טלוויזיה

כתב חדשות 13 הותקף באלימות? "הצלתם אותנו מחבורה של פורעים"

יוסי אלי, כתב חדשות 13, טוען: "תודה רבה לאנשי משטרת ירושלים שחילצו אותנו מחבורה של פורעים ולה פמיליה. שחסמו את הכביש בירושלים , ירקו עלינו, זרקו חפצים ותקפו את הצלם שלנו קשמן עם מקל בראש"
מערכת ice |  2
צוות חדשות 13 מותקף (צילום צילום מסך טוויטר @Yossi_eli)
ההפגנות נגד הרפורמה המשפטית בישראל המשיכו הערב (שני) ועלו מדרגה כאשר לאחר בצל עצירת החקיקה על הרפורמה לתיקון מערכת המשפט, תומכיה הגיעו לירשלים, עשרות אלפי ישראלים השתתפו במחאה הספונטנית  וזעקו מדם לבם שהם מעוניינים בהמשך הרפורמה.
אלא שלדברי כתב חדשות 13, המפגינים שמזוהים עם הימין, לכאורה תקפו אותו: "תודה רבה לאנשי משטרת ירושלים שחילצו אותנו מחבורה של פורעים ולה פמיליה. שחסמו את הכביש בירושלים , ירקו עלינו, זרקו חפצים ותקפו את הצלם שלנו קשמן עם מקל בראש. יותם, ומחסומי, הצלתם אותנו מחבורה של פורעים".
 
רק אמש, כתבהמשטרה של חדשות 13, העלה לפנות בוקר ציוץ לחשבון הטוויטר שלו מההפגנות בירושלים, כשבסרטון הוא והצוות שלו מחדשות 13 מותקפים על ידי שוטרים לכאורה ללא כל סיבה.
בציוץ שהעלה לחשבון הטוויטר שלו, כתב אלי בתוספת לסרטון התקיפה של השוטרים: "שובר לפוני את המצלמה, ולי הוא עושה איפון על הרצפה , רק כי עשינו את העבודה שלנו. את ניר חסון העיפו החוצה, כך נראה אבדן שליטה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לערוץ 14 עושים את זה קבוע ואף אחד לא מגנה. (ל"ת)
    ברוך 03/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    זה מה שמחנה השמאל עושה לערוץ 14 , לא ?
    געינכ 03/2023/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא שמעתי גינויים משאר הערוצים , אלא שתיקה רועמת
    סגור