טלוויזיה

גיא לרר והצינור תחת מתקפה: ההמלצה בתכנית תגרום לעיוורון?

רעות קסטרו בעלים של Skyeyes contact מייצרות עדשות מגע צבעוניות אופטיות באישור משרד הבריאות בתגובה: "כאשר העדשות מיוצרות בטכנולוגיה חדשנית המחקה עין טבעית בהירה ב100%. לניתוחי שינוי צבע עיניים יש מחלוקות רבות , ולא מעט מקרים מסוכנים שגרמו לעיוורון , ולהשלות קרנית מיידיות עקב ניתוחים לא מומלצים!"
מערכת ice | 
גיא לרר, "הצינור" (צילום רשת 13)
בעקבות הפרסום שעלה בתכנית 'הצינור' של רשת 13 הערב (ראשון) ״ניתוח לשינוי צבע עיניים״, הרשת גועשת בנושא למה הצינור מעלים ניתוח שמסכן באופן מובהק ויכול לגרום לעיוורון לכאורה?
רעות קסטרו בעלים של Skyeyes contact מייצרות עדשות מגע צבעוניות אופטיות באישור משרד הבריאות בתגובה: "כאשר העדשות מיוצרות בטכנולוגיה חדשנית המחקה עין טבעית בהירה ב100%. לניתוחי שינוי צבע עיניים יש מחלוקות רבות , ולא מעט מקרים מסוכנים שגרמו לעיוורון , ולהשלות קרנית מיידיות עקב ניתוחים לא מומלצים!".

עוד הסבירה: "בצינור עלה בחור בשם גל שבעצם קיעקע לתוך הקרנית כמו בקעקוע רגיל המוחדר לעור צבע , הדבר מסוכן ביותר ויכול לגרום לעיוורון תמידי. הוא גם טוען זאת במהלך הכתבה שהשבוע הראשון לאחר הניתוח הינו מסוכן ויש לקחת אנטביוטיקה ושלל תרופות. כיום יש ניתוח נוסף , שבעצם בעזרת ליזר מפרק את הפיגמנט הטבעי של העיניים , ומסיר שכבות מההגנה הטבעית עד שמגיעים לגוון בהיר וחולה".
לסיום הבהירה: "שני הניתוחים הללו אינם מומלצים ואני לא ממליצה לציבור הרחב לקחת סיכון בריאותי שכזה על העיניים. את תופעות הלוואי של הניתוחים הללו ניתן לגלות בעוד כמה שנים או במיידית. יש לא מעט ישראלים שביצעו את הניתוחים הללו וחזרו לבתי חולים , ולבעיות עד היום".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה