טלוויזיה

ניב רסקין נחשף: "הוא שתה אלכוהול, זו כאפת התעוררות"

מתמודדת בשם נועם הוד חשפה: "לא יודעת מאיפה האומץ הגיע אליי, אבל אמרתי לו: ניב רסקין, יום יבוא ואתה תפרשן אותי בנינג'ה" כשפגשה אותו כמלצרית בבר
מערכת ice | 
ניב רסקין (צילום מסך 12)
מגיש "חדשות הבוקר" ופרשן "נינג'ה ישראל" ניב רסקין עושה גם דברים מחוץ למסך הטלוויזיה עם המשפחה, הזוגיות וחיי החברה שלו. אלא, שלפעמים אין לדעת אם תתקלו בו בטעות, כמו צעירה בשם נועם הוד, שניגשה אליו והבטיחה לו משהו שיתגשם כמה שנים אחרי ועוד בפריים טיים של קשת 12.
במקרה של הוד, שהיא סטודנטית ומאמנת כושר בת 24 מראשון לציון, הזדמן לה לפגוש את רסקין בדרך לא שגרתית והיא סיפרה על כך לרותם סלע ואסי עזר: "תמיד הייתי ספורטאית: כדורעף, כדורסל, כדוריד. הייתי מדריכת כושר קרבי בצבא. עד שהגעתי לעולם הנינג'ה, הייתי מלצרת בבר-מסעדה בראשון לציון. ניב רסקין הגיע עם חברים שלו והיה בבר".

עזר צחק ושמע מהוד: "וואלה, כן. הוא גם שתה אלכוהול, לא יודעת מאיפה האומץ הגיע אליי, אבל אמרתי לו: ניב רסקין, יום יבוא ואתה תפרשן אותי בנינג'ה". לאחר מכן, היא אכן החלה בהכנות לקראת השתתפותה בנינג'ה ישראל.
על כך היא אמרה: "מאותו רגע הבנתי שזו כאפת התעוררות. עשיתי שינוי בחיים, התחלתי להתאמן. כרגע אני מוכוונת נינג'ה, כל החיים שלי זה נינג'ה. אני סופר תחרותית, ובאה לשלוף ציפורניים"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה