טלוויזיה

מיקי זוהר מתוודה: "הייתי צריך לשתוק". צפו

שר התרבות והספורט נזכר בעימות המפורסם מול לאה גולדין: "יש כמה דברים בחיים שאתה עושה, שאתה מתחרט עליהם. זה אחד מהם. אני הייתי צריך לשתוק, זה היה המעשה הנכון"
מערכת ice | 
מיקי זוהר (צילום טוויטר/מיקי זוהר)
"יש כמה דברים בחיים שאתה עושה, שאתה מתחרט עליהם. זה אחד מהם. אני הייתי צריך לשתוק, זה היה המעשה הנכון", כך אמר השר מיקי זוהר, בריאיון שהעניק ל"אינטימי" עם רפי רשף, אשר ישודר במלואו הערב (חמישי). זוהר נזכר בעימות הידוע לשמצה שלו עם לאה גולדין, אימו של הדר גולדין: "הבנת את זה מיד אחרי?", שאל רשף. "באותם הרגעים. וניסיתי עוד קצת להצדיק את עצמי בטיפשותי", השיב שר התרבות והספורט.
השנה הייתה 2017, במהלך ועדה לביקורת המדינה בכנסת שדנה בדו"ח מבקר המדינה בנוגע למבצע צוק איתן, גולדין הטיחה ביקורת קשה בממשלה ובנימין נתניהו, שעמד בראשה. בשלב מסוים, זוהר הגיב לדבריה ואמר: "זה לא בסדר. הטענות שלך מוגזמות", מה שגרם לגולדין לשפוך עליו כוס מים ולומר "חצוף שכמותך. תשתוק".
"אתה יודע מה, אולי כדאי שאני אתאר פעם אחת מה קרה באותו יום, בסדר?", אמר השר זוהר וזה סיפר על מה שאירע באותו הדיון: "מרימים אלי טלפון, יש דיון בוועדה לביקורת המדינה, דיון סוער. נתניהו, מה שנקרא, מקבל בראש. זה המסר. צריך לבוא לעזור קצת, אתה יודע. לשמור בסוף על ראש הממשלה, ראש התנועה. אני מגיע, אני בחור צעיר אתה יודע, תחילת דרכי – רוצה להוכיח את עצמי. גם בפני ראש הממשלה – הינה אני מגן עלייך. זה חלק ממה שנקרא הביזנס באותה התקופה. אני מגיע לדיון, אין לי מושג על מה הדיון. אני לא יודע אפילו מה מדברים שם. איך שאני נכנס, עוברת דקה או שתיים, הגברת לאה גולדין מדברת מדם ליבה על מה שכואב לה, מה שכואב לכולנו ואני באותם הרגעים אפילו לא מזהה שזו היא".
 

"היא גם לא מזהה אותך אגב", העיר רשף. זוהר המשיך: "נכון. אני בחור צעיר בתחילת דרכו. אני חושב שהייתי שנה בכנסת. ואני לא מזהה שזו היא, אני רק שומע שאומרים משהו לנתניהו. ואז אני, בשיא טיפשותי, אין לזה הגדרה אחרת, מנסה להגן על נתניהו. ואז הדברים מסתבכים, פתאום אני מבין שזו היא ואני מבין איפה אני נמצא באותם הרגעים ואני מבין, מה שנקרא, איך אומרים? 'חייך -אכלת אותה'".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה