טלוויזיה

כתב חדשות 13 תוקף: "נטלי דדון פרחה? גזענות אנטי מזרחית"

כתב חדשות 13, אבישי בן חיים, הגיב לסערת גירושה של נטלי דדון מבית הקפה בתל אביב: "מופלאה, גאה ומעזה לא להיכנע להגמוניה. אווירת הסתה שמחזירה אותנו לימי הדיכוי, ההחרמה וההדרה של מפא"י ולפנקס האדום"
מערכת ice |  10
אבישי בן חיים (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
הדוגמנית נטלי דדון מפרסמת תיעוד מרתיח ברשתות החברתיות. דדון פרסמה כי בית קפה תל אביב סירב להכניס אותה אל המקום במהלך יום צילום שבו הייתה. דדון פרסמה פוסט ובו כתבה: "לאן עוד נגיע, לאן????".
דדון המשיכה וכתבה: "כזאת השפלה לא חשבתי שאחווה בחיים שלי. בטח שלא בשל דעותיי. באמצע יום צילום, אני וצוות ההפקה עצרנו להזמין קפה בבית קפה בתל אביב (אינני מעוניינת להעניק לו פרסום כאן). בעל המקום קרא לי פרחה בפני כל האנשים שבמקום וסגר לי את דלת הזכוכית בפנים, פשוט סרב להעניק לי שירות. מה נהיה מאיתנו מה? לפגוע ולהשפיל ככה אדם ברבים, למה? לא יודעת מה בא לי יותר, לשבור קיר, לבכות, לצרוח או סתם להקיא".
כאשר נטלי דדון שאלה את בעל העסק למה הוא לא מכניס אותה הוא אמר: "זה עסק פרטי שלי, אני יכול לעשות מה שאני רוצה. אין נגד החוק, עושה מה שאני רוצה אני יכול לעשות. כאלה אנשים אני לא רוצה להכניס". דדון, ובחורה נוספת שהייתה איתה, טענו שזה מנוגד לחוק, אך הוא המשיך בשלו: "אז איך אני עובד 20 שנה? מסתבר שאני עושה משהו טוב, אני מסנן את האנשים שאני לא רוצה".
 
 
מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14, ינון מגל, צייץ כתגובה לכך וכתב: "זוכרים מה הם עשו פה רק על הרעיון של "חוק ההפליה"? ועל האמירה של רוטמן שבעל בית מלון יכול להחליט אם הוא מכניס גייז? ועל האמירה של סטרוק שרופא יכול לסרב לבצע פעולה שנוגדת את אמונתו? אז הערב, כשגירשו את נטלי דדון מבית קפה בשל דעותיה הימניות, הם שותקים. קלאסי".
בציוץ נוסף כתב: "רון חולדאי, ראש עיריית תל אביב, הזדרז אמש לצייץ על הנאום של "הטייסת ה-19 בתולדות חיל האויר" בהפגנה בקפלן. ועל כך ש"העגלה שלנו מלאה בערכים ובאהבת הארץ" אבל כשבעיר שלו מסרבים להכניס מישהי לבית קפה בגלל דעותיה הימניות, גם הוא, המאוד "ערכי", נעלם... כמה זיוף".
כתב חדשות 13, אבישי בן חיים, כתב: "השפלת נטלי דדון המופלאה, הגאה, והמעזה לא להיכנע להגמוניה, במניעת כניסתה לבית קפה והשימוש בטרמינולוגיה הגזענית אנטי מזרחית כלפיה: "פרחה". מה זה מאשר? את הטענה שההגמוניה יוצרת אווירת הסתה שמחזירה אותנו לימי הדיכוי ההחרמה וההדרה של מפא״י ולפנקס האדום".
תגובות לכתבה(10):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 10.
    לשכת עורכי הדין
    רועי 06/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היום נדהמתי הימין היו בעדעורך דין שלא זכה חיכו ואמרו אם יזכה יהיו לנו עוד שני מועמדים עכשיו שלא זכה ממעיטים בערכו של משרד של עורכי הדין. ולבטלו איזה אנשים קנאים וקטנים אתם לא תשנו שום. דבר חוץ מזה אתם לא רוב חצי המביעוי ין וחצי שמאל זה שמירבמיכאלי עם 2. מנדטים לא התאחדה עם מרצ וגם עוד מפלגה שהצביעה שמאל אין לכם רוב זה רק על הנייר היו לכם מספר זהה של מצביעים וזה כבר ככה בשני בחירות אחרונות
    סגור
  • 9.
    אבישי בן חיים צודק לגמרי. (ל"ת)
    צ'יקו 05/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    אם בעל הקפה גזען אז בן חיים נאצי
    חחח 05/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לפי ההגיון של בן חיים להמציא אידיולוגיה עדתית אז בן חיים שונא אשכנזים כי בוודאי נאצי שמייחל שהוריו של בעל בית הקפה היו מתים בשואה. תתבייש בן חיים! בסיפור שהמצאתי אתה ממש נבל. אתה התחלת.
    סגור
  • 7.
    בן חיים נאצי שונא אשכנז מעליל על צאצא של יוצאי שואה
    חחח 05/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לא באמת כן? אלא אם כן בוחרים ללכת לפי ההגיון של בן חיים של להמציא לפי מה שנוח.
    סגור
  • 6.
    שטויות.החוק של סטרוק הוא הגזענות.
    רויטל 05/2023/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    נטלי דדון רודפת פרסום. חלולה וזו מחמאה ללא שום קשר למוצאה. היא נדחפת ומבלבלת את המוח ואין לה שמץ של מושג על מה ההפיכה המשפטית וכמה גם היא תיפגע..היא תומכת בגזענים חשוכים שרוצים שרופא יחליט אם לטפל באדם שאינו יהודי למשל או אינן סטרייט. הבנתם?? הם מחזירים אותנו לגרמניה של שנות ה30 ההן. מספיק להידחף ולדבר שטויות נטלי
    סגור
  • 5.
    קפה נינה בנווה צדק תל אביב
    נירה ממגדלים 05/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מצד אחד : בעל הבית צודק - זכותו לא להכניס כל אחד. זכותנו, כימנים לבחור לא להכנס אליו. עשיתי גוגל וראיתי: אנשים כותבים על יחס מחפיר מצד בעל הבית בכל מיני הזדמנויות. התאכזבתי: ציפיתי שיהיה כתוב שזה מקום טוב ונעים, ולא היא. עכשיו יש מלא סיבות למה לא להיכנס אליו..
    סגור
  • 4.
    בזכותך שונאים עוד יותר (ל"ת)
    עד 05/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    הרי זה החוק שמציעה אורית סטרוק המופלאה
    חוחית 05/2023/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שמותר לבעל עסק לסרב לתת שרות על פי השקפת עולמו ודעותיו
    סגור
  • 2.
    שמאל הזוי
    ניר 05/2023/01
    הגב לתגובה זו
    2 1
    השמאל ההזוי הורס כל חלקה טובה
    סגור
  • 1.
    למי איכפת ולמה קראתי את זה בכלל?
    סתם אחד 05/2023/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    איך משווים ריב של נטלי דדון עם בעל בית קפה לחוק ההפליה? לסטרוק ולרוטמן? את מי היא בכלל מייצגת? מישהו בחר בה? ולמה אני מבזבז זמן על להגיב פה?
    סגור