    פ.ג. 06/2023/26
    הגב לתגובה זו
    3 1
    זה שהיא משתמשת בקללות זה עדיין לא עושה אותה מקובלת.אתכם הסליחה
    סגור
  • 23.
    חיה ותן לחיות בלי לשפוט
    מסורתית לייט 06/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 8
    חמודה כזאת! עם או בלי היותה יהודייה וצודקת - דרך ארץ קדמה לתורה וזה עניין שלה ושל בן הזוג מה מתאים להם!
    סגור
  • זהו ש .
    גל 06/2023/28
    הגב לתגובה זו
    3 0
    שיעשו מה שהם רוצים אבל תקראו לילד בשמו- התבוללות
    סגור
  • קדמה לתורה לא מבטלת תורה (ל"ת)
    איל 06/2023/27
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 22.
    אסור להיתעלם מהלא יהודים שמסתובבים בננו
    גילה 06/2023/26
    הגב לתגובה זו
    5 0
    מה ששמרוישמור עלנו כעם היהודי היא שמירה על הזהות היהודי. יהודי מי שנולד לאמא יהודיה נקודה.....ה זילזול בסויה זו נובע מחוסר הבנה של המשמעות להינשא לגויה
    סגור
  • 21.
    תקראי...
    מור 06/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בהתחלה כאב לי לראות את היחס שלך לחתן. אבל אחרי שעבר הזמן ורואים שפתחת את הראש והלב- קל מאוד להתאהב בך. ואת בחורה מהממת. חכמה וטובה. רואים את זה. וגם הוא. חבל על הזמן. יש כאן מורכבות בעניין נישואי תערובת. זה לא קשור לשנת 2023. יהודיה היא בת לאם יהודיה. אבל אם לו לא מפריע ואמרת- כאן נגמר העניין מבחינתך. שיהיה לכם בהצלחה. כיף לראות אתכם.
    סגור
  • 20.
    מאה אחוז התבוללות
    ביי 06/2023/26
    הגב לתגובה זו
    12 0
    הגברת התבלבלה .אמא לא יהודיה .זה לא יהודיה.רוצה להיות יהודיה תתגיירי.
    סגור
  • חגמה על פוסטים
    במבי 06/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בטוח לא הייתי עוברת. אתם מדברים כאילו העונש הזה קל אז לא והוא הוא באמת אוהב זה לא מעניין זה המון כאלה בטיזור שלי. אז?
    סגור
  • 19.
    יהדות
    לא מבין 06/2023/26
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ליהדות אין זמן תפוגה,לא עכשיו,ולא בכלל.מצטער.
    סגור
  • 18.
    חוצפה של אנשים. (ל"ת)
    מדינה מתחרדת 06/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 17.
    חחצ
    חדח 06/2023/26
    הגב לתגובה זו
    5 0
    מה הקשר 2023? דת זה דת והיא תמיד רלוונטית למי שמאמין. יותר פשוט להגיד שאת לא מאמינה ביהדות וזהו. ואגב, אבא יהודי לא תופס, יש חוקים ברורים לא צריך להתחכם.
    סגור
  • אני חילוני ובשבילי אבא יהודי כן תופס
    אילון גבירצר 06/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 4
    לפי השיטה החילונית יהודי הוא מי שנולד או לאמא יהודייה או לאבא יהודי.
    סגור
  • 16.
    לכלה החוצפנית
    שרה 06/2023/26
    הגב לתגובה זו
    9 0
    את כל כך גזענית. לא לכל היהודים יש אף ארוך של מכשפות.לדעתי את צריכה לבדוק מה את באמת יודעת על יהדות.
    סגור
  • 15.
    אין דבר כזה חצי יהודיה
    אין דבר כזה חצי יהוד 06/2023/26
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אין דבר כזה חצי יהודיה רבע יהודיה שליש יהודיה זה שטות או שאתה יהודי או שלא שחור ולבן נקודה . וזה לא אומר שאם אתה לא יהודי אתה חס וחלילה לא נחשב לבן אדם אלא שפשוט אסור ליהודי או יהודיה להתחתן עם גויים טובים ככול שיהיו כי זו גזרה של הבורא יתברך בין המקבלים את זה ובין ולא ומי שלא מעניין אותו שידע שיש מחיר איום ונורא בעולם הזה ובטח לעולם הבא
    סגור
  • אין
    במבי 06/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 3
    אין אלוהים אין עולם הבא כולנו נהפוך לכלום עם תולעים
    סגור
  • 14.
    מי הוא יהודי נקבע על פי האם
    מי הוא יהודי? אף קצר 06/2023/26
    הגב לתגובה זו
    6 1
    מי הוא יהודי נקבע על פי האם בלבד זה אלפי שנים. והאף הארוך זה לא מהצד של אבא חמודה זה מהצד האנטישמי
    סגור
  • 13.
    יואנה....את גאווה...נהדרת
    אירית 06/2023/26
    הגב לתגובה זו
    2 8
    חבל להתייחס להערות חשוכות ולא רלבנטיות שכאלה... פשוט הזוי . את אישה מקסימה מרתקת ומתוקה.....מתובלת בטוב טעם
    סגור
  • 12.
    שקבסע, לכי לגלות!! עזבי את בחורינו! (ל"ת)
    הצילו מהטמבלויזיה 06/2023/26
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • מי יתקרב לבורה כמוך? (ל"ת)
    במבי 06/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 11.
    למה זו בעיה של מישהו אחר מבני הזוג עצמם. לא הבנתי. (ל"ת)
    יעל 06/2023/26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 10.
    זה שאנחנו ב2023 לא משנה כלום
    סיגל 06/2023/26
    הגב לתגובה זו
    8 0
    אין שנה ותקופה להלכה מדאורייתא.. יהודי הינו מי שאמו בלבד יהודיה..לא אביו סביו חמותו או שכנתו...דיי כבר לסלף את ההלכה..ישתורה והיא נצחית ..ולא , אינך יהודיה וגם לא חצי... ובכל זאת אם לתומר זה לא משנה זה שלו...כואב אבל זה מה שהוא בוחר שיבושם לו
    סגור
  • 9.
    יהודי הוא יהודי
    נעמה 06/2023/26
    הגב לתגובה זו
    4 1
    עם כל הכבוד וזה לא קשור אם אדם טוב אולי את גועה, ילדייך יהיו גויים ( אלא אם תתגיירי) וזו התבוללות," החתן" שלך יודע זאת.
    סגור
  • 8.
    כל הכבוד
    רפאלה 06/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 3
    צודקת לגמריי תיתקדמו כבר לעזזל
    סגור
  • 7.
    התאריך לא משנה
    עודד 06/2023/26
    הגב לתגובה זו
    3 1
    2023 או 1923 עם ישראל חי בזכות העיקרון הפשוט שלא מתחתנים עם גויים. את אשה חשובה מוערכת וחכמה אבל הדרך להתחתן עם יהודי הוא גיור. מאחל לה הצלחה ורק טוב.
    סגור
  • איפה את גרה במאה שערים
    במבי 06/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    רוצה רשימה של זוגות מעורבים?
    סגור
  • 6.
    בויב,את צודקת
    טל 06/2023/26
    הגב לתגובה זו
    4 13
    כל מילה נכונה
    סגור
  • אז שנאחל לילדיך בחור/ה ערבי ? (ל"ת)
    מאיר 06/2023/26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 5.
    מעניין
    אולה 06/2023/26
    הגב לתגובה זו
    2 3
    נחמד שהיא פתוחה וגאה בעובדה שהיא חצי יהודיה רק שחבל שזה לא פשוט הלאה. ילדים וכו',כן השנים התקדמו אבל החוקים הם חוקים והזלסול בעצם חושף יותר מהכל עצוב.
    סגור
  • 4.
    התבוללות
    עליזה 06/2023/26
    הגב לתגובה זו
    19 6
    כן נישואין של יהודי עם גויה זו התבוללות .הלכה היא הלכה ,ולא משנה השנה . יש דרך לפתור את זה .ואין קשר בין זה לדרך ארץ . שיהיה לך טוב .
    סגור
  • תשובה
    האלמונית 06/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ומה זה העסק שלהם תתעסקו בעסקיהם ובמשפחה שלהם
    סגור
  • 3.
    התבוללות
    סוארייה 06/2023/26
    הגב לתגובה זו
    20 3
    מה קשור שאנו בשנת 2023 אז להתחיל לעשות התבוללות?, מוזר הבחור מסורתי, למה לשדך נוצריה? למה לא שידרו כשדואלים טת החתן תתחתן עם נוצריה. הדת ישראל אומרת שלפי האמא. חוצפה מהגב' יעל הפיסיכולגית שיום אחד מחליטה לבטל חוקי התורה.
    סגור
  • למה? כי היא מוצלחת
    במבי 06/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 3
    הייתי לוקחת אותה לבנים שלי מדינה של פרימיטיביים כן גם יגאל עמיר יהודי
    סגור
  • 2.
    מה זה קשור לשנת 2023?
    חילוני 06/2023/26
    הגב לתגובה זו
    24 2
    הבחורה לא יהודיה והילדים שלהם לא יהיו יהודים, זה הנוהג במדינת ישראל
    סגור
  • לפי החילונים היא כן יהודייה כי אביה יהודי
    אילון גבירצר 06/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 2
    לפי השיטה החילונית יהדותו של אדם נקבעת לפי אחד ההורים.
    סגור
  • 1.
    זה עדין התבוללות
    שהם 06/2023/26
    הגב לתגובה זו
    22 4
    גם בשנת 2023 ע"פ היהדות זה התבוללות!!! אמא לא יהודיה . חבל
    סגור
  • לפי השיטה החילונית יואנה כן יהודייה כי אביה יהודי
    אילון 06/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 3
    אני חילוני ולפי השיטה שלי היהדות נקבעת לפי אחד ההורים.
    סגור
  • שהם דתי/ה או חילוני/ת?
    אילון 06/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 2
    לפי החילונים גם אם האבא יהודי הילדים יהודים.
    סגור
  • חבל אומרים על חלב שנשפך
    במבי 06/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 8
    פשוט אוסף אנטישמים גזעניים היא מהממת יהיו להם ילדים יפים
    סגור
  • זה עדיין התבוללות (ל"ת)
    סימה 06/2023/26
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור