טלוויזיה

מלווים את נועה קירל לאירוויזיון: היום מתחיל שבוע שידורים מיוחד

כאן 11 מקיים שבוע שידורים מיוחד לכבוד אירוויזיון 2023: אלו המשדרים המרגשים שילוו את הופעתה של נועה קירל בדרך לגמר התחרות - כולל העבודה מאחורי הקלעים על השיר "יוניקורן"
מערכת ice | 
נועה קירל לאירוויזיון (צילום כאן 11)
אירוויזיון 2023 עם נועה קירל מבטיח ל"כאן 11" הזדמנות לרייטינג גבוה, והוא סוחט את הלימון עד הסוף עם שבוע שידורים מיוחד שבשיאו – הגמר הגדול. זה מה שתוכלו לראות השבוע בדרך לדוז פואה.
היום (יום שני) 8.5 ב-22:15 - פרק חדש של "שלושה שירים" לאירוויזיון. הסיפורים מאחורי שלושה שירי אירוויזיון ישראליים גדולים: "אי שם", השיר שביצעה אילנית ונבחר לייצג את ישראל בהופעה הראשונה שלנו בתחרות ב-1973, "אבניבי", הזכייה הראשונה של ישראל בביצועו של יזהר כהן ולהקת אלף-בית, ו"חי", שאותו שרה עפרה חזה על אדמת גרמניה.

'שלושה שירים' הוא גרסת טלוויזיה להסכת "שיר אחד". הפרק בוחן את ההתלבטות בין הצורך להיות לאומיים באמצעות שירים שמבטאים ערכים ומסרים ישראליים, לבין הרצון להישמע אוניברסליים ולפנות לקהל רחב ככל האפשר. אילנית, נורית הירש, דורון מדלי, יזהר כהן ובצלאל אלוני מספרים על התהליך מיצירת השיר ועד לרגע ההופעה על בימת האירוויזיון.
הפרק מלווה בקטעי ארכיון נדירים מחמישים שנות השתתפותה של ישראל באירוויזיון. עורך ובמאי ראשי: שי להב, במאי: נדן פינס, קריינית: נטע גרטי. חברת הפקה: 8 יזמות.
מחר (שלישי) 9.5 ובחמישי 11.5 בשעה 22:00 - חצאי הגמר של אירוויזיון 2023. שידור חי מליברפול, בריטניה. המשדרים ילוו בהסברים ובפרשנות של אסף ליברמן ועקיבא נוביק. נועה קירל תייצג את ישראל בחצי הגמר הראשון (יום שלישי) בשיר "יוניקורן".
ביום חמישי 11.5 ב-21:15 - הסרט התיעודי "נועה בדרך לאירוויזיון" חלק ב'. שמונה חודשים לפני האירוויזיון נועה מסתערת על המטרה, האירוויזיון בליברפול, ומגייסת לטובת המשימה את כל מי שיכול לעזור לה להשיג את ה"דוז פואה" המיוחל.
מדורון מדלי, מאי ספדיה וינון יהל שהתגייסו לכתיבת השיר ועד נטע ברזילי שנותנת טיפים לנועה לקראת התחרות. הסרט מלווה אותה מהמחשבות הראשוניות על הכיוון שצריך לבחור, דרך הבחירה והכתיבה של השיר שייצג אותנו באירוויזיון, העבודה על הקליפ וה"נאמבר" הבימתי, ועד הטיסה לליברפול. האם תצליח להגיע לחמישיית הצמרת, ואולי אפילו להביא את האירוויזיון הבא לישראל? במאית ועורכת: סיגל שביט, חברת הפקה: ארצה הפקות.
במוצאי שבת 13.5 ב-22:00 - גמר תחרות הזמר של האירוויזיון לשנת 2023 בשידור חי מליברפול, בריטניה. על פי ההימורים נועה קירל שלנו תהיה גם שם, נחזיק אצבעות. את המשדר ילוו בהסברים ופרשנות אסף ליברמן, עקיבא נוביק ודורון מדלי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה