טלוויזיה

לראשונה: נטפליקס מאבדת את הבכורה, מי עקפה אותה בארה"ב?

מחקר חושף כי בחודש שעבר נטפליקס איבדה את הבכורה בנתח השוק, ומי שעוקפת אותה היא אמזון. עוד בדו"ח: נתח השוק העולמי של Apple TV+ הצטמצם בשנת 2022, כאשר הפלטפורמה נעקפה על ידי Paramount+. 
מערכת ice | 
נטפליקס (צילום shutterstock)
דירוג פלטפורמות סטרימינג במהלך הרבעון הראשון של 2023: בנתוני מחקר חדשים של JustWatch, אפל TV פלוס נותרה אחראית ל-6% מנתח השוק של פלטפורמת הסטרימינג בארה"ב במהלך הרבעון הראשון של 2023. המספר זהה לתוצאות מחקר קודמות שפורסמו ב-2022. אבל בעוד Apple TV+ בקושי גדל, פלטפורמות סטרימינג אחרות צברו יותר מנויים.
בעבר נטפליקס הייתה פלטפורמת הסטרימינג עם הכי הרבה משתמשים בארה"ב, אבל זה השתנה לאחרונה. בדירוג כעת נטפליקס נמצאת במקום השני עם 20% מנתח השוק, ממש אחרי אמזון פריים עם 21%. צמיחה מרשימה נוספת הייתה זו של Paramount+, שנתח השוק שלה גדל מ-4% ל-7%, ועקף את Apple TV+.

במהלך הרבעון הראשון של 2023, מספר המנויים של Apple TV+ נשאר בערך זהה. משהו דומה קרה עם HBO Max, שירדה מתחת לדיסני+ בדירוג. עם זאת, JustWatch מציינת שתרחיש זה עשוי להשתנות בקרוב.
נכון לעכשיו, זהו מצב נתח השוק של פלטפורמות סטרימינג בארצות הברית:
אמזון פריים: 21%
נטפליקס: 20%
דיסני+: 15%
HBO: 14%
הולו: 11%
פרמאונט +: 7%
Apple TV+: 6%
אחרים: 6%
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה