טלוויזיה

האמת מאחורי תוכנית הריאליטי האהובה והתנפצות החלום שמגיעה איתה

התוכנית "הכרישים" המשודרת בערוץ 12 השאירה המון יזמים מאוכזבים לאחר שהגיעו לתוכנית והצליחו לסגור עסקה ולהשיג מימון למיזם שלהם. אך מתברר כי לאחר התוכנית ישנו דפוס קבוע שברוב המקרים נגמר באכזבת היזמים
מערכת ice |  1
הכרישים (צילום יחצ קשת 12)
"הכרישים" השאירה אחריה שלל משקיעים מאוכזבים ופגועים ומשיחות שערכו בדה מרקר עם משקיעים שהצליחו להשיג "עסקה" נראה כי המציאות אחרי ההשתתפות בתוכנית לא זוהרת כפי שמשתקפת בתוכנית עצמה. נראה שישנו דפוס קבוע לאחר ההשתתפות בתוכנית והוא כולל בדיקות נאותות שמתבצעות במשך חודשים רבים שבסיומן העסקה לא יוצאת לפועל.
לפי התחקיר, שני הכרישים הבולטים בתוכנית, זוהר לבקוביץ' ודובי פרנסס לא הרבו להשקיע. לבקוביץ' לא ביצע השקעות כלל ופרנסס השקיע בעונה השנייה והשלישית רק בשניים מהמיזמים. החוזה שעליו היזמים המגיעים לתוכנית מסיר אחריות מחברת "קשת" ומגיל הפקות בכל מה שיקרה לאחר צילומי התוכנית, גם אם היזמים הצליחו להשיג עסקה עם הכרישים וגם אם לא.
הכרישים מבוססת על פורמט יפני הנקרא "Dragons Den" שעלה לאוויר בתחילת שנות ה- 2000. בארץ, התוכנית מופקת על ידי חברת "גיל הפקות" ושתי הגרסאות המוכרות ביותר בעולם לפורמט היפני הן "Shark Tank" האמריקאית והגרסה הבריטית עם השם הזהה "Dragons Den". עד כה שודרו בקשת שלוש עונות של התוכנית כאשר בימים אלה הכרישים עסוקים בצילום עונה נוספת שעתידה לעלות בקרוב בקשת 12.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פגם הפורמט
    ליהי 03/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אידאלית, צריך לעשות בדיקת נאותות לכל המועמדים. אם זה לא מתאפשר כי יקר מידי או מכל סיבה אחרת, זה פסול לשדר הסכמה להשקיע לפני שבאמת ברור אם תתבצע השקעה. זה גם משדר מסר מאד לא רציני לפיו לכאורה החלטה להש1יע, מתקבלת אחרי 4 דקות שיחה.
    סגור