טלוויזיה

הלילה הנוצץ של הקולנוע כבר כאן: כך תוכלו לצפות בטקס האוסקר

טקס פרסי האוסקר ה-95 יתקיים הלילה ויתחיל ב-2:00 לפנות בוקר. את השידור הנוצץ, כולל משדר השטיח האדום, תוכלו לראות בשידור ישיר ביס ויממה לאחר מכן גם עם תרגום ב-VOD ובסטינג TV
מערכת ice | 
ג'ימי קימל. אוסקר 2017 (צילום יח"צ)
הלילה יתקיים טקס פרסי האוסקר ה-95, בהנחייתו של ג'ימי קימל שיעלה לבמת האוסקר בתור מנחה בפעם השלישית. גם כאן בארץ הקהל הישראלי יוכל ליהנות מהטקס בשידור חי וזאת החל כבר משעה 00:30 בו יתחיל השידור של השטיח האדום בערוץ MOVIES DRAMA של יס.
הטקס עצמו ישודר באותו ערוץ בשעה 2:00 לפנות בוקר וב-13.3 הוא יהיה זמין לצפייה עם עריכה ותרגום ביס VOD וב-STINGTV בשעות הערב.
לאחרונה דווח כי השחקנים שיגיעו לטקס יקבלו חבילות פינוק יוקרתיות בשווי מוערך של כ-125 אלף דולר ובהם מוצרי טיפוח, מאכל, הלבשה, אלכוהול ועוד. השנה הטקס צפוי להיות מעניין במיוחד היות שבשנים האחרונות הוא הוכיח את עצמו ככזה שעדיין מסוגל לספק לא מעט דרמות (דוגמת הסטירה של וויל סמית' בשנה שעברה).
לצד זאת, השנה ישנו גיוון גדול ברשימת המועמדים, בהם שחקנים מכל הקשת החברתית, סרטים בעלי תקציבים שונים. הזוכה הגדול של הערב צפוי להיות "הכול בכל מקום בבת אחת", ברנדן פרייזר עבור תפקיד הקאמבק שלו ב"הלוויתן", ג'יימי לי קרטיס, אנג'לה באסט ששוברת שיא עם מועמדות משחק ראשונה עבור הפקה של מארוול ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה