טלוויזיה

דירוג ice: חמש הנשים המשפיעות בטלוויזיה

לרגל יום האישה הבינלאומי 2023, אתר ice עם הדירוגים של הנשים המשפיעות והמובילות בארץ בתחומן, בתקשורת, בטלוויזיה, בעסקים, וגם אלו שמעוררות השראה | הפעם: ה-5 של ice בטלוויזיה
מערכת ice |  1
גאולה אבן, פאולה רוזנברג, רותם סלע (צילום shutterstock, פייסבוק, מסך קשת 12, אינסטגרם/ רותם סלע)
אתר ice מציג | דירוג הנשים המובילות בטלוויזיה הישראלית

בתרבות, בצרכנות, בבריאות, בהעצמה - אין כמעט נושא שבו פאולה רוזנברג לא מביאה לקדמת הבמה, וגם בנושאים שצריך המון רגישות כדי להעביר אותם. יחד עם הפרטנר ובן זוגה, לאון רוזנברג, פאולה מביאה קול של מקצוענות יחד עם תרבות הגשה שמביאה לטלוויזיה הישראלית שילוב שכמעט אין כמותו: אקטואליה ובידור ביחד.
רוזנברג מנפצת אמיתות, מדברת באופן חופשי על משקל וזוגיות, ועם טור דעה חדש בעיתון היא גם מעבירה את המסרים שלה באופן בולט ומוצהר מבלי להסס. 
עם כל הכבוד לכאן 11 שיודעים לתת את הבמה ליוצרים מקוריים, יש את היוצרים עצמם שמביאים למסך סיפורים שלא ברור איך לא הגיעו אליו עד היום.
"המפקדת", הדרמה הקומית זוכת פרס האקדמיה, שיצרה עטרה פריש יחד עם ניר ברגר, מציגה טלוויזיה נשית במיטבה שמלאה בכנות, מודעות והומור. הסדרה ללא ספק פותחת פתח ליוצרות נוספות שיביאו למסך את הסיפורים שכולנו מכירים, אבל בעצם לא, רק משום שגברים הם אלו שבדרך כלל מספרים אותם.
למרות שאתם רואים אותה בכל מקום, רותם סלע לא מוותרת ולו במעט על זמן איכות עם בעלה והילדים שלה. היא יודעת לשדר גם רצינות וגם קלילות, וגם ליישם אותם בחייה הפרטיים ולא רק כלפי חוץ. 
סלע העידה על עצמה שהיא לא גולשת ברשתות החברתיות ולא חושפת את ילדיה. גם את בעלה היא ממעטת לחשוף בחשבון האינסטגרם שהיא מתחזקת רק לצרכי העבודה. מלבד המסר שהיא מעבירה בכך לצופים שלה, היא אומרת לנשים: אל תתנו לתעשייה לשלוט בכם, תהיו אתם אלו ששולטות בה. 
אחת ממגישות החדשות המנוסות והפופולריות בישראל לא חששה לעתידה גם כאשר העבודה של בעלה מנעה ממנה להגיש אקטואליה. לאחר תקופת נדודים בין פורמטים לא ברורים, גאולה אבן-סער מצאה את מקומה בתכנית הבוקר של רשת 13, בקרב ראש בראש עם רסקין וקשת 12.
עם הרבה ניסיון, ידע, ובעיקר פאסון נשי נדיר, אבן-סער נשלחה למשימה שבינתיים מתגלה כקשה במיוחד, אך לא בלתי אפשרית. אם היא תתמיד ותמצא את הדרך שלה בזירת ההגשה של הבוקר, היא תוכל להוכיח שגם אישה יכולה להיות טאלנטית שמשנה סדרי רייטינג.
לאחר שנים בעולם המשחק, נכנסה השחקנית נעמי לבוב לתודעה בשנת 2016 בתפקידה בסדרה "מטומטמת". שורת התפקידים המעולים שקיבלה וביצעה מאז, גרמו לנו לחשוב לרגע שהיא תמיד הייתה כאן במרכז העניינים. 
אחרי אותו תפקיד מלא רצינות ב"מטומטמת", לבוב עברה לגלם את דמותה של זוהר, אישה צעירה על הספקטרום האוטיסטי, בסדרה "על הספקטרום". שני התפקידים הללו ואלו שבאו אחריהם הציגו לצופים את מגוון האישיויות הנדיר שהשחקנית בת ה-36 טומנת בחובה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יונית לוי
    הודיה 03/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אולי סוף סוף יונית לוי המתנשאת תעשה הסבה מקצועית ותעוף מהעיניים שלנו!!!!!!!
    סגור