טלוויזיה

עמית סגל מובך ברשת: "תבין מה אתה עושה לצופי N12"

לאחר שעמית סגל החליט להעניק לקברניט אל על שהתבטא נגד הממשלה בזמן הטיסה לניו־יורק, שיעור בענווה: "דעתו שווה יותר, ורק היא ראויה להישמע", החלו להגיע תגובות הנגד: "במקומך לא הייתי מדבר על גמלים בנושא או דבשות"
מערכת ice |  331
עמית סגל (צילום פלאש 90/ משה שי)
אחרי שפרשן חדשות 12, עמית סגל, התקומם על אודות השתלטות קברניט טיסת 007 של אל על, על מערכת הכריזה של המטוס שעשה בה שימוש פרטי להבעת דעתו האישית והלא רלוונטית לנוסעי המטוס ביום הרגיש ביותר בשנה, תגובות הנגד לטענות שלו על הטייס החלו להגיע.
מנכ"לית פאפיה גלובל שנמצאת בסכסוך עם סגל בשל העקיצות שהוא מכוון אליה בטוויטר, השיב לו: "אה ואוו. מפי מישהו שמשתמש בקהל פה כדי להנחיל את עמדותיו ופרשנותו (הבלתי מעורערת). תזכיר לי - זה לא אתה שהחלטת שאני ״אמוציונלית״ כי חסמתי אותך?!".
עוד היא כתבה: "הדבר היחידי שאני מבינה מאז שהתחילה המחאה שיש איזה ניסיון  להכניס לתודעה את זה שטייסים צריכים לעשות מה שמבקשים מהם מבלי לשאול שאלות או להביע את דעותיהם". ניב ליליאן מהארץ הוסיף: "סוף סוף אתה מבין מה אתה עושה לצופים של N12 כל ערב. במקומך לא הייתי מדבר על גמלים בנושא או דבשות".
כזכור, סגל כתב: "לכרוז לנוסעים, ביום השואה, כאשר אתה יודע בוודאות שרבים מהם לא סבורים כמוך, רק כי אתה יכול - זה הביטוי המובהק ביותר לתפיסה האמיתית של הטייס הנ"ל, שדעתו שווה יותר, ורק היא ראויה להישמע. ולזה ייקרא מאבק למען הדמוקרטיה. מרוב דבשת יש לנו כאן גמל מעופף", כתב סגל באופן חד ונוקב.
תגובות לכתבה(331):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 264.
    סגל תפסיק - רק לנו לשמאל מותר
    שפיות 05/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כמה צביעות יש בשמאל ...חיים בשקר מתמיד !!!
    סגור
  • 263.
    סגל
    סש 05/2023/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגל עמית סגל חגי , משפחה . הכול נשאר במשפחה .
    סגור
  • 262.
    עמית סגל
    רמי 04/2023/30
    הגב לתגובה זו
    2 5
    תמשיך בדרכך זו . הקולגות שלך מקנאים בך שרואים כמה אוהבים אותך . אתה תצליח ב"ה והם ימשיכו להיות שנואים בעיני העם .
    סגור
  • 261.
    עמית סגל צריך להיות פרשן
    משה 04/2023/29
    הגב לתגובה זו
    1 4
    ולא להביע את דעתו האישית
    סגור
  • 260.
    סגל הגיס החמישי
    מור 04/2023/29
    הגב לתגובה זו
    4 3
    כן כן סגל הגיס החמישי משמש פה לאדונו המושחת וערוץ 12 בולע זאת למרות שגורם לציבור המואס באימרותיו הנבובות,מקומו בערוץ 14 שקרן קטן ועלוב
    סגור
  • טען עוד
  • 259.
    עמית סגל
    חיים יחיא 04/2023/28
    הגב לתגובה זו
    5 5
    עמית סגל חד לשון אבל לא יותר מזה....שופר בינוני שמייצג את המתנחלים האשכנזים...ובהתייחס ל"גמל המעופף" עמית סגל הוא כמו נהג "מונית "של המגזר אותו הוא מייצג ....
    סגור
  • 258.
    עמית סגל מחזיק עדיין את ערוץ 12 (ל"ת)
    אלי 04/2023/27
    הגב לתגובה זו
    9 3
    סגור
  • תמשיך לספר בדיחות. מחלקת השקר עובדת שעות נוספות (ל"ת)
    אולגה 04/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 257.
    צגיק
    יאצק 04/2023/26
    הגב לתגובה זו
    3 5
    עמית סכל אחד מצדיקי הצדיקים לו מותר להביעה דעה לאחר אסור דעה הנוגדת את שלו , שיתבייש
    סגור
  • 256.
    עמית סגל מגן כנראה על אחיו ממפלגת בן-גביר (בן-חזיר) (ל"ת)
    חג'ג' יוסי 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    2 10
    סגור
  • הילדים שאוכלים חסיר זה אתה וערוץ הגזענות והשנאה כופרים
    אחד שאכפת לו 04/2023/27
    הגב לתגובה זו
    2 1
    היחידים שאוכלים חזיר זה אתה וערוץ הגזענות והשנאה כופרים
    סגור
  • 255.
    העיקר שהטימטום חוגג ברשתות ,רק מלקרוא את התגובות (ל"ת)
    נחום 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 254.
    סגל למד מאבא... מעץ בוסר לא יצא פרי טוב (ל"ת)
    סגל הזויים 04/2023/24
    הגב לתגובה זו
    10 14
    סגור
  • 253.
    עמית סגל השתן עלה לך לראש. אתה כתב בינוני (ל"ת)
    קובי 04/2023/24
    הגב לתגובה זו
    7 16
    סגור
  • 252.
    עמית סגל
    טליה 04/2023/24
    הגב לתגובה זו
    11 14
    תודה שאתה בעד הפיכה משטרית. תודה שאתה שופרו של נתניהו ואז תדבר. בינתיים אתה צבוע ומתחסד לא עתונאי לא פרשן. רק שולף מהארכיונים. חצוף קטן. ואני ככ גאה שחסמת אותי בטוויטר. כנראה אמת דיברתי.
    סגור
  • 251.
    האיש השחצן הזה שעף על עצמו חושב שכולם מטומטמים
    sh fcr 04/2023/24
    הגב לתגובה זו
    7 16
    האיש שמריץ את המהפכה המשטרית של ביבי ומבטיח שתחזקאת הדמוקרטיה מציג מה זו דמוקרטיה כאשר כל אחד שמדבר נגד ההפיכה הופך אצלו למטרה שיש לירות בה די שיעוף מערוץ 12 וילך למקומו הטבעי בערוץ 14
    סגור
  • הוא יישאר בערוץ 12 על אפך וחמתך
    אחד מאזור 02 04/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה גם אינטרס של הערוץ, פשוט בגלל שבלעדי סגל המצויין- הרייטינג שלהם יקרוס.
    סגור
  • 250.
    עמית סגל היה חארה גם כחייל בגל"צ
    שרתתי אתו 04/2023/23
    הגב לתגובה זו
    7 12
    ייחסנו את זה לדרך גדילתו בבית של מחבל. אבל היום ברור שהוא חארה בזכות עצמו שגם מאוהב בעצמו.
    סגור
  • 249.
    אז? למה זה צריך לעניין את הציבור? גם אימא שלי מתה (ל"ת)
    ביג 04/2023/22
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • כי אמא שלך חטאה בגדול. תראה מה יצאתה (ל"ת)
    דרייק 04/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 248.
    שהטייסים יקימו מפלגה וירוצו לכנסת (ל"ת)
    מולי 04/2023/22
    הגב לתגובה זו
    5 6
    סגור
  • 247.
    אני חושב שאם סגל היה עובר ל14
    נתן 04/2023/21
    הגב לתגובה זו
    4 6
    בהחלט הם היו מאבדים נתח ניכר מקהל הצופים שלהם
    סגור
  • 246.
    לך לך לך, לערוץ 14. (ל"ת)
    אלי. 04/2023/21
    הגב לתגובה זו
    8 13
    סגור
  • עמית סגל צודק ב100%
    אודי 04/2023/22
    הגב לתגובה זו
    13 7
    טייס אמור להטיס ותו לא, את ענייניו ודעותיו הפוליטים שישמור לעצמו, את מי זה מעניין בכלל
    סגור
  • למה אלי שישאר בערוץ 12 וייתן לך לסבול
    רועי 04/2023/21
    הגב לתגובה זו
    4 9
    סך הכל אנחנו בניסוי עד כמה הבבונים של השמאל מסוגלים לעמוד בדמוקרטיה מחילה או שזה מהפנים אל החוץ . וכל השאר דיקטטורה שיפוטית
    סגור
  • 245.
    הגיע הזמן לזרוק אותו לערוץ ההסתה 14
    דניאל 04/2023/21
    הגב לתגובה זו
    7 22
    עמית סגל שמתחזה לעיתונאי, שהינו כמו איילה חסון, השופרות של נתניהו ומקור ההסתה והפצת השקרים. הגיע הזמן לסלק אותו מהערוץ, הוא מתאים לערוץ 14, ערוץ השקרים וההסתה לגזענות ופשיזם ימני
    סגור
  • 244.
    סגל הוא שופר של הליכוד. חבל שהוא לא עיתונאי אובייקטיבי. (ל"ת)
    עמיעד 04/2023/21
    הגב לתגובה זו
    6 17
    סגור
  • הפוך גוטה
    שמיל 04/2023/24
    הגב לתגובה זו
    4 2
    לא רביב דרוקר עיתונאי מה זה אובייקטיבי חלאה שמאלנית ויאיר גולן בכאן 11 בא להקיא כל בוקר מרוב שהוא אובייקטיבי תיספרו כמה במה הוא נותן9 למראייני השמאל ובאיזה לעג הוא מראיין את הימין
    סגור
  • חחח לא אובייקטיבי? הוא הבנאדם הכי ראוי
    אבי 04/2023/22
    הגב לתגובה זו
    6 4
    תמשיך להיות מהונדס תודעה
    סגור
  • האוביקטיביות של כתבי השמאל הם ממש
    עמיעד שאפו על האובי 04/2023/21
    הגב לתגובה זו
    8 3
    שופכים אותה החוצה במנות גדושות
    סגור
  • 243.
    היחיד ב12 ששווה משהוא
    מאיר 04/2023/20
    הגב לתגובה זו
    25 8
    האיש אומר דברים חדים נוקבים ואמיתיים בעל ידע והשכלה כשמסביבו בורים ועמי ארצות שאינם מבינים על מה הם מדברים
    סגור
  • 242.
    סגל אמור להיות מובך מההשוואה?
    שמעון 04/2023/20
    הגב לתגובה זו
    14 4
    מי שאמר את זה אמור להיות מובך... בערוץ 12 מובאות דעות שונות (שמעצבנות אותי הרבה פעמים כאיש ימין..) יש לי בחירה לעבור ערוץ... אבל איזה חוצפה יש לטייס לומר את דעתו הפוליטית לכל הנוסעים... הטייסים בארץ באמת חצופים!!
    סגור
  • 241.
    כבוד לסגל
    יפרח 04/2023/20
    הגב לתגובה זו
    16 6
    עמית , הגיע הזמן שתעזוב את ערוץ 12 הבזוי . מקומך בערוץ 14 .....
    סגור
  • 240.
    השוואה ?
    גידי 04/2023/20
    הגב לתגובה זו
    10 4
    איך אפשר להשוות בין פרשנותו של עמית סגל להכרזה של קברניט המטוס את עמית סגל לא חייבים לשמוע ולראות מי שלא מתאים לו שיעביר ערוץ לעומת כל יושבי המטוס "השבויים" אשר ישמעו בעל כורחם את דעתו ה פוליטית של הטייס...
    סגור
  • שבויים
    רונית 04/2023/23
    הגב לתגובה זו
    1 7
    הנוסעים אינם שבויים. מי שקשה לו לשמוע את האמת שיסתום את אוזניו ובא לציון גואל
    סגור
  • 239.
    רק עמית
    יעל 04/2023/20
    הגב לתגובה זו
    18 7
    רק עמית יודע לדייק בפרשנותו השנונה
    סגור
  • עמית לא שווה דבר הוא לא פרשן אלא שופר מקסימום הוא מתנהג
    חיים 04/2023/20
    הגב לתגובה זו
    7 13
    הוא מתנהג כמו עורך דין ,בא עם רשימות שואל ומשווה על ההתנתקות ומה היה אז לממש לא לעניין.לפעמים מציג מקרים שלא היו ובחיוך שלו הכאילו ממזרי מנסה להיות כרגיל.
    סגור
  • 238.
    טייסים
    מוטי 04/2023/20
    הגב לתגובה זו
    6 11
    האם גם הטייסים קיבלו שנה מאסר על תנאי על נפקדות או רק חיילי גולני שהם גם האליטה של הלוחמי חי"ר
    סגור
  • 237.
    לא טייסת
    אסתי 04/2023/20
    הגב לתגובה זו
    12 10
    חחח, נראה שסגל לא רואה את דבשתו. האי זה מה שהוא עושה ערב ערב בטלויזיה. מי רוצה בכלל לשמוע אותו. חוצפן
    סגור
  • 236.
    רק סגל שוטף את המוח כל ערב. אברמוביץ ודנה וייס בכלל לא
    אסתר 04/2023/20
    הגב לתגובה זו
    18 12
    מביעים את דעתם
    סגור
  • סגל לא שוטף מוח לאף אחד. עד שחשף שהוא ימני-לא ידענו
    יואב 04/2023/23
    הגב לתגובה זו
    3 2
    ולא היה ניתן לנחש את דעותיו. עובדה.
    סגור
  • 235.
    לא היה שווה התיחסות
    גרי 04/2023/20
    הגב לתגובה זו
    15 3
    מי שסובר שרבים מנוסעי אל על לניו יורק חושבים שבדמוקרטיה ניתן לבצע רצח עם באמת לא ראוי להתיחסות
    סגור
  • 234.
    סגל הגיע הזמן לפרוש מערוצי החמאס
    מני 04/2023/20
    הגב לתגובה זו
    19 3
    סגל תחזור הביתה לפני שיהיה מאוחר אין מקומך בחמאס
    סגור
  • 233.
    בול! כל ערב סגל תקוע לנו בגרון
    בת עמי 04/2023/20
    הגב לתגובה זו
    13 16
    חתיכת שחצן.... שהיקום ילמד אותו ענווה מהי!!!!
    סגור
  • מעולה, שיעמוד לך בגרון
    אבי 04/2023/22
    הגב לתגובה זו
    3 3
    הכי ראוי שם מכל מהנדסי ומהונדסי התודעה
    סגור
  • 232.
    לעמית סגל משלמים כסף כדי לפרשן
    איש יהודי 04/2023/20
    הגב לתגובה זו
    13 5
    ומי שלא מעוניין לשמוע שיחליף ערוץ. לטייס משלמים כסף כדי להטיס והוא כפה את הדעות שלו על כל הנוסעים שלא יכולים לסתום את האוזניים - זה בדיוק ההבדל.
    סגור
  • 231.
    ביבי מנצל כל אירוע ממלכתי לדחוף את דעתו הפוליטית. (ל"ת)
    פיקאר 04/2023/20
    הגב לתגובה זו
    8 7
    סגור
  • 230.
    לא טסים באל על
    גילי 04/2023/20
    הגב לתגובה זו
    7 9
    אראל סגל מספר 1
    סגור
  • רק אלעל!!! (ל"ת)
    בת עמי 04/2023/20
    הגב לתגובה זו
    6 6
    סגור
  • 229.
    עמית סגל מנהל הקמפיינים של ביבי
    ביביסט 04/2023/20
    הגב לתגובה זו
    7 13
    רק שהוא עושה את זה מתוך התקשורת גאון
    סגור
  • 228.
    הטייס, זומן לשימוע
    אבי ובר 04/2023/20
    הגב לתגובה זו
    7 2
    כנראה יחזיר המטוס לארץ הלילה כטייס? הזוי. צריך לחזור לארץ, אם נסכים לקבלו, בשחיה. כך יהיה לו זמן לחשוב. הפאפיה הזו עוד בתפקידה אפילו שהיא בעלת מניות. לא גרמה נזק לחברת פאפיה וכנראה יפסידו כחצי מליארד שקל עם התמוטטות בנק svb.
    סגור
  • 227.
    משתין מהמקפצה
    חגי סגל 04/2023/20
    הגב לתגובה זו
    9 3
    האבא של עמית סגל, אצה להבעיר את המזרח התיכון. הוא רצה לפוצץ את מסגד אל אקצע. הוא וחבריו נתפסו כאשר הניחו פצצות באוטובוסים שהיו צריכים להרוג עשרות פלסטינים. הין השאר הם גרמו לפציעת חייל צה״ל ולעיוורונו. האח דל הצדיק רוצה להקים בית מקדש ולהקריב קורבנות. על כל אלה הוא לא מדבר. אבל על דיבור מיותר של קברניט יש לו הרבה מה לומר
    סגור
  • 226.
    ואם זה היה להפך
    מציאותי 04/2023/20
    הגב לתגובה זו
    3 2
    ואם הקברניט היה אומר את מה שרוב הציבור חושב. שאכן צריך רפורמה משפטית. תאמינו לי שעל הכועסים פה על עמית סגל היו משנים את צבעם והופכים את עורם בטענה שאיך הוא מעז להשתמש במערכת הכריזה לצורך זה. שמאלנים צבועים ושקרנים
    סגור
  • 225.
    12 צריכה להחליט עד מתי מאמצים את הפה של נתניהו, לשחרר (ל"ת)
    חילוני אחלה 04/2023/20
    הגב לתגובה זו
    2 7
    סגור
  • 224.
    סגל מזמן אתה משדר לבייס והשקרים שקופים. לך לערוץ 14 (ל"ת)
    ברוך 04/2023/20
    הגב לתגובה זו
    8 10
    סגור
  • 223.
    נמאס מסגל הביביסט נמאס לשמוע על ההתנתקות (ל"ת)
    שרון 04/2023/20
    הגב לתגובה זו
    6 13
    סגור
  • 222.
    פאפאיה יכולה להעביר ערוץ. לנוסעים במטוס קשה לצאת מטיסה (ל"ת)
    ???????? 04/2023/20
    הגב לתגובה זו
    13 2
    סגור
  • 221.
    עמית סגל
    נורית 04/2023/20
    הגב לתגובה זו
    10 4
    הטייס עם כל הכבוד ויש כבוד תפקידו היחיד הוא להסיע אותנו הנוסעים בבטחה מהיעד אל היעד! דעתו לא חשובה ולא מעניינת. הנוסעים שבויים בתוך הקפסולה מבלי יכולת להגיב. עמית סגל הוא עתונאי ופרשן ותפקידו הוא לפרשן לצופים והצופים לא קהל שבוי והבחערה בידינו עם לצפות או לא….
    סגור
  • 220.
    עמית צודק מאוד
    אנחנו עמית 04/2023/20
    הגב לתגובה זו
    17 5
    כל הכבוד לעמית שמציב את יושרו מול כל השמאלנים שרוצים לשמוע רק את דעתם בלבד, עמית סגל רהוט בעל ידע הסטורי הגון ובעיקר אמיץ כל הכבוד לעמית
    סגור
  • 219.
    arier3@gmail.com
    אריה 04/2023/20
    הגב לתגובה זו
    4 1
    מה שונה טייס מאדם עם מקצוע שונה? איזו יהירות !!!! הם "שווים" יותר? אולי ניתן לכול טייס בבחירות 1000 קולות? השמאל כבר לא בעד שיוויון? אולי גם מורים ופרופסורים יתחילו הרצאות בהצהרה אישית פוליטית? כתבה הזויה.
    סגור
  • 218.
    ילד קק..למדת טוב בבית אבא (ל"ת)
    אבי חיפה 04/2023/20
    הגב לתגובה זו
    6 7
    סגור
  • 217.
    מענין
    שמ 04/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 3
    הגברות מגינות בחירוף ובצביעות מפני סגל שדעותיו פוגעות בצרכני 12.אבל לא מעיזות להזהיר מפני השרוף שנושא עם אחרים ב 12 באחריות לאיתרוג מלך ישראל בהתנתקות.צביעות לשמה.
    סגור
  • 216.
    צודק ב 100% מר סגל היקר
    דרור 04/2023/20
    הגב לתגובה זו
    8 2
    עכשיו אל על תסבול בגללו
    סגור
  • 215.
    טיסי אלעל
    מירי בללו 04/2023/20
    הגב לתגובה זו
    5 2
    טיס צריך לטוס ולא להביע את דעתו האישית שילמתי עבור טיסה ולא עבור זיוני מוח
    סגור
  • 214.
    עמית צודק. הוא כתב ומי שצופה בערוץ מעוניין לשמוע בנושא
    פפפפיייאא 04/2023/20
    הגב לתגובה זו
    8 2
    בניגוד לטייס, שמי שנמצא במטוס מעוניין להגיע ליעד ולא לשמוע את דעת הטייס בכל נושא שהוא.
    סגור
  • 213.
    עמית סגל הענק
    ציון 04/2023/20
    הגב לתגובה זו
    9 2
    הנה קמו כל ה0מאל ייפי הנפש,ומזדעזעים איך אתה אומר דברים אמיתיים???? הלא ערוץ 11,12,13המתועבים שמשדרים רק מה שנראה להם,אוי ואבוי אם מישהו ידבר על אחד מה"אליטות" הסרוחות..יישר כח גדול לך עמית היקר,תמשיך באמת שלך,ככה צריך להיות כתב,עיתונאי.
    סגור
  • 212.
    עמית צודק!!! מה יש כאן לדבר?
    אוביק 04/2023/20
    הגב לתגובה זו
    12 2
    תפסיקו עם ההתנהגות הנלוזה הזאת וההשתלטות עלינו כאן כאילו היינו עפר… דיייי עם זה כבר…. העם החליט קבע ועכשיו צריך לממש…. לא יתכן שכל ״אוחז הגה״ כזה או אחר יחליט הקהל כמעט שני שליש של העם מה עליו לעשות! מספיק ודיייי….
    סגור
  • 211.
    איך נשמע לכם שנהג אוטובוס יביע את דעתו לנוסעים ?
    חבקוק 04/2023/20
    הגב לתגובה זו
    10 2
    גם נהג אוטובוס הוא אחראי לאוטובוס כפי שטייס אחראי למטוס, תפקיד הנהג והטיס הוא להגיע למחוז חפצו ולא מעבר
    סגור
  • 210.
    פרשן פוליטי אמור להשמיע את דעתו, טייס לא.
    אחד העם 04/2023/20
    הגב לתגובה זו
    10 3
    לכל כרותי האונה, תומכי המחאה הרדיקלים, פרשן פוליטי אמור להשמיע פרשנות פוליטית, טייס לא, ככה פשוט. בשעות הפנאי תנסו לעשות שימוש ביבלת ששוכנת בין הכתפיים שלכם.
    סגור
  • 209.
    עמית סגל
    מרים 04/2023/20
    הגב לתגובה זו
    8 1
    זה שהוא משדר בערוץ הגזעני ביותר לא אומר שאסור לו להגיד את האמת העיתונאי והכתב הרציני ביותר. בלי פייק ניוז ושקרים. יישר כח
    סגור
  • 208.
    זכות הכתב להביע עמדתו
    יפה ק ס 04/2023/20
    הגב לתגובה זו
    12 2
    קברניט אל על תפקידו להטיס את הנוסעים ותפקידו של הכתב להביע את עמדותיו ודעותיו בתקשורת אי אפשר לסתום את פיו כי זהו תפקידו אולם הקברניט יכול להביע את עמדותיו בין חבריו ומשפחתו לא מול צבור הנוסעים יש הבדל מהותי בין השניים
    סגור
  • 207.
    כרגיל השמאל מנסים להשתיק את הימין.
    להקיא מאדנות השמאל 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    9 2
    אין חדש. שמאלנים שומרים על חופש הביטוי רק שלהם ומשתיקים את הימין, בג"ץ ממשיך בדיקטטורה שלו והשמאל ההזוי ממשיך בהתנשאות ובניתוק שלו
    סגור
  • 206.
    עמית לא מדבר לקהל שבוי
    רותי ש.ש. 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    4 2
    התגובות השליליות לעמית מגוכחות. הוא מביע דעה, זה ברור. פעמים רבות שואל שאלות נוקבות. ואם לא לטעמו של מישהו, לא חייב לצפות.. איך זה אנאלוגיה לטייס במטוס נוסעים ?!
    סגור
  • 205.
    בסדר נוו
    עמיתוש 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    3 2
    עוד כתבה של שמאלנים יאללה לדפדף
    סגור
  • 204.
    מוציא את דיבת הארץ
    שרה כהן 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    5 1
    במטוס מניויורק היו תיירים .הטייס ביום השואה השווה את ישראל לממשלה הנאצית שהולכת לדיקטטורה? כמה הפריבלגים יכולים להרוס את המדינה שלהם בשם חופש הדיבור? אי פעם עמית סגל דיבר נגד מדינת ישראל בצורה כזו חמורה? ולמי? למי שהמדינה הכשירה אותו שנים רבות במליונים להיות טייס? ולקבל עבודה מתוגמלת מאוד?
    סגור
  • 203.
    עיתונאי מספר 1 בישראל (ל"ת)
    אייל 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    16 3
    סגור
  • רמת הטיעונים הנמוכה בשמאל מתדרדרת מיום ליום. אפשר
    ביביסט 04/2023/20
    הגב לתגובה זו
    5 2
    אפשר להעביר ערוץ כשעמית סגל מדבר. פחות עובד כשהקברניט מדבר ואתה קשור לכיסא.
    סגור
  • 202.
    שופר לא עיתונאי
    אביב 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    6 18
    עמית סגל איננו עיתונאי אלא כרוז או דובר . הוא לצערי אינו היחיד. מקצוע העיתונאות נעלם , אין עמדה עובדתית אלא עמדה מגמתית . חבל
    סגור
  • כמה צרות מוחין .ילדון תן מבט רחב ותלמד
    זבולון 04/2023/20
    הגב לתגובה זו
    2 3
    אתה וכמוך בשיבוש תודעה כמה אומללות
    סגור
  • 201.
    נו בטח תגובות של שמאל קיצוני לעמית היקר
    אליהו 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    13 4
    עמית זה מיעוט צרחני זניח ..מנכלית פאפאיה כידוע הוציאה את כספה מישראל בגלל המחאה ונפלה בדיוק על בנק שפשט רגל ונאלצה לפי התקשורת לקבל הלוואות מהבנקים כרן שמסתבר בקוך השם שהם יותר יציבים
    סגור
  • 200.
    עמית אלוף במדבר עובדות לא כמוך הכל שקרים אצלכם (ל"ת)
    אבי 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    13 4
    סגור
  • 199.
    את מבלבלת את המוח ומדברת שטיות מה זה קשור (ל"ת)
    אבי 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור
  • נו ואז .
    זבולון 04/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה טפשות בתוספת רוע . חגי נלחם במחבלים ואתה ביהודים .טיפש
    סגור
  • 198.
    "האוביקטיבי "..הבן של חגי סלע ממקור ראשון ונאמני הר הבי
    ישראל 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    6 2
    "האוביקטיבי".. הבן של חגי סלע ממקור ראשון ונאמני הר הבית ,האח של... שפרסם החודש שבהר הבית הכל מוכן להעלאת קורבן ... זה שתוך 5 דקות פסל את מתווה הנשיא בשידור חי כאילו שהספיק באמת להתעמק בו ... הכאילו ליברל שלא הפנים שבלי הפרדת דת ממדינה רק הקיצוניים בדת יכתיבו בסוף את הלך החיים כאן
    סגור
  • יש לו דעות עצמאיות ונבונות… הכי חשוב! (ל"ת)
    אוביק 04/2023/20
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • המגיבים המגוחכים
    זבולון 04/2023/20
    הגב לתגובה זו
    2 1
    עצם זה שמציעים לסגל לעבור ל14 מעיד על קטנות המוח .הרי אתם מודים שהערוץ 12 הוא שמאלני כמה טפשות לחסרי הדעת .מחלה נוראה פגעה בכם
    סגור
  • 197.
    שפיות
    אזרח 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    3 0
    צודק.
    סגור
  • 196.
    הקברניט צדק
    צבר 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 10
    כל מה שהקברניט אמר נכון. ומי שנפגע מכך מסביר שהו נגד דמוקרטיה. הקברניט לא אמר שום דבר מעברלכך
    סגור
  • הקברניט של מי? יש קברניט למדינה
    אוביק 04/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 2
    הוא קיבל 64 מנדטים תפנימו.. כבודו של הקברניט במקומו מונח אבל תן לנו לכבד אותך קברניט יקר…
    סגור
  • 195.
    מה הקשר של דיקטטורה .לממשלה
    חפטליהו 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    2 6
    על ראש הגנב בוער הכובע הרי אין כוונה לדיקטטורה במדינה .אז מה אתם קופצים ביבסטים עלובי נפש
    סגור
  • arier3@gmail.com
    אריה 04/2023/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איזו צביעות. כמצופה... כאילו זה קרה בואקום וההקשר לא ברור. אפילו הטייס הבין בסוף שזה לא היה במקום.
    סגור
  • למה עלובי נפש?
    אוביק 04/2023/20
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בוא להתחרות אתי… הפוסל במומו פוסל! עלוב שכמוך…. רחמים..
    סגור
  • 194.
    סגל הוא לא עיתונאי הוא מדברר ממשלה ומיקומו ב14 (ל"ת)
    עמי 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 8
    סגור
  • arier3@gmail.com
    אריה 04/2023/20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    באמת? לעומת זאת אברמוביץ, גדעון לוי והחברים שלהם מאד אובייקטיביים... פשוט התרגלנו להגמוניה שמאלנית וכשיש מישהו עם דעה אחר זה נראה חריג
    סגור
  • 193.
    גם אם נחבר את מנת המשכל של כל הפאנל בערוצים 11/12/13,
    סמדר 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    6 1
    לא נגיע ל 10% מרמת האינטיליגנציה של עמית סגל - ירוקים מקנאה.
    סגור
  • עמית סגל
    קס 04/2023/20
    הגב לתגובה זו
    3 2
    עמית קשה לך במילחמת יחיד, אבל תחזיק מעמד, עם אמיתי איתך
    סגור
  • 192.
    זה בדיוק תפקיד של עיתונאי בשונה מטייס
    צבי 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    6 0
    נפלתם על הראש ואינכם סובלים את סגל כי הוא מביע דעה שונה משלכם. ומזל לערוץ 12 שיש אותו להביע דעה קצת שונה מכל שאר המקהלה שם. פשוט אוסף קיצונים שלא יודעים לשמוע דעה שונה ולכן בסוף מוגבלי ראיה.
    סגור
  • 191.
    סגל שוב צודק. (ל"ת)
    זכריה זוכר הכל 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    8 1
    סגור
  • 190.
    שחצנים (ל"ת)
    מאיר 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 189.
    שימו לב
    חיים 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגל אתה משגב ממנה אז אל תגיב לאישה קטנה וממרמרת מנכלית פיפה תתבישי בגלל כמוך תירס המדינה בגלל סגל תבנה המדינה ומוקיע שכמותך. וכן גם הטייסים יעשו מה שיגידו להם.אצלך הם מיוחדים אצלנו הם שווים. אין בעיה להביע דעה או שאלה אבל לסרב זה מאוד שלילי וגורף בעיות. מנכוליתזה מה שאת תתבישי סך הכל סגל אמר את האמת בלי עכבות. תגידי לא סמת לב מה רצו לעשות לטייס אל על-להעיף או להשעות. מה שהממשלה שלנו פחדה בהתחלה לעשות בגלל כמוך..תתבישי
    סגור
  • 188.
    צדיק אחד בסדום (ל"ת)
    פרימו 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 187.
    גני תקווה
    נחום אשר 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    4 1
    מה לעשות שסגל אומר את כל האמת . וזה קוריע אתכם מעצבים זו האמת אתם הבושה אהבתם כל בושה .
    סגור
  • 186.
    אין מה להשוות
    ריקי 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    4 1
    כפרשן - זה תפקידו. מי שלא אוהב את דעתו לא חייב להשאר להאזין. טייס - תפקידו להטיס. לא להביע דעתו לקהל שבוי
    סגור
  • 185.
    טייסים צריכים לטוס...
    יואב 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    5 0
    בחברה מסחרית שכל הנוסעים הנוסעים ממגוון דעות לא מעוניינים בטיסה לקבל הרצאות פוליטיות. הייתי אומר שיש קלפי אבל ממילא בשמאל לא מקבלים את תוצאות הבוחרים.
    סגור
  • 184.
    עמית היקר
    אלי 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    2 5
    לדעתי היה כדאי שתעבור לערוץ 14 שם מקומך. ואל תטיף לנו את דעתך הנלוזה.
    סגור
  • 183.
    תגובה לכתב הארץ ומנכלי. פפאיה
    יוסי כהן 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    5 0
    לצערי אני חייב להגיב ולאמר לכם אתם עוכרי ישראל ,אתם פוגעים במדינה ביודעין שהרי אם לא כך מדוע הזדרזת גברת מנכלית להודיע על העברת הכספים מחברתך עוד בטרם התחילו לדון על הרפורמה? ואולי יש בך משהו נבואי שצפית מה יקרה?! ואתה כתב הארץ הרי כל יום אתם מפיצים בעיתונכם מאמרים נגד המדינה שיש בהם לפעמים סממנים גזעניים ופגיעה במדינה ראה ערך עמוס שוקן העורך שלכם. אז לפני שתדברו על עמית סגל נאמר" של נעליך מעל רגליך".. אתם האחרונים שיכולים להטיף כיצד לנהוג. ועוד דבר האם הרפורמה היא הסיבה להפגנות או שמה יש משהו חדש???
    סגור
  • 182.
    עמית סגל תותח על !!!!
    עמי 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    7 0
    אם יש אדם מנומס וחכם בכל ערוצי הטלוויזיה זה עמית סגל .הצעה שלי אליך אל תקשיב לכל המקטרגים האלה שמדברים על גמלים .כנראה שהם בעצמם לא רואים את הדבשת שלהם.
    סגור
  • 181.
    נמאס מהדמגוגיה שלכם
    עזרא 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    5 0
    את עמית סגל הצופים לא חייבים לשמוע הם יכולים להעביר ערוץ , ל שופר התעמולה של הדיקטטורה השיפוטית הנוסעים היו חייבים לשמוע כקהל שבוי.
    סגור
  • 180.
    רייטינג
    שלוה 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 5
    שבוע שלא צופים בערוץ12 13. הםסדים בפרסומות .רק ככה יבינו כמה הם לא מיצגים חלק גדול מהעם
    סגור
  • 179.
    עמית סגל מקומך בערוץ 14 .זהו ביתך ושם תשציע את משנתך הב (ל"ת)
    לן 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    24 17
    סגור
  • הסוף
    ג'וני 04/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרגע שסגל יחליט לעבור ל14 הוא הרגע שערוץ 14 יהפוך לערוץ המוביל באקוואליה בארץ
    סגור
  • כנראה שהוא בכל זאת מעדיף לשדר בערוץ חדשות (ל"ת)
    יוסי 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • בדיוק, זה ערוץ תרעלה והסתה
    ירון 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    2 2
    את צודקת, מה הוא עושה בערוץ ההסתה והתעמולה שלנו? באיזו זכות הוא אומר את האמת? אנחנו רוצים לשמוע רק שקרים והסתה נגד הימין, מה הוא מפריע לנו עם עובדות?
    סגור
  • 178.
    אין עליך עמית סגל.חכם.תותח.
    אמילי 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    30 20
    עמית.אתה תותח.והחכם ביותר בערוץ 12. כל השאר מקנאים בך.
    סגור
  • 177.
    הוא עיתונאי ותפקידו להביע דעה
    לאה 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    32 9
    בניגוד לטייס שתפקידו רק להטיס.
    סגור
  • חשבתי שתפקיד העיתונאי הוא
    מוטי 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להביא לידיעת הציבור עובדות ולדווח על אירועים שונים שראוי שידעו עליהם ומשפיעים על הציבור. לא להביע עמדות
    סגור
  • באירן תפקיד הטיס רק להטיס (ל"ת)
    אביטל 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • בכל מקום! (ל"ת)
    אוביק 04/2023/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • עיתונאי תפקידו לדווח. פובליציסט תפקידו להביע דעה. (ל"ת)
    א חיפה 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • לא נכוו!!! אמור להביא חדשות ומגוון דעות. לא להביע דעה
    ללא מחנה 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא יותר ולא פחות
    סגור
  • תפקידו לזהות הפיכה משטרית ולהתריענעל זה ולא לדברר את המ (ל"ת)
    עמי 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • מאוד אגרסיבי
    שירה 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הוא מביע את דעתו בצורה מאוד אגרסיבית ולא נותן למרואין שלו הזדמנות להתבטא
    סגור
  • תפקיד העיתונאי
    מאיר 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לדווח חדשות. לא להביע דעות. ממש לא מעניינות אותנו הדעות הפרטיות לא של סגל ולא של יערי או אברמוביץ. הצרות בעם החלו מאז שהעיתונאים בפאנלים התחילו לשתף אותנו בדעותיהם.
    סגור
  • 176.
    סגל
    אלי 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    4 14
    מי מקשיב לסגל מי מקשיב לו תעיפו את סגל
    סגור
  • 175.
    עמית, השופר הכי צורם של הביובי
    ניצה 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    5 17
    שיתבייש עמית סגל, בן של מחבל שערב ערב כופה על צופי ערוץ 12 את דעתו. אתה האחרון שיכול לבקר מי שמשמיע את דעתו. איכס ??
    סגור
  • ל 175
    שאול 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    5 2
    אם אבא שלו מחבל אז אמא שלך שרמוטה של אבו מאזן תלך כפרה על סגל
    סגור
  • 174.
    הגמל לא רואה את הדבשת של עצמו
    einatcn 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    5 15
    אם יש מישהו שמשתלט עח המסך. בחיוך"נערי" שלא מכסה את הביריונות ופועל בעוז לחסום פה לכולם פרט לעצמו ולדעותיו. ניכנס לכל דיבור ומשפט של אחרים זה סגל. עדין זו דמוקרטיה .והטיס אדם חופשי
    סגור
  • 173.
    עמית סגל היקר
    איילה 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    18 5
    עמית סגל ישר כוח אתה הפה של הרבה אנשים טובים טוב שיש אותך
    סגור
  • 172.
    יש הבדל בין פרשן בתקשורת שזה התפקיד שלו
    הדסה 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    11 1
    לבין עובד ציבור במיוחד בחברה ממלכתית ומשמיע דיעות פוליטיות בציבור כללי שתלוי בו, וכאן גם להבין שכל הפרשנים תקשורת למינהם אומרים את דיעותיהם, ומי שמושפע יום ולילה מפספס את המציאות, לדעתי
    סגור
  • 171.
    יש הפרדה בין פרשן בתקשורת שזה התפקיד שלו
    הדסה 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    8 0
    לבין עובד בחברה ציבורית שמחליט לכפות את דעתו על ציבור שגם תלוי בו, בואו לא נשחק תמימים, ולכן כן יש פתח סוף סוף להבין שאנשי התקשורת הם פרשנים ומי ששומע אותם יום ולילה מושפע מסעותיהם
    סגור
  • 170.
    שיטיס מטוס...אף אחד לא מעוניין לשמוע את דעות נותני השרו
    אור 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    12 4
    לא מעניינת אותי הדעה של הטייס או הנהג ...שניהם צריכים להוביל אנשים ממקום למקום... את הדעה שלהם שיגידו בבית שלהם
    סגור
  • 169.
    מחבל בן מחבל (ל"ת)
    אחד העם 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    2 10
    סגור
  • 168.
    עמית סגל
    נעה 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    6 0
    עמית יקר אתה ממש חכם גאון חבל עלייך שאתה משדר בערוץ התעמולה 12 את החוכמה שלך תפיץ בערוץ 14 שמשקףאת כל עם ישראל שמאל וימין
    סגור
  • 167.
    סגל אתה טמבל
    הבורר 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    2 12
    הנוכל שאתה תומך בו עושה מה שהוא רוצה כי מסעודה ואתה תומכים בו .לטייס הזה יש לא פחות זכויות ואפילו יותר מהנאשם הנוכל .אז פשוט סתום טומטום
    סגור
  • טול קורה נטול דעה
    יונתן 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אם היה לך מחצית מכשרונותיו של עמית התגובה שלך היתה טיפה יותר לעניין
    סגור
  • 166.
    הבדל ענק
    אורית 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    11 1
    גברת פפאיה אגיד לך מה ההבדל,נוסע משלם לחברת אל על על מנת להגיע בבטחה ליעד מסוים ולא על מנת לשמוע את דעתו של הטייס שלא על רצונו.אם לא בא לך להקשיב לסגל,את יכולה להעביר ערוץ
    סגור
  • 165.
    סגל עיתונאי, והוא במקום הנכון להשמעת דיעותיו
    כוכי 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    13 1
    סגל עיתונאי כמעט יחיד המביע דעה שונה מחבריו בערוץ 12. ומי שהאמת שהוא משמיע צורמת באוזניו מוזמן לעבור לערוץ אחר. מטוס הוא לא מקום להשמעת דיעות פוליטיות משום צד. אותי כנוסעת לא מעניינת דעתו של טייס זה או אחר.
    סגור
  • 164.
    נלחמים על דמוקרטיה כל כך מקומם?
    רוני 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    3 8
    עכשיו זה ברור, סגל נגד דמוקרטיה, בעד מדינת הלכה? מדינת אפרטהייד?
    סגור
  • 163.
    עינת אשת טייס (?) - עמדותיה מובנות...
    אני בלבד 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    7 1
    עמית מגדולי הכישרונות כאן. למנכ"לית פאפיה חסר רוחב ועומק ההבנה מה התהליך החברתי המתרחש. לטייסים האף בשמיים (תרתי משמע), אבל מותר להשמיע דיעה. גם לקברניט. מי שלא מתאים לו - שלא יטוס אל-על. עניין ה"ברוגז" הוא ילדותי - לעמית המון פופולאריות ותבונה, לעינת - הכסף והפירסום (בעיקר על משיכת כספי חברתה החוצה מישראל).
    סגור
  • 162.
    טייס אינו עיתונאי ולכן אינו יכול להשתלט על הכרוז
    יאיר 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    11 0
    ולהשתמש בו כמייצג חברת אלעל תוך כדי טינוף ועלבון לנוסעים או למחציתם, מה לא ברור כאן
    סגור
  • 161.
    צודק סגל בכל מילה שאמר,גם אם זה לא ערב לאוזן שמאל! (ל"ת)
    שובר שתיקה 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    18 11
    סגור
  • הנוכל עושה מה שהוא רוצה .
    הבורר 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    3 6
    הנוכל שנתמך עיי מסעודה וערבים ייהודים עושה מה הוא רוצה כי הלא מפותחת מסעודה תומכת בו.הוא מנצל את הערבים היהודים
    סגור
  • מאוד ערב לאוזן שהוא מודה
    רוני 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 7
    סגל מודה שמאבק למען הדמוקרטיה שייך לשמאל ומאבק בעד פאשיזם שייך לימין. זה מה שאנחנו אומרים
    סגור
  • 160.
    בושה
    ער 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    3 6
    בושה!!!
    סגור
  • 159.
    הדבשת של סגל
    שרה 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    8 13
    אתה בהחלט לא רואה את הדבשת שלך הנחלט הפכת לעיתונאי המקריא בהדיקות מדף מסרים שאתה מקבל בכל יום בעצם עיתונאי אתה כבר לא
    סגור
  • 158.
    טייס אלעל התטבאויתיו חסרת האחריות
    Shmulik 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    15 7
    . עמית כל הכבוד.טוב שיש בערוץ 12 עיתונאי ואיש תקשורת אמין.אובייקטיבי כמוך.אני כשלעצמי איני צופה בערוץ זה ובערוץ 13 עקב זה שלקח צד ומסית כנגד רוב העם ומנסה לכפות את דעותיו השמאלניות.אני לא טס יותר באלעל עד שיפוטר הטייס המסית הזה..
    סגור
  • 157.
    איש מאוס תפקידו להפריע למי שאינו בדעתו
    טל 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    11 12
    עלוב נפש בן של מחבל
    סגור
  • 156.
    אבי היה מנהל באל על
    מריוס 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    8 3
    ביטלתי 12 כרטיסי טיסה בר מצווה אתמול, שיחפשו
    סגור
  • 155.
    סגל תותח, וכן משלמים לטייס שיטיס את המטוס בשקט!
    אזרח 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    12 5
    לטייס משלמים שיטיס את המטוס בשקט! אף אחד לא ביקש ממנו לשמוע את דעותיו, את זה הוא מוזמן לעשות בערב בביתו. אלעל- חבל שתפסידו לקוחות בגלל אנשים כמוהו...
    סגור
  • 154.
    עמית סגל ברגע שאתה מתחיל לדבר אנחנו
    דפנה 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    7 10
    עמית סגל ברגע שאתה מתחיל לדבר אנחנו אנחנו עוברים ערוץ. אנחנו פשוט לא יכולים לשמוע את הפרשנויות שלך??????
    סגור
  • צודק בהחלט בגללו ביטלתי גם את המנוי לידיעות אחרונות (ל"ת)
    אני 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור
  • 153.
    שמאלנים שלא רוצים לשמוע אמת
    אחת העם 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    13 4
    תוקפים ושופכים את דמו של עמית ממורמרים חלאס תעפו מכאן לטוב עם טייס כזה עדיף להישאר בבית מי יודע אם היה מהיא אותנו ליעדנו בושה
    סגור
  • 152.
    כל הפוסל במומו שלו עצמו הוא פוסל
    אצלך זה יותר גרוע 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    4 4
    תפקידך הוא להעביר דווח לצופים שמשלמים עבור שימוש בערוץ שממנו אתה מתפרנס.
    סגור
  • 151.
    טייס טעה והתנצל
    אחד שנימאס לו 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    4 2
    לא משנה מי אתה בזמן היותך בתפקיד כלשהוא דעותיך האישיות אינן רלווינטיות ואסור לך להביע אותן בזמנך הפנוי כאדם פרטי תעשה מה שבא לך ב
    סגור
  • 150.
    נוסעי אל-על שלא הזדהו עם הקברניט
    מירנדה 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    18 2
    לא יכלו לקום ולצאת … את עמית סגל אפשר לסגור ולבחור לא לשמוע
    סגור
  • 149.
    159 (ל"ת)
    מיכל 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • זה מה שכל שטופי המח ע'י החונטה הדיקטטורית לא מסוגלים לה
    בשם בן גוריון 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 2
    חבל שיש כ'כ הרבה אנשים נחותים ומוסתים בקלות בעם ישראל
    סגור
  • 148.
    השתן עלה לו לראש (ל"ת)
    ציפ 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    5 9
    סגור
  • 147.
    159 (ל"ת)
    מיכל 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 146.
    מה בסך הכל?
    אורחת 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    5 10
    מר עמית היקר , מה בסך הכל אמר הקברניט? בעיניי זה יפה שבחברת תעופה ישראלית הוא הזכיר לנוסעים שזהו יום השואה, ואמר ששואה יכולה להתרחש בשלטון דיקטטורי ( כמו שהיה אז ) . מה ? נבהלתם? נעלבתם? שמא הטייס התכוון אליכם ואל הרצון שלכם להפוך את המדינה שלנו ככאלה? זה באמת נכון. ואתה עמית , כל יום בחדשות בפריים טיים , מטיף את דיעותיך הפרטיות בהתלהבות יתרה (יש לומר), בעד הממשלה הזאת הרעה תוך כדי מציאת סימטריות לממשלות קודמות . אז גם אתה אל תיתלה בכל משפט שלא מוצא חן בעיניך לומר את דעתך המנוגדת. מה בסך הכל הוא אמר?
    סגור
  • כפיה להאזין לעמדה פוליטית שאיננה חלק מהשירות
    אבי 04/2023/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    האם היית מוכן שבביקורך הקרוב אצל הרופא בטרם ייתן לך דיאגנוזה רפואית יביע הרופא את עמדתו הפוליטית ????
    סגור
  • היתממות ישירות מגן עדן.. (ל"ת)
    יא מלאך 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • אנו לא סובלים מכושר שכלי נמוך כשלך,
    בשם בן גוריון 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    2 1
    כדי שניצטרך פירושי רש'י לפעולת הטייס המטרידה מאוד
    סגור
  • 145.
    גמלים
    1235 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    4 5
    הגמל ) עמית( אינו רואה את הדבשת של עצמו
    סגור
  • 144.
    קשה לכם לשמוע את האמת???
    בר 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    14 5
    עמית סגל מניח את האמת כל השולחן לא תמיד זה נח לכולנו... אבל העובדות הן מדברות בעד עצמן וטוב שמישהו דואג לומר אותן
    סגור
  • 143.
    תגובה
    זהבה 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    8 4
    המעופף הטייס מלכלך על המדינה שלו באוזניים נוכריות, ביקורת זה פה בקרקע , ודיקטטורה אכן קיימת אצל העליתה ברובה, אצל חיות, ברק (שני האישים) כשלא מקבלים את בחירת רוב הציבור בקלפי נקודה!!
    סגור
  • 142.
    עמית סגל איבד את זה. נהיה זחוח כמו ביבי.
    אלכס 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    14 18
    הזחיחות שלו גרמה לי להתעניין בביוגרפיה שלו, ואז גיליתי שמדובר בבן של טרוריסט. אי אפשר להגדיר אחרת אדם שגרם לעיוורונו של חייל צה"ל, פשוט כי רצה לרצוח ערבים. זה אבא של עמית, ומה שעצוב, שהוא יצא בזול. ישב כמה חודשים בכלא ושוחרר. אז מי שמדבר על סימטריה רצוי שידע שאבא שלו קיבל יחס vip.
    סגור
  • זחוח?
    שלי 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    9 6
    אל גיזירה 11 12 13 חבורת שמאלנים מאותרגים עי כול מערכות המשפט.....ת
    סגור
  • 141.
    אין הבדל בשימוש של הקברניט לשימוש של סגל במדיה
    דני 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    12 12
    חמור מאוד, מה נותן לסגל יונק האידיולוגיה הקיצונית בבית שנסתיימה בהרשעה ברצח ועיוורון של חייל ישראלי, את הלגיטימציה להתנגח בכל אחד שנוגד את דעתו. אין פה מדובר על "שיניי בנים תקההה ..." אלא בהבנה שאחרי קיצוניות אידיולוגית הכי קיצונית האפשרית היה מצופה מסגל להבנה אידיולוגית מתונה כמו זו של הקברניט.מה ההבדל בין התנהגות הקברניט לבין התנהגותו של סגל, הכותרת "עיתונאי" ברגע שהעיתונות הפכה סקטוריאלית אין שום דבר שמבדיל את שעשה הקברניט למה שעושה סגל בהבדל אחד, שהקברניט כיוון לכמה מאות וסגל מכוון לכמה מאות אלפים
    סגור
  • בהבדל אחד
    איציק 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    10 4
    התיקשורת היא במה לגיטימית להשמעת דעות כך תמיד טענתם בעוד שמטוס אל על הוא כלי להובלת נוסעים ואין לקברניט שום יתרון על כל נוסע אחר אבל את זה עוד לא הבנתם שמאלנים ארורים
    סגור
  • 140.
    אלימות בשירות המחאה
    לא חלק מהעדר 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    15 4
    להחליף ערוץ כל אחד יכול אם לא מתאים לו לשמוע דעה שונה משלו, לרדת מהטיסה קצת פחות אפשרי. שוב קהל שבוי באופן הכי אלים
    סגור
  • 139.
    נהגי אוטובוסים
    מאיר 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    13 0
    ממחר אנחנו ברמקול בעד רפורמה
    סגור
  • 138.
    תגובהלעמית סגל
    אפרים בן משה 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    4 6
    להבנתי עמית סגל איש משכיל ,הוא יודע הסטוריה של עם היהודי ,עפ"י ההסטוריה הימין הדתי הקיצוני הדוגל יקוב הדין את ההר גרמו לגלות וחורבן ומר עמית ממשיך כדרכם של הראשונים להטיף לפילוג
    סגור
  • 137.
    פאפיה תשבי על העץ
    חנה צחור 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    5 1
    הכי אהבתי את תגובתה של מנכלית פאפיה שהיא לא בעלת דעה אלא נוכלית עם קבלות שהונתה את לקחותיה והפילה בפח את ההיטקיסטים האהבלים שאולי הם יצירתיים אבל בניהול הם חלשים ולכן נוכלת כמה צריכה לשבת עם ענבל אור שהונתה את לקחותיה בבנין אלא שענבל אור מצאה את עצמה נשפטת וכי היא שייכת לאזרחים מסוג ב ופאפיה רק ממשיכה לנהל את החברה שהמדינה עזרה לה להוציא מהבוץ אבל זה כמובן לא מחייב אותה לכלום כי מי שנולדה בעריסה של הנסיך/המלך צארלס לא חייבת לאף אחד כלום. אז יגמר וכשזה יגמר זה יהיה מאד קשה
    סגור
  • 136.
    עמית סגל מובך?! תותח על, דובר אמת. אין לו שום סיבה למבו (ל"ת)
    אל תצחיקו 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    6 6
    סגור
  • 135.
    התחרפן
    בילבול מוח 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    5 2
    מה היתה אומר אם נהגי אוטובוסים יעשו מה שהטייס הזה עשה
    סגור
  • 134.
    נוכל
    אנכורדי 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגל אולי אתה תהיה השוטר למי כן מותר ולמי לא אני ספרדי מותר לי לימחות מי שם אותך י0 מי כן מותר ומי לו תמשיך להיות דופר יסנגר
    סגור
  • 133.
    סגל גדול אל תתייחס למי שיוצא נגדך
    מיכל 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    8 1
    עמית היקר תמשיך בדרכל אוהבים אותך צי שלא רוצה לשמוע שידפדף..
    סגור
  • 132.
    סגל!
    גק 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 4
    כדאי שלא תבלוט מדי! אתה בן של טרוריסט שגרם לחבלן משטרה לאבד את מאור עיניו!
    סגור
  • אתה מדבר כבן לכנופיית מחבלים אנטישמיים (ל"ת)
    בשם בן גוריון 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 131.
    מה זה???
    טיס חושב 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    4 0
    האיליוות טוחים בשקר שלהם המדינה שייכת לאמא שלהם
    סגור
  • 130.
    רוב רובם של הטייסים הם נורמליים יש כאלה שהורסים להם
    משה 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    6 0
    ..יש כאלה שהורסים להם את השם הטוב
    סגור
  • 129.
    בושה לטייס אלעל
    שוש 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    10 4
    עמית צודק לגמרי..את מי בדיוק מעניינת הדעה של הטייס.יש גבול ..
    סגור
  • 128.
    אתה גאון מקצועי ונבון כל השאר רעשי רקע...ערב רב (ל"ת)
    קיבוצניק ימני 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    10 2
    סגור
  • 127.
    סגל צודק! (ל"ת)
    יולי 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    9 2
    סגור
  • 126.
    פ ר י ב י ל ג י ה
    דב קוטב 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    6 1
    כל העכברים יצאו מהחורים ! שום רעיון מקורי רק עוד מאותו דבר. עמית סגל אויב - לכן יש לתקוף אותו גם הוא צודק במאה אלף אחוז. בושה בושה בושה בושה ... כמו שהדבילים צועקים.
    סגור
  • 125.
    חחחח
    ברברה 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    3 1
    שמאלנים מרשים לעצמם יותר מדי! המיעוט רוצה לשלוט על הרוב!
    סגור
  • 124.
    עד מתי
    נר 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    3 7
    רק מראה שוב שסגל השופריקו לא עיתונאי. מדברר את עמדות הימין בצורה שנונה במסווה פרשנות
    סגור
  • 123.
    עמית סגל
    אוהב ישראל 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    10 0
    עמית סגל עושה עבודתו וזה לדבר ולספר . הטייס עבודתו להטיס ולא לדבר או לספר או להביע דעה.הכעס שלך על עמית סגל לא במקום וחבל רצוי לתעל לכיוון החיובי ,הרעות,האחווה,עם ישראל
    סגור
  • 122.
    ממש לא דומה
    נתן 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    8 1
    מה ההשוואה בין מטוס נוסעים לבין ערוץ תקשורת ואקטואליה שזה היעוד שלהם, וסגל יחיד מול רבים בקושי מאזן. מטוס נוסעים אמור להיות חף מדעות פוליטיות
    סגור
  • 121.
    לקחת שבי מטוס שלם לדעתך
    דמוקרטיה 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    11 1
    לקחת שבי מטוס שלם ולנסוך באוזני הנוסעים את דעתך מבלי שאף אחד בכלל ביקש ממך, זה פשוט ביזיון ויש לפטר אותו או לפצות את הנוסעים שרק רצו לטוס בשקט. היחס מועדף כלפי הטייסים חייב להיפסק. דבריה של הפריבלגית אשר אזכור לדבריה רשומים מעלה לא מותירים שביב של רבב באיש היקר שמעז ללכת נגד הזרם ולייצג את דעת הרוב במדינה הזאת בגופים שמייצגים אך ורק את המיעוט בעם. הוא עושה זאת בדרך שקטה לא מתלעמת הגיונית ועם רטוריקה מושלמת האמת אני מעריץ. עמית אם אתה קורא תודה על הכל.
    סגור
  • וה יש לדעתך
    גק 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 3
    לעשות לשר ושרה שמזלזלים בטיסים?
    סגור
  • 120.
    סוכן של בלפור ומתנחלים
    אוראל 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 12
    אסור להאמין למילה שיוצרת לו מהפה. ערוץ 12 מחזיק אותו להראות יציבות...
    סגור
  • 119.
    לגברת פאפיה כל המוח שלך לא שווה תא בודד
    ברק 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    5 2
    בנעל של סגל על אחת כמה וכמה מה שיש לו בראש.
    סגור
  • 118.
    של מי הצביעות ?
    tkh 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    8 0
    הרי לעמית סגל משלמים כדי להשמיע את דיעותיו, והצופים רשאים להחליף ערוץ אם חפצים בכך. מה במטוס ? הקהל שבוי. מה ? יחליף טיסה ?
    סגור
  • 117.
    סגל צודק במליון אחוז! הקברניט חצוף! (ל"ת)
    ערן 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    8 1
    סגור
  • 116.
    מגעילה (ל"ת)
    אחד שיודע 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 115.
    שבויים בשחקים
    מחמל 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    7 0
    הנקודה היא שהנוסעים היו שבויים בטיסה .... בעוד שהצופים בערוץ 12 יכולים לזפזפ??
    סגור
  • 114.
    סגל
    שלמה 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 4
    בן כספית כבר יחנך את עמית סגל לו לדאוג
    סגור
  • 113.
    ומה עושים לנו בערוץ 2 כבר 30 שנה
    מאיר 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    9 1
    אם לא שטיפת מוח מהשמאל? אמנון אברמוביץ אמר ככל העולה על רוחו ללא משקל נגדי עד שסגל הגיע והחזיק אותנו שבויים,הוא וערד ניר ועוד רבים
    סגור
  • 112.
    סגל הוא עיתונאי עלוב ומי שמתרשם מהידע
    עמי 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    2 8
    שלו ומסתנוור מהמלל שמרביתו נועד לטשטש את העובדות הוא פשוט טיפש. סגל אדם מסוכן ומסית בלי שתרגישו .
    סגור
  • לקרוא לעמית סגל טיפש
    מוחמד 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לקרוא לעמית סגל טיפש זה מראה מה האינטיליגנציה שלך
    סגור
  • 111.
    שיגיד תודה שלא מפטרים אותו
    משה 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    2 5
    הוא תאים להיות דוברו של ביבי ולא עיתונאי . ביום של הבחירות חזר על המשפט הזה כל הזמן ’’העעבים עיתונאי בגרוש
    סגור
  • 110.
    פתאום אנשי הימין נפגעו
    ירושלמי.. 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    4 5
    לא הבנתי מדוע אנשי ימין נפגעו כל כך מדברי הקברניט? האם בגלל שעל ראשם בוער הכובע? למה הם חושבים שהוא התכוון אליהם?
    סגור
  • 109.
    עמית סגל שופר של ממשלת המשתמטים והמושחתים בושה (ל"ת)
    אחת 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    2 6
    סגור
  • משתמטים
    מוחמד 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    3 0
    עמית סגל הוא מהמתנחלים להגיד שהוא משתמט זה שקר ניתן להשוות את הצפון בונים מתל אביב כנגד כל התנחלות באחוז המתגייסים התוצאה נוקאוט ברור
    סגור
  • 108.
    אמר את האמת...
    יהודה קפלן 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגל פגע בציפור נפשם של טיפשים, מסיתים ומדיחים, שמאלנים... ולא נוח להם לשמוע את האמת "האיומה"... אז מתקיפים עם שטויות.
    סגור
  • 107.
    עמית
    אילה 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    3 0
    עלה והצלח
    סגור
  • 106.
    נו באמת! הוא פרשן פוליטי משלמים לו כדי שיביע את דעתו
    דיויד 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    8 0
    וצופה בו מי שרוצה לצפות בו לעומת זאת טייס מסחרי הוא נהג מונית מעופפת שאף אחד לא מעוניין בדעותיו הפוליטיות או בעיותיו בחיי הנישואין או כל פרט לא רלוונטי אחר. ספר לנו על מזג האויר (כאילו אין לנו את זה בטלפון) ותביא אותנו בשלום ליעד!
    סגור
  • 105.
    עמית
    עפרה 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עמית כל הכבוד ,תמשיך .
    סגור
  • 104.
    עמית סגל הזחוח - טול קורה מבין עיניך
    אא 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    3 5
    מי שמך? מאיפה הבטחון העצמי המופרז שלך להחליט עבור הטייס - שאני אגב מתנגד לדבריו - שהוא "ידע בוודאות" שרוב הנוסעים אינם חושבים כמוהו? עוד גיבור מקלדת מפוזיציה... עוד גיבורים כאלה ואבדנו...
    סגור
  • אתה מתבוא באופן יותר מטורלל מהטייס.. (ל"ת)
    בשם בן גוריון 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 103.
    אמוציונלי מצידה
    אובייקטיבי 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה קרה עינת גז? את במחזור?
    סגור
  • 102.
    שואפי הדיקטטורה לא אוהבים תזכורות (ל"ת)
    יאפוק 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 101.
    עמית סגל, בן של טרוריסט מורשע
    המחלקה היהודית בשב"כ 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    4 5
    להזכירכם, עמית סגל, בנו של הטרוריסט המורשע חגי סגל, נוקט בטרור עיתונאי כביכול בעוד הוא עצמו מתנתק מהאמת ומפיץ את שקריו של השקרן בן שקרן ללא הפסקה. תחליטו בעצמכם מה שווה מילה שלו.
    סגור
  • טרוריסט זה עניין של פרספקטיבה
    עוד זווית 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברגע שהחוק יהיה להגנת העם היהודי הוא יחשב פטריוט.
    סגור
  • 100.
    עמית אתה איש חכם ולפעמים אתה מתנהג כמו ילד קטן
    אורגבי 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אתה עושה מעצמך צחוק זה פשוט לא לרמה שלך
    סגור
  • 99.
    המגלומן
    ותיק מאוד 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    2 3
    הוא בן של איש מחתרת שהייתה נגד המדינה , והוא בטוח שרק לו מותר הכל לחנך את כולם , הוא מתעלם מהאף שלו כי הוא לא רואה אותו , הוא עוד ילד נראה אותו כשיהיה גדול ?
    סגור
  • 98.
    מספיק כבר עם ההפרזות שלך
    סגל 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 4
    הטייס טעה והתנצל ,שביבי יבטל את חוק המתנות שמנסה להעביר בושה סגל ,אתה לא כזה חכם כמו שאתה חושב את עצמך
    סגור
  • 97.
    השוואה טיפשית של מנכלית פאפאיה
    Bb 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    4 1
    לעמית משלמים כדי להביע את דעתו, לטייס משלמים שיטיס את המטוס ויסתום את הפה, ולא ידחוף לגרון של נוסעים תמימים את דעתו
    סגור
  • 96.
    הגמל עמית סגל לא רואה את הדבשת שלו.
    מצויין צריך להשיב לו 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 4
    השופר כל ערב נותן לנו בערוץ 12 את משנתו של הדיקטטור דמיקולו
    סגור
  • 95.
    גמלים ודבשות
    יאיר 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כל אלה שמדברים על גמלים ודבשות שיסתכלו במראה ויגלו שהם חמורים
    סגור
  • 94.
    עמית צודק! שהטייסים ישמרו את הדעות שלהם להפגנות (ל"ת)
    בחור ת״א 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 93.
    Vvv
    X 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגל צודק ואתם שמאלנים
    סגור
  • 92.
    אה וכששמאלני ערוץ12 דוברים שמאלנית לא נגזר על אנשי
    חנה 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    4 0
    הימין לסבול? רק שהם פשוט עוברים ל14 מה שלא ניתן לעשות בטיסה..
    סגור
  • 91.
    ישר כוח עמית
    גק 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    4 1
    עמית צודק , אין לערב עבודה עם השקפות פוליטיות אישיות , בחברה אחרת היו מפטרים מיד . זה חוסר מקצועיות להשתמש במקום העבודה לקדם אינטרסים אישיים.
    סגור
  • 90.
    אלוף
    איש 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    4 1
    עד שיש אחד בתקשורת שמעז להגיד את האמת אתם יורדים עליו....הטייס הזה צריך לעוף ולא במטוס ..אני עם אל על גמרתי ואשכנע את כל מקורבי לא לעלות על טיסות אלעל ..עד שהפח אשפה הזה יעוף ..טייס זבל
    סגור
  • 89.
    שילך כבר לערוץ 14, הוא נזק לערוץ 12 (ל"ת)
    חנמאל 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 88.
    ממתינים לאישור הצנזור סגל
    מאיר 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 2
    לא מבין על מה המהומה ממתי סגל הוא חומת ברלין של כל מה שהוא רק לא ביבי
    סגור
  • 87.
    לא מובך ולא נעליים
    . 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אין על עמית סגל שימשיך להראות להנדסי התודעה האלה את האמת!
    סגור
  • 86.
    הפוסל וכו'...
    ויקטור 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 2
    עמית סגל ממחיש ביותר את ה: " הפוסל במומו פוסל "
    סגור
  • 85.
    אי אפשר עליו (ל"ת)
    סגל גאון 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 84.
    עמית תמשיך להיות חד
    דורון 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אתה פשוט מעמיד להם מראה בכדי לראות כמה הם מכוערים וגזענים.
    סגור
  • 83.
    סגל שתול של הימין ההזוי, שקיבל חינוך מטרוריסט
    יהודי 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 4
    מאחורי המראה הילדותי שלו מסתתר אדם עם דעות ימניות קיצוניות.
    סגור
  • 82.
    כי ערוץ אפשר לכבות ומהטיבה אי אפשר לרדת (ל"ת)
    לא אותו דבר 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 81.
    מנכלית פאפאיה את מגעילה אותי כבר.
    שמאל מפוכח 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מנכלית פאפאיה את מוקצת מחמת המיאוס...אפילו בציבור שאת חיה בו מתנערים ממך
    סגור
  • 80.
    סגל
    דיברה 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עמית סגל .תן לכלבים לנבוח .ואתה תמשיך ללכת בשביל שלך ובהצלחה.תמשיך להוציא את האמת לאור.
    סגור
  • 79.
    ממש מובך. נו באמת! (ל"ת)
    עודד007 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 78.
    עמית סגל = ביביסט קטן
    קול 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 3
    לא מביא אינפורמציה אלא רק את דעתו . עוברים ערוץ כאשר הוא מדבר
    סגור
  • 77.
    כשאני טס לא מעניינות אותי הדעות של הטייס
    רוצה לטוס בשקט 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגל צודק.מערכת הכריזה במטוס לא נועדה לכך שטייס ישתמש בה להבעת עמדתו הפוליטית. שהטייס יתרכז בטיסה ,ולא בלהפריע לנוסעים עם הגייגיו האישיים,לא בשביל זה עליתי לטיסה כנוסע. לא מבין את הטיעון של חופש הביטוי. הטייס מוזמן להשמיע דעותיו במחאות בקפלן,בלפור ככל שירצה ,אך לא ללקוחות בזמן העבודה ,למי שלא בא לשמע את דעתו האישית. מה השלב הבא ? ,שרופא שיניים תוך כדי עקירת שן יכריח אותי לשמע את דעותיו הפוליטיות,או רואה חשבון שלי תוך כדי הכנת דוח המס וכד...?
    סגור
  • 76.
    מביך
    הנוסע 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ההשוואה בין סגל לטייס מביכה. סגל מקבל משכורת כדי לפרשן. הטייס מקבל משכורת כדי לטוס. גברת פפאיה גלובל מקבלת משכורת כדי למנף את הכסף של המשקיעים, ובמקום זה היא מבזבזת אותו על מאבקים פוליטיים
    סגור
  • 75.
    פאפאיה וניב
    מצליח 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    2 1
    וואלה המדינה של אבא שלכם מותר לקחת 200 נוסעים כולל נוסעים זרים ולהטיף להם שחוסר הדמוקרטיה יכול להביא שואה ! לאן הגענו שמאלנים בזויים.
    סגור
  • 74.
    דיייי נמאסת
    סבתא 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 3
    עמית, נמאסת על הצופים השפויים של 12. אני לא שמאלנית אבל הדעות שלך שהן העתק-הדבק של המחנה הימני הקיצוני ביותר, פשוט מבחילות אותי. אולי ערוץ 14...???
    סגור
  • 73.
    כוח העתונאים
    רוני 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לצערי מזה תקופה ארוכה כוחו של כול עתונאי מוש---ן יותא חזק משר בכיר, והכול בשם חופש העתונות. צריך לשים להם גבולות.
    סגור
  • 72.
    יש הבדל אחד קטנטן בין עמית סגל לבין הקברניט
    שלומי 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    4 0
    עמית סגל לא כופה את עצמו מי שלא רוצה לא חייב לצפות בערוץ שהוא משדר . אבל בטיסה אתה לקוח שבוי ואין לאף אחד ולא משנה באיזה צד לשדר לו את הדעות שלו...
    סגור
  • 71.
    סגל עיתונאי קיצוני
    דניאל 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    3 3
    מידי יום מביע סגל את דעותיו הקיצוניות לגבי כל נושא. רבים מהצופים לא חושבים כמוהו. ההבדל בינו לבין החברים שלו מערוץ 14 שהוא מפיץ את הרעל עם חיוך על הפנים
    סגור
  • 70.
    בלבולי מוח
    אלון 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    3 0
    איזה קשקוש של המגיבים לסגל. בניגוד לטייס, זה המקצוע של סגל להביע את דעתו (וכאילו הוא העיתונאי היחיד שעושה את זה ??)
    סגור
  • 69.
    טענות מטופשות
    ששון 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגל מביע עמדות ימניות. אך באולפן רובם מביעים עמדות שמאל מובהק. הטייס היה לבד לא העביר את הרמקול לצד השני....
    סגור
  • 68.
    עמית סגל תותח על
    רוני 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עמית הסיבה שאני צופה בערוץ 12 זה בגלל אנשים חכמים ורהוטים כמוך אדם עם ידע פנומנלי פשוט חכם בהצלחה עמית??
    סגור
  • 67.
    דבשת
    וד 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 3
    בדיוק כמונו שלא מעוניינים בדעותיך ועקיצותיך. בניגוד לחיוכים שלך כשאתה עוקץ מישהו אותנו זה לא מצחיק ואפילו לא מדגדג לנו. המטוס הוא המרחב של הטייס. אתה האורח שם ולא מעניין אף אחד מה דעתך.
    סגור
  • 66.
    כרגיל עמית צודק ומדויק (ל"ת)
    סיסי 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 65.
    ההבדל הקטן...
    יחי 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    3 0
    איזה אידיוטים...ההבדל הקטן...זו העבודה שלו...להציג לצופה דעות גם אם הן שונות ממה שהצופה רוצה לשמוע. אבל טייס במיוחד בחברת תעופה חייב להישאר ממלכתי ולשמור את דעותיו לעצמו כי הוא מייצג חברה ומביע דעה אישית בפני קהל שבוי שלא יכול לרדת מהטיסה כי הנאמר פוגע בו. חופש הדיבור זה להביע דעה בתוכנית גם אם היא שונה מדעת הצופה. אבל טייס אלעל מייצג לא את עצמו אלא את החברה ולכן אין מקום לדעותיו במהלך הטיסה. וכן, טייסים עד לדור הקודם נחשבו להירואיים בעלי כוחות על. ייתכן שדברים השתנו מאז...ואולי לא?...
    סגור
  • 64.
    דבשת
    אתי 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 2
    הדבשת של הטיס יותר בטוחה מהדבשת שלך הפחוסה והריקה כמוך עמית סגל
    סגור
  • 63.
    חחחחח השופרוני הבזוי עיוור ביחס לעצמו (ל"ת)
    לי 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 62.
    אולי חאלס עם הפרצוף תחת הזה (ל"ת)
    שרה 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 61.
    עובדה
    פטריוטית 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הילד סגל תמיד יש מה להגיד כימני שרוף דע לך מה שאמר הטייס היא עובדה היסטורית דיקטטורה גורמת חסון חלומי ת פ נ י ם תשאל את אביך היסטורית
    סגור
  • 60.
    חח נכון, כי טייס זה כמו בתקשורת
    מיה 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    השוואה הזויה של מי שלא מסוגלים לשמוע דעות שונות משלהם אפילו בתקשורת.
    סגור
  • 59.
    מי שלא אוהב את עמית סגל שיעביר ערוץ
    דני 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אשתדל לא לטוס אלעל
    סגור
  • 58.
    נגמרו האגמוניות מספיק עם הכאילו והפייק.
    רחל אמנו 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    רואים כעת מי הוא השמאל... היה עדיף שישב קצת בשקט ונחשוב שהוא אולי אינטליגנט אבל לא הכל כאילו.. המלך ערום.
    סגור
  • 57.
    סגל
    ניסים 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בשבילנו אתה מס 1 ומי שחושב אחרת שילך לעזאזל או לעזה אתה השופר של הימין אוהביםנאותך עמית סגל מיקומך בע 14 ולא עם קושמרו אברמוביץ וכספית הם ומפירים
    סגור
  • 56.
    עמית סגל
    ציפורה 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    עמית סגל הוא מכונת רעל בחסות ערןץ 12 והערוף טןען שהוא עיתונאי עם חופש התבטאות...ממש לא הוא מפמפם את משנתו השכם וערב ולא יורד מנושא ההתנקות..וכיחה 1ם שנה לשאול את השופטת.....
    סגור
  • 55.
    כשהשתן עולה לראש
    מלכישוע 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אין ספק שלסגל עלה השתן לראש . הוא משוכנע שרק הוא צודק....למד מהמטורללת ומהילדז
    סגור
  • 54.
    סגל הוא סגלגל
    אור 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שיגעון הגדלות של של מר סגל הצעיר זקן, עלתה לו מעבר לראש, חבל, שלא נשאר פרשן ללא אמירות פוליטיות דיוק כמו אותו טייס רק שזה, חופר ומשתלח עם העמדות שלו ידי ערב לכל עם ישראל ולא רק ל 300 נוסעים, חבל, שיש לו מקום במחוזותינו, רק בגלל שרוצים להושיב איזה ימיני, כזה או אחר בפאנל בחור חכם, דעות קיצוניות... שלא רוצים לשמוע
    סגור
  • 53.
    טפשות
    שימי 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עמית סגל פרשן מותר לו להביע את דעותיו כמו רביב דרוקר,דנה וייס,אמנון אברמוביץ ועוד פרשנים שמנצלים את הבמה שנתנה להם ולדעתי לא בצדק עליהם להיות אובייקטיבים ודעתם לא צריכה לעניין את הצופים ,אבל טייס אל על אסור לו להביע דעה בפני הנוסעים ,כמו שיהיה טייס אל על ימני וכול הטיסה יביע את דעותיו או יכריז ברמקול "רק הליכוד יכול "
    סגור
  • 52.
    הסמול יצא מדעתו
    יוסי 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה הקשר ההפגנות של הטיס הוא בסחכול נהג של מטוס מה המיוחד שהוא יכול להביע בפני כל הנוסעים את דעתו את מי זה מעניין
    סגור
  • 51.
    עמית צודק (ל"ת)
    סימה 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 50.
    ווא ווא ווא פתאום אסור לדבר?
    יעל 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    צדקני השמאל, מי שצפה בערוץ 12 בוחר לשמוע גם את עמית סגל, מי שעולה למטוס מבקש לטוס , ולא לשמוע פוליטיקה. תנו שקט מהבלאגן שאתם עושים לפחות כשיוצאים מהארץ הזאת. הפכתם את הארץ לארץ אוכלת יושביה. אבל שכחנו אנחנו צריכים להיות קהל שבוי, אתם מה פתאום, או או כמה דבשות יש לכם.
    סגור
  • 49.
    דיקטטורה של הטייס מותרת כי היא משרתת את הצד הנכון? (ל"ת)
    ירון 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 48.
    ערוץ 14 ערוץ המלך העירום
    דון קישוט 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ביבי של פעם זו נוסטלגיה ביבי של היום זה סיוט
    סגור
  • 47.
    חבל
    דן דן 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגל היקר תתחיל לארוז .לא יתנו לך להמשיך לומר את דעותך. כל הפוצים האלה שרוצים לסתום פיות.הם מסוכנים. בחיית תעבור ערוץ !! לא סופרים אותך שם ב 12. תמשיך בדרכך..
    סגור
  • 46.
    הפוסל במומו פוסל
    ליאור 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    2 1
    עמית כנראה מזמן שכח את מקומו.. חוצפן שתפס צד בפילוג מתנשא ויהיר!! והדבשת שלך היא הכי דוחה קצת צניעות תתבייש לך
    סגור
  • 45.
    .
    ז. ב 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טייס תפקידו לטוס. פרשן תפקידו לפרשן! הבנתם???
    סגור
  • 44.
    סגל
    אסתר 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם לא הבנת סגל שיעדו לך תפקיד שופר השמאל ובכלל לא דעותיך האישיות? ועוד נגד השמאל?
    סגור
  • 43.
    שווה
    ין 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הטייס הוא נהג. לא להתייחס. גם אני בת לניצולי שואה. מז'אדו טוניס. מה זה קשור טייס. עדיף טייח.
    סגור
  • 42.
    סגל אתה אלוף!! העיתונאי האמיתי וההגון היחיד!! (ל"ת)
    נירה 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 41.
    הבן של .....מדבר על הבעת דעות ?
    אנטיאל שלפר 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הביביסט הבן של ....כל הזמן מביע את דעתו אז מה עם הטייס הביע את דעתו ?
    סגור
  • 40.
    נו מה לצפות מאיש שמאלני
    עמית 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הטייס השמאלני מקבל כדורי הזויה מהבוקר אהוד ברק המכונה היטלר השכלתו על מחו הסורר אהוד ברק הכונה היטלר
    סגור
  • 39.
    אתה תותח
    עידן 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני מאושר באדם שיש אותך המקום הזה שמעמיד דברים כמו שצריך ישר כוח
    סגור
  • 38.
    עמית
    אפרת 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עמית אתה הכי טוב שיש בערוץ גאים בך
    סגור
  • 37.
    "כתב באופן חד ונוקב"
    אחת. 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חחחח
    סגור
  • 36.
    עדר השמאלנים התעורר? (ל"ת)
    יוסף 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 35.
    עמית סגל
    רמי 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עמית סגל כמו כל עמיתיו בערוץ 12 אומר דעתו וזו עבודתו. צופה ערוץ 12 אינם קהל שבוי כמו נוסעי המטוס ויחי ההבדל הקטן.
    סגור
  • 34.
    חוצפה
    יורם 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ברוב חוצפתו. יצירת המחתרת היהודית ,ימני די חכם אבל לא כל כך פיקח שמנסה להנדסה את התודעה של צופי ערוץ 12 יום יום כש הוא משמש """פרשן """ מוטה ימינה כמובן !!!!ברוב חוצפתו כי הוא התרגל !!!! מעיז להטיל בקרת על אחרים שהם בעלי דעה שפויה יותר !!!!!
    סגור
  • 33.
    כמובן שאנרכיסטים אוהבים
    אלי 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לשכוח שרוב הפאנל של n12 מוטה לצד השני וגם אומר ומתבטא כך . ועמית סגל הוא סוג של עלה תאנה בהקשר הזה. ולדעתי הוא מתבטא הרבה פחות מחבריו
    סגור
  • 32.
    עמית סגל
    יעל 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עמית סגל, אוהבים אותך. כל מילה שלך חקוקה בסלע. תתעלם מרעדי הרקע, אינם שווים התייחסות. אכן, בודה לאל על וטייסיה, על התנהגות מגעילה , ואין זו הפעם הראשונה.
    סגור
  • 31.
    עמית סגל, המוכיח הלאומי
    יוסף א 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חדשות לבקרים נוכחים לדעת עד כמה עמית סגל ילדותי, טרם התבגר וטרם יודע וטרם מצא מקומו. עמית סגל מנסה להיות המוכיח הלאומי, מטיף המוסר ולא בידיים נקיות, בהיותו ביביסט כבול ומוטה, בעצם, פועל יותר כתועמלן המגוייס, ואולי, עמית סגל מחפה על דבר מה, ומנסה להסית השיח מהדבר עצמו, מהעיקר. האם עמית סגל מסתיר דבר מה, ספר לנו עמית
    סגור
  • 30.
    טייס מעופף
    גלה 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שאפו לעמית סגל החכם והשנון.אלף טייסים לא יגיעו לרמת המשכל שלך .אך יש שווים יותר בחברה ... כשהם בצד השמאלי של המפה ולא משנה מי ומה הם
    סגור
  • 29.
    השוואה טיפשית סגל עושה את זה במסגרת תפקידו
    יערה 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ובהסכמה הלא כתובה עם הצופים. החדשות כבר מזמן אינן אוביקטיביות וכל הדוברים גם כספית ודיין מביעים עמדות ברורות, וגם אז אני יכולה לבחור אם לצפות או לא. נוסע בטיס הוא קהל שבוי באופן הכי פשוט של המילה. אין לו אפשרות בחירה אם לשמוע את הקברניט או לא, ואין זה מתפקידו או בהסכם בין הלקוח ונותן השירות. וזה בלי קשר לעמדתי ודעותי על הממשלה הנוכחית והתנהלותה.
    סגור
  • 28.
    בן שצ מחבל מטיף צאחרים
    אברן 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגל, "+"של נעלייך מעל רגליך",אתה בן של מחבל יהודי עם דעות של אביו אל תטיף מוסר.. לך לעיתינות ששם מקומך...
    סגור
  • 27.
    חזק ואמת עמית אוהב עמו ומביא סגולה לעמו
    אחד העמך 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אהבתי "מרוב דבשת יש לנו כאן גמל מעופף". כל הכבוד עמית סגל. אלה הקול השפוי למול ניסיונות הינדוס התודעה של השמאל.
    סגור
  • 26.
    תזכור באיזה שמחה קיבלו את האיטולות, באירן
    טל 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תזכור באיזה שמחה קיבלו את האיטולות באירן. והיום האירנים בוכים. אין דיקטטור טוב, כשנותנים לאדם אחד כוח בלתי מוגבל, הוא ישתמש בו בעיקר שהוא פוליטיקאי עם מרפקים...
    סגור
  • 25.
    מובך?? מגוחך..
    נדב 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הדעות והפרשנות של עמית סגל זה התפקיד שלו שם, זה חלק מהפורמט. נכנסים בשביל זה. מי שעולה על טיסה, לא עושה זאת כדי לשמוע את הדעות הפוליטיות של הטייס. ההשוואה מופרכת.
    סגור
  • 24.
    עמית התותח
    S 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פרשן מספר אחד. אמין איש אשכולות
    סגור
  • 23.
    איזה שטויות!
    רונית אהרון 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגל עיתונאי- תפקידו להביע עמדה. הטייס תפקידו להטיס.
    סגור
  • 22.
    סוכן
    לש 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את 007 ג'ימס בונד לא מנצחים
    סגור
  • 21.
    סגל תסתכל במראה (ל"ת)
    פפפ 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 20.
    מחזק את עמית סגל
    אבי י 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המצייצים למיניהם , צופי ערוץ 12 שמאוד קשה להם לשמוע דעות אחרות , חסידי הדמוקרטיה הם בעצם חסידי הדיקטטורה! כולל הטייס הדביל שחיפש ליצור מחלוקת מיותרת ביום השואה. מעניין אם הוא היה אומר דברים בזכות הרפורמה מה אז היו אומרים "חסידי הדמוקרטיה" הצבועים?
    סגור
  • 19.
    אני לא יכולה לשמוע את עמית סגל השופר (ל"ת)
    לארה 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 18.
    כל הסמולנים מתנפלים על עמית סגל כי הוא היחידי בערוץ שלא
    דביר 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שופר שלהם
    סגור
  • 17.
    עמית אתה תותח
    עמי 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    עמית אתה תותח
    סגור
  • 16.
    די לכפיה הפוליטית של טייסים
    רומן 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 1
    עמית סגל צודק.רבים הזדעזעו מהתנהגותו של הטייס.הטייס בעצמו הרגיש חובה להתנצל.חברת אלעל מזמינה אותו לשימוע.מה לא נכון הדבריו של העיתונאי היחיד בתקדורת שגינה את דבריו
    סגור
  • 15.
    עמית
    רונית אש 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כתב פח וכל שמוציא מפיו זה כלשונו של ביבי פשוט מלקק הוא וביסמוט כתבי פח שמקומם בבית
    סגור
  • 14.
    מה הפואנטה?
    איתן 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא הבנתי. ללא קשר לדעתי על הרפורמה, סגל הביא נקודה עניינית ומטרידה. אלו התגובות היחידות שברשת. ביקורת עניינית יש? אנחנו רוצים שביום הזכרון הטייס יביע את העמדה הפוליטית שלו. חאלס עם הפוליטיקה. תנו לנו לחיות.
    סגור
  • 13.
    64 מנדטים מאחוריך עמית סגל היקר !
    בן 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אמת דיברת .
    סגור
  • 12.
    עמית סגל אתה כלום ושום דבר
    אני 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    עמית סגל תעבור לערוץ 14 שם מקומך בסוי שכמותך. מי אתה בכל? שאתה פותח את הפה אנחנו עוברים ערוץ
    סגור
  • 11.
    ביוביסט. לא סובלת אותו (ל"ת)
    ספיר 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 10.
    עמית סכל המהולל
    אלון 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עמית סגל או וואוו כמה שכל יש לך החכם מכול אדם, תקשיב אבל תקשיב טוב, זה שאתה שופר של ביבי וזה שקוף לגמרי, זה לא עושה אותך לפרשן טוב,את השיטה שלך כבר כולם מכירים, כשאתה מקבל תשובות לשאלות שלך והתשובות לא מקובלות עליך , אז אתה מרוב חוכמתך קוטע את המרואיינים שלך באמצע, כי לא מתאים לך לשמוע את האמת ,בקיצור אתה פרשן בנוני ומטה, אני רוצה להגיב בצורה מכובדת , אבל יש לי הרבה עליך. יום טוב ותיתבגר
    סגור
  • 9.
    ערוץ 12 זוכה עדיין לרייטינג בזכות עמית סגל (ל"ת)
    אלי 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 8.
    עמית סגל מתגלה
    נעמה 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כתרנגול קטן ושחצן
    סגור
  • 7.
    התפקיד של עמית מתוקף היותו כתב, זה לומר את דעתו
    ללי 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    התפקיד של עמית מתוקף היותו כתב, זה לומר את דעתו, כמו שעושים יתר הכתבים. למזלינו, הוא הצדיק בסדום.
    סגור
  • 6.
    חברה זאת העבודה שלו וכמוהו גם אתם יכולים להתבטא אבל....
    טוקבקיסט 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי ישמע אותכם בניגוד לטייס
    סגור
  • 5.
    עמית סגל צריך גם לעשות חשבון נפש
    אבי 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגל עושה את זה על הזמן. מדובר בכתב צבוע שביום שנתחלקלשתי מדינות. מדינת הלכה ומדינה כהלכה ליברלית ירד על ארבע כגי להיות במדינה הליברלית אז אני מציע שהוא יתבטא בהתאם. ללא כל קשר לא בטוח שכריזה בטיסה זה המקום להתבטא בנוש.
    סגור
  • 4.
    מה בדיוק מגבה עובדתית את מה שאתם מקשקשים ?
    אילן 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עמית סגל אינו כולא או מנצל את העובדה שהצופים בו או הקוראים שלו חייבים לשמוע את דעתו , הם תמיד יכולים לעבור לערוץ מתחרה. הדבר הקל והילדותי ביותר של השמאל הוא לקרוא לו שופר או ביטויים מבית מדרשו של יהיר לפיד ללא שום גיבוי עובדתי , כפי שהשמאל אוהב. כשמישהו שם להם את המראה מול פרצופם זה מכעיס והמראה לא ממש מלבב
    סגור
  • 3.
    סגל לא שווה כלום ביבי נפח אותו על ידי הדלפות רק בשבילו (ל"ת)
    משה 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    נהדר
    נתי 04/2023/18
    הגב לתגובה זו
    97 55
    צדיק בסדום שמרשה לעצמו לומר את האמת בערוצי התעמולה מותקף ע"י מיעוט בזוי מהשמאל וכמובן שתביאו כאן את דעת המיעוט הנ"ל כל העיתונאים היו מתים שתיהיה להם טיפה מהיושרה והאומץ שיש לסגל החריף !
    סגור
  • רק תבדוק כי כל מילה שניה היא שקר או הגזמה (ל"ת)
    ע 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • מיעוט? בזוי?
    לולו 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עלה לכם השתן לראש. כולה ניצחתם בםחות משלושים אלף קולות. כל השאר הם המיעוט הבזוי עליו אתה מנסה להתנשא. שלא לדבר על הסקרים העדכניים לפיהם אתה במיעוט הבזוי חביבי...
    סגור
  • דעתו החד סיטרית ידועה לכל. (ל"ת)
    דעתו 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • בזוי אתה ומי שעשה אותך אפס! (ל"ת)
    סגל 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    כי טייסים שווים יותר (ל"ת)
    טייס 04/2023/18
    הגב לתגובה זו
    34 51
    סגור
  • אני מבין שהקנביס שאתה מעשן גרם לך להזיות
    ברק 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ומאז אתה מרגיש טייס אבל התגובה שלך מעידה על בורות ולכן אם אתה טייס אז אוי לנו שהעם כל כך מטומטם לתת ביד בור ועם הארץ כלי השווה מליונים.
    סגור
  • שווים לתחת (ל"ת)
    יהודה קפלן 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • רוזנברג
    משה 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טייס אזרחי הינו נותן שירות בכסף שמשולם לו, ואין לו שום זכות להבעת דעה שלא קשורה לטיסה ומזג האוויר, עמית סגל מקבל תשלום כדי לומר את דעתו שמייצגת גם ציבור לא קטן...
    סגור
  • כי טייסים יהירים יותר
    עודד 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כי טייסים שחצנים יותר. חכם הוא צנוע.
    סגור
  • טייס אינו מורם מעם למרות שהוא "נוגע" בשמים.
    אזרחית מוטרדת. 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דעתו של טייס שווה לדעתו של נהג מונית ושניהם משתפים בה את נוסעיהם. ההבדל שלטייס יש יתרון " גודל" כי יש לו מקרופון ומאות נוסעים. גם דעתו של סגל שווה לשלהם רק שלו יש מיקרופון ואלפי מאזינים... אז סגל, רד מהשחצנות שלך.
    סגור
  • שווים לתחת יותר
    רק ביבי 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הציבור ממן להם קורס טייסים הכי יוקרתי בעולם לימודים בחול מממן את כל המשפחה כולל פינוקים בטייסת יש להם שרות בצהל הכי טוב וכיף בעולם ו… כיסא מפלט מה שאין לחייל קרבי שמגיע חשוף בארהב קודם המרינס חשובים אחכ בסוף טייסים כמו שצריך להיות
    סגור
  • קצת יושרה לא תזיק לאף אחד.
    רולי 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עמית סגל עיתונאי ולכן מביע את עמדתו, מי שדעתו לא נוחה מעמדותיו יכול לעבור לערוץ אחר. הנוסעים בטיסה המדוברת האופציה היחידה שנותרה להם זה לקפוץ מהמטוס
    סגור
  • כל הכבוד לסגל (ל"ת)
    ישראל תפארת 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • הטייסים לא שווים יותר - הם מוצלחים יותר!
    אורן 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סטטיסטית תורמים הרבה הרבה יותר לחברה - פשיעה נמוכה, תורמה גבוהה לקהילה. בדר"כ משלמים מס גבוה ועושים מילואים פעם בשבוע. ומי הוא בדיוק הביביסט המצוי? סטטיסטית? וכאשר תהיה הפיכה, מי יגן על הטייסים בהאג? בתי משפט ברחבי העולם יקרעו אותם ואת הממשלה! אבל תודעת ההמונים חודרת עמוק למוחות חלשים באוכלוסיה. אם לא היינו יהודים בארצינו - ממזמן הייתה כאן דיקטטורה על מלא.
    סגור
  • עמית זקוק למראה
    בתיה אלדד 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הטייס בסה"כ ציין עובדה:נלחמים כדי שלא תהיה כאן דיקטטורה!!! מה לא נכון בזה?????
    סגור
  • דעות
    יוסי 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתם בשמאל מי שלא בדעתכם הוא מחוק דמוקרטיה זוכרים כל איש ולא משנה מי האדם אסור לא להתבטות אם מדיניות החברה אוסרת זאת לגבי הטייס הוא ידע מה דעות כלל האנשים במטוס אם הוא רוצה להביע דעתו. שישתתף בהפגנות עמית סגל צודק כל הערוצים מנחים ופרש'נים מביעים את דעתם מותר לו בערוץ 13 יש מנחה שאני מעדיף לא להזכיר את שמו קיצוני שמאלה מימית מרחק שמים וארץ
    סגור