טלוויזיה

אלה לי להב נפצעה בהכנות לריאליטי החדש: "הכל יהיה בסדר"

במהלך החזרות לעונה החדשה של רוקדים עם כוכבים, להב נזקקה לטיפול רפואי, כאשר בעקבות המאמץ הפיזי המוגבר היא סבלה מכאבים עזים ברגליים, ונזקקה לטיפול רפואי מצד הצוות הצמוד שמלווה את המשתתפים העונה.
מערכת ice | 
אלה לי להב (צילום אינסטגרם/ אלה לי להב)
אלה לי להב לא עוצרת וזה כנראה עולה לה בבריאות. הזמרת הצעירה אמורה להשתתף בעונה הקרובה של רוקדים עם כוכבים בקשת 12, שבאותו הערוץ גם שופט סטטיק ששמה נקשר עם שלו לא מעט בשל הגירושים מאשתו שרית פולק. אבל לא הכל הולך חלק.
במהלך החזרות לעונה החדשה, להב נזקקה לטיפול רפואי, כאשר בעקבות המאמץ הפיזי המוגבר היא סבלה מכאבים עזים ברגליים, ונזקקה לטיפול רפואי מצד הצוות הצמוד שמלווה את המשתתפים העונה.

בסטורי שפרסמה בחשבון האינסטגרם שלה, היא כתבה כי יש לה דלקת דו צדדית בגידים, והסבירה: "אבל הכל יהיה בסדר", הוסיפה. ל-mako נודע כי להב עברה טיפול פיזיותרפיה באמצעות אלקטרודות, טיפול שהעניקו לה הפיזיותרפיסטים המוסמכים של הפקת התכנית.
במקביל, ללא משה איבגי, החלו הליהוקים לעונה החדשה של ״זגורי״ שתעלה ב-"HOT3״ ובין הדמויות החדשות שיצטרפו לעונה בהם גם את דמותה מרסל, בחורה כריזמטית, סוחפת, יפה, חדה וחכמה שתהיה בת הזוג של אביאל אותו מגלם עוז זהבי. הזמרת הצעירה עשויה להצטרף לקאסט עמוס הכוכבים של מאור זגורי בסדרה שלו ב-HOT, כאשר היא עברה אודישן לתפקיד בעונה החדשה של  הסדרה, כאשר לא נמסר לאיזו דמות היא אמורה להכנס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה