טלוויזיה

פאולה ולאון רוזנברג עלו לשידור בשעה וחצי איחור: "יום חריג"

המגישים של 'פאולה וליאון' בקשת 12 עלו לשידור רק ב-11:00 במקום ב-9:30 בגלל מבזק ארוך במיוחד של חדשות 12 לסיקור המהומה בכנסת וההפגנות בירושלים
מערכת ice | 
פאולה וליאון (צילום צילום מסך קשת 12)
באיחור משמעותי של כשעה וחצי, פאולה וליאון רוזנברג עלו לשדר היום (שני) את תכניתם בקשת 12 'פאולה וליאון' בשעה 11:00 בבוקר ולא ב-9:30 כבדרך כלל, זאת בשלל סיקור ההפגנות בירושלים והמהומות בתוך הכנסת.
פאולה פתחה את השידור ואמרה: "בוקר טוב, לא משנה מה דעתנו האישית, אבל זה יום שיחקק בתולדות מדינת ישראל, אני לא יודעת אם זה יום להתבדח". ליאון הצטרף לאשתו ואמר: "בוקר טוב, אנחנו יושבים פה כמוכם ואומרים שזה יום חריג, זה יהיה שידור חי ומעניין".

עוד הסבירו על אופי התכנית היום: "דיווחי החדשות בכל מקום, אנחנו רוצות ורוצים להגיד לכם שבכל רגע שיקרה משהו שתצטרכו לדעת אנחנו נעבור. בין השידורים החיים נדבר עם האורחים שלנו על רחשי ליבכם".
רק אמש נעדרה המגישה בשל סיבה פרטית, שבועיים אחרי שנעדרה בשל מחלה ושבועיים לפני כן כששוב נעדרה בשל מחלה של אחת הבנות שלא הרגישה טוב. זו לא הייתה הפעם האחרונה כי רק לפני כמה שבועות נעדרה המגישה בשל מחלה בעצמה ובשל צורך לעבוד על פרויקטים אישיים שלה כשהיא בצפון, מנותקת מהוואטסאפ ומכל הרשתות החברתיות. היא אמורה אגב לחזור מחר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה