טלוויזיה

אח שלי הגדול נחשף: כוכב הסרט שהפך לקאלט מדבר

הסרט "אח שלי הגדול", שודר לראשונה לפני יותר מ-20 שנה. עם השנים הוא הפך לסמל ביום הזכרון לחללי מערכות ישראל וגם היום הוא ממשיך להיות רלוונטי מתמיד ועדיין לסרט שמחפשים לראות ביום הזה. כוכב הסרט מסביר: "זה דיבר בגובה העיניים לילדים"
מערכת ice | 
יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ולנפגעי פעולות האיבה (צילום shutterstock)
לפני קצת יותר מ-20 שנה, כשערוץ הילדים היה הרבה יותר תמין, הסרט "אח שלי הגדול", שודר לראשונה. עם השנים הוא הפך לסמל ביום הזכרון לחללי מערכות ישראל וגם היום הוא ממשיך להיות רלוונטי מתמיד ועדיין לסרט שמחפשים לראות ביום הזה.
עופר ויצמן ביים את התסריט של דנה שץ בראון, בו עופר סקר המשחק את אסף בן ה-13, לא מצליח להכיל את הכאב והגעגועים לאחיו הגדול (טל מוסרי) וכועס על כך שנהרג במהלך שירותו הצבאי. 
בראיון למאקו, סקר מדבר על הסרט בראי הזמן: "לא חשבתי שזה יהפוך למשהו כזה גדול לא כי חשבתי שזה לא טוב, אלא כי אתה פשוט לא חושב על פוטנציאל הישרדות של סרט לכל כך הרבה שנים".
עוד הוא מספר: "כשהסרט שודר בפעם הראשונה ראיתי אותו עם המשפחה. ראיתי איך הם הגיבו וקלטתי שמשהו פה הצליח, שהסרט מדבר לאנשים. כמובן שלא יכולתי לדמיין שהוא ימשיך לדבר אליהם 20 שנה. אני וטל לא בקשר יומיומי, אבל ראיתי אותו  מאז ותמיד היה לנו כיף".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה