טלוויזיה
לראשונה: נטפליקס מאבדת את הבכורה, מי עקפה אותה בארה"ב?
מחקר חושף כי בחודש שעבר נטפליקס איבדה את הבכורה בנתח השוק, ומי שעוקפת אותה היא אמזון. עוד בדו"ח: נתח השוק העולמי של Apple TV+ הצטמצם בשנת 2022, כאשר הפלטפורמה נעקפה על ידי Paramount+.
דירוג פלטפורמות סטרימינג במהלך הרבעון הראשון של 2023: בנתוני מחקר חדשים של JustWatch, אפל TV פלוס נותרה אחראית ל-6% מנתח השוק של פלטפורמת הסטרימינג בארה"ב במהלך הרבעון הראשון של 2023. המספר זהה לתוצאות מחקר קודמות שפורסמו ב-2022. אבל בעוד Apple TV+ בקושי גדל, פלטפורמות סטרימינג אחרות צברו יותר מנויים.
בעבר נטפליקס הייתה פלטפורמת הסטרימינג עם הכי הרבה משתמשים בארה"ב, אבל זה השתנה לאחרונה. בדירוג כעת נטפליקס נמצאת במקום השני עם 20% מנתח השוק, ממש אחרי אמזון פריים עם 21%. צמיחה מרשימה נוספת הייתה זו של Paramount+, שנתח השוק שלה גדל מ-4% ל-7%, ועקף את Apple TV+.
במהלך הרבעון הראשון של 2023, מספר המנויים של Apple TV+ נשאר בערך זהה. משהו דומה קרה עם HBO Max, שירדה מתחת לדיסני+ בדירוג. עם זאת, JustWatch מציינת שתרחיש זה עשוי להשתנות בקרוב.
נכון לעכשיו, זהו מצב נתח השוק של פלטפורמות סטרימינג בארצות הברית:
עוד ב-
אמזון פריים: 21%
נטפליקס: 20%
דיסני+: 15%
HBO: 14%
הולו: 11%
פרמאונט +: 7%
Apple TV+: 6%
אחרים: 6%
נטפליקס: 20%
דיסני+: 15%
HBO: 14%
הולו: 11%
פרמאונט +: 7%
Apple TV+: 6%
אחרים: 6%
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה