טלוויזיה

הזוכה בהישרדות חושפת: "להיות בריאליטי עושה לי כיף"

אלה אייבינדר חושפת איך נראית הקריירה שלה רגע אחרי הזכייה הגדולה: "עכשיו אני עובדת במשרד נדלן, לוקחת שיעורים פרטיים עם עורך דין נדלן, למדתי גם במכללה, כרגע זה מה שמעניינת אותי. אני רוצה להיות אשת עסקים”
מערכת ice |  1
אלה אייבינדר (צילום מסך רשת 13)
אחרי שזכתה במיליון שקל, אלה אייבינדר ששרדה גמר קשוח מול ג'קי אזולאי והפכה למנצחת בהישרדות של רשת 13 החזיקה בפוטנציאל אמיתי למנף את עצמה לקמפיינים, השקות, שיתופי פעולה ואולי עוד הופעות בפריים טיים. אך בראיון ליפעת הללי ממאקו היא מסבירה מדוע התרחקה מכך כמו מאש.
אייבינדר סיפרה: “אני לא רוצה להיות בתעשייה, חשיפה לא עושה לי טוב. אם יש משהו מעניין בכיף, סתם לעשות מעצמי פאדיחה להצטלם בכל דבר, ללכת לתוכניות בחינם כדי להישאר בתעשייה זה פחות מעניין אותי. עכשיו אני עובדת במשרד נדלן, לוקחת שיעורים פרטיים עם עורך דין נדלן, למדתי גם במכללה, כרגע זה מה שמעניינת אותי. אני רוצה להיות אשת עסקים”.

היחס שלה לברנז'ה: “הלכתי לתוכניות ריאליטי לא מעבר. אמרתי בהישרדות שאם אני זוכה לא תראו אותי בתוכניות בוקר. אמרתי ועשיתי. בוא נגיד ככה, להיות בריאליטי עושה לי כיף, כשזה כבר משודר עם טוקבקים והודעות זה פחות עושה לי טוב".
לסיום סיפרה השורדת: "אם בחיים האישים אני יכולה לעשות פילרים על אנשים, אז בטוקבקים אני לא יכולה ואין לי עצבים לזה. למה אני צריכה לקבל הודעות שליליות, לא רוצה שליליות בחיים שלי”.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אלה
    דן 02/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צודקת את מהממת וחכמה. מאחל לך הצלחה. ואולי תלמדי קצת את ג'קי
    סגור