טלוויזיה

רביב דרוקר חושף: הממשלה מעבירה 20 מיליון שקלים במסווה לערוץ 14

בנוסף, הממשלה העלתה את "חוק שי ניצן" לשינוי מעמדה של הספרייה הלאומית, בה עובד פרקליט המדינה לשעבר. היועהמ"שית הודיעה שיש מניעה משפטית לקדם את החוק הזה. הממשלה התעלמה ואישרה את ההצעה
מערכת ice |  5
רביב דרוקר (צילום: אלדד רפאלי) (צילום אלדד רפאלי)
רביב דרוקר פרסם בחשבון הטוויטר שלו את סדרת ההחלטות שהממשלה העבירה הערב (מוצ"ש) ואת האמת מאחוריהן. כך הוא כתב: "בדקות האחרונות של ישיבת הממשלה הייתה סוג של התפרקות וסכומים מטורפים עפו מצד לצד. ההחלטות השנויות במחלוקת עברו לא פעם שם: 1) הממשלה הקצתה כ-20 מיליון שקלים ל"קרן לעידוד התחרות בתקשורת". בכיר בממשלה - זה מיועד לערוץ 14. 2) חצי מיליארד שקלים הלכו ל"מסורת" דרך המשרד של פרוש. זהות יהודית? הדתה? משרד לא קיים שקיבל גשם של כסף. 3) עוד לפני כן, הממשלה העלתה את 'חוק שי ניצן' לשינוי מעמדה של הספרייה הלאומית, בה עובד פרקליט המדינה לשעבר. היועהמ"שית הודיעה שיש מניעה משפטית לקדם את החוק הזה. הממשלה התעלמה ואישרה את ההצעה.
4) אחת הרפורמות המרכזיות שהועברו הן חוק הארנונה שלוקח כסף מהכנסות ארנונה שהגיעו מתעסוקה לטובת רשויות שממצות פוטנציאל דיור. במילים פשוטות יותר: בשנה הקרובה יילקח 100 מיליון שקלים מתקציב עיריית תל אביב. בבסיס החוק יש היגיון והאוצר רוצה אותו כבר כמה שנים, אבל פורום ה-15 הפיל אותו תמיד. הממשלה הזאת ושר האוצר הזה יותר נחושים, אולי כי נחמד לפגוע בעיר שמובילה את המחאה. שביתת מרכז השלטון המקומי היא בגלל החוק הזה, עוד ערים שייפגעו - רמת גן, חיפה, ראשל"צ, פ"ת. מצד שני, ערים פחות מבוססות, חלקן חרדיות, יקבלו את הכסף הזה. איך מממנים את כל זה? הממשלה החליטה על קיצוץ רוחבי של 3 אחוזים ב 2023 ועוד 3 אחוזים ב-2024.
5) מי שפחות נספר בישיבה: סילמן, אבי מעוז, חיים כץ. אגב, רון דרמר ביקש תקציב 0 למשרדו. טען שהוא לא רוצה לקחת "תקציב ממשלתי". ואחרון משרד הנגב והגליל של וסרלהוף קיבל תקציב מטורף של 900 מיליון שקלים, עלייה פסיכית במשרד שתקציבו לא קשיח. 6) אריה דרעי נכח בבניין וניהל ממשרד למטה את המו"מ, בעיקר הקדיש לתקציב הבריאות".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    הנוכל מבלפור וחבורת השודדים (ל"ת)
    מוטי 02/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    מעניין זה הסכום שיועד,הנדל
    אילן בילוגוסקי 02/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    העביר לערוצים 12 ו 13 סה"כ הם קיבלו ממשרד התקשורת כ 40 מיליון ש"ח
    סגור
  • 3.
    שודדים את הקופה הציבורית לטובת אינטרסים אישיים
    ממשלת עבריינים על מל 02/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    החרדים הפרזיטים יממונו שוב עי רשויות חזקות של אנשים עובדים. במקום להוציא להם כרטיס אדום!! שילכו לעבוד ולממוד שיממנו את עצמם ואת חייהם הפרימיטיבים!
    סגור
  • 2.
    מצויין!! בשביל זה בחרנו ימין. דרוקר תתרגל למציאות. (ל"ת)
    ניר 02/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 1.
    מה אתה רוצה ? חוקים טובים מאד כולם
    קיבוצניק 02/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לטובת הפריפריה ומוחלשים . כך צריך להיות .
    סגור