טלוויזיה

"קופה ראשית" בהפתעה מרגשת לנועה קירל: צפו במחווה שצילמו

משתתפי הסדרה "קופה ראשית" החליטו להפתיע את נועה קירל בסרטון מיוחד בו בירכו אותה לקראת חשיפת השיר לאירוויזיון. צפו בברכות של כוכבה, ראמזי, ניסים ואנטולי
מערכת ice | 
קופה ראשית חוזרת (צילום קובי אוזינגי)
רגע לפני ששיר האירוויזיון המסקרן של נועה קירל ייחשף בערב שידורים מיוחד ב"כאן", צילמו משתתפי הסדרה "קופה ראשית" סרטון ברכה מיוחד לקירל שפורסם הבוקר.
"לסיום אני כתבתי לך פתק קטן לטיסה, אני קצת מתרגשת", אומרת כוכבה שביט (קרן מור). "נועה היקרה, שני פאקט 'מנטה לייט', שש וויסקי בלאן ונעלי 'ישיבה' מידה 38. שלך, כוכבה". ראמזי (אמיר שורוש) מאחל "אירוויזיון בנעימים!", ניסים שמעוני (יניב סוויסה) מפריח נשיקה, ואנטולי (דניאל סטיופין) סיכם: "בהצלחה, בלי שטויות, סופרסטאר".

מי ששואל מה לנועה קירל ולקופה ראשית? אז הכוכבת, נציגת ישראל לאירוויזיון הבא, לוהקה לתפקיד אורח בעונה הקרובה של הסדר האהובה. על סט הצילומים אמרה לא מכבר קירל: "כיף לי שיש לי הזדמנות להשתתף בסדרה שאני כל כך אוהבת. זה מסוג הדברים שאני עושה לנפש, לכיף. לא הצלחתי לדבר מרוב שהם הצחיקו אותי. אני מן הסתם לא רוצה שייסגרו את תאגיד השידור הציבורי, ובטח שלא יבטלו את ההשתתפות של ישראל באירוויזיון. אני לא נכנסת לפוליטיקה. אני שולחת אנרגיות חיוביות, ומקווה ומאמינה שזה יעבור בשלום ויהיה בסדר".
השיר "Unicorn", כיאה ליום האישה הבינלאומי, הוא שיר שעוסק בהעצמה נשית. במהלך המשדר הערב בכאן 11, תופיע נועה קירל בשידור חי מפסטיבל המוסיקה באיל. הערב ישודר סרט דוקו מיוחד, "דרכה של נועה קירל לאירוויזיון", שמתעד את דרכה של נועה מילדותה, דרך הקריירה שבנתה, הפריצה הגדולה, ההכנות למופע בפארק הירקון ועד להחלטתה להשתתף באירוויזיון. מיד בתום הסרט ייחשף הקליפ לשיר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה