טלוויזיה

נינג'ה ישראל מפחדת מרשת 13? זה האיום למשתתפים העונה

לאחר שדווח כי ריאליטי בסגנון הנינג'ה בדרך לערוץ המתחרה, הריאליטי של קשת 12 במסר למתמודדים: "ככל שתבחרו להופיע בפורמטים אחרים - אנו נראה זאת כפרישתכם מהליגה הטלווזיונית של נינג'ה ישראל לשנים הבאות. נשמח לראותכם באודישנים לעונה 6, הפקת נינג'ה"
מערכת ice | 
נינגה ישראל (צילום יחצ קשת 12)
בעוד העונה הנוכחית של נינג'ה ישראל מתקדמת בצעדי ענק אל עבר שלבי ההכרעה של התוכנית האהובה שמשודרת בקשת 12, היום (שלישי) ניסו להסביר למתמודדי העונה הנוכחית כי בשל האפשרות שיעלה ריאליטי דומה ברשת 13, יש להם סיבה לחזור לעונה הבאה.
בהודעה של הפקת נינג׳ה ישראל למתמודדיה, בעקבות התחלת ליהוק לתוכנית ספורט אתגרי של רשת: "נינג'ות יקרים, בעקבות פרסומים על פורמט ריאליטי ספורט חדש שליהוקים אליו החלו, קיבלנו מספר שאלות בנושא ולכן ראינו לנכון להוציא הבהרה לכלל המועמדים הפוטנציאליים להתחרות על התואר נינג'ה ישראל".

עוד נמסר: "אנו רואים בתכנית "נינג'ה ישראל" פורמט הספורט המוביל ואנו מעודדים מתחרים חוזרים מעונה לעונה, שכן מדובר מבחינתנו בליגת ספורט לכל דבר, כזו הדוגלת במצוינות ספורטיבית ובתחרות ששומרת על ערכי החברות בין משתתפיה לאורך השנים".
לסיום נכתב על ידי ההפקה: "כמי שמזוהים עם המותג נינג’ה ישראל - ככל שתבחרו להופיע בפורמטים אחרים - אנו נראה זאת כפרישתכם מהליגה הטלווזיונית של נינג'ה ישראל לשנים הבאות. נשמח לראותכם באודישנים לעונה 6, הפקת נינג'ה״
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה