טלוויזיה

זוכת האח הגדול הושפלה: "הפסיקו לקנות את הבולשיט שלך"

לאחר שכותבת הסבירה לטליה עובדיה מדוע היא חווה דאון, המנצחת הגדולה של הריאליטי ברשת 13 כתבה: "אני רוצה לאחל לך באמת מכל הלב שתזכי להפיץ טוב ולא רע, שתלמדי להתייחס לאנשים כמו שהיית רוצה שיתייחסו אלייך, שאם אין לך משהו טוב להגיד זה ממש בסדר לשמור אותו לעצמך"
מערכת ice |  2
טליה עובדיה הזוכה באח הגדול (צילום מסך רשת 13)
רק ביום חמישי האחרון, זוכת העונה האחרונה של 'האח הגדול' ברשת 13, טליה עובדיה, חשפה מול עוקביה בחשבון האינסטגרם שלה, כי היא סובלת מדיכאון מאז יצאה מבית האח הגדול כזוכה הגדולה של העונה עם פרס של מיליון שקל, בנוסף לזוגיות מתוקשרת ונוצצת עם שחף רז, שהגיע למקום השלישי בעונה.
על אף שפתחה את ליבה ברשתות החברתיות, אחת הגולשות החליטה להשפיל אותה ולכתוב לה דברים קשים במיוחד ללא סיבה: "בטח אנשים הפסיקו לקנות את הבולשיט שלך, בגלל זה את בדאון". טליה השיבה בכעס: "היי מקסימה, לפני שאני חוסמת את כל הטוב שאת מפיצה פה, אני רוצה לאחל לך באמת מכל הלב שתזכי להפיץ טוב ולא רע, שתלמדי להתייחס לאנשים כמו שהיית רוצה שיתייחסו אלייך, שאם אין לך משהו טוב להגיד זה ממש בסדר לשמור אותו לעצמך ושתמיד יגיע עד אלייך אושר נחת ובריאות אמן".

עובדיה גם הוסיפה: "ולמרות שבטח את לא מעוניינת בזה, שולחת לך גם נשיקות וחיבוק". אותה גולשת נשארה ללא מילים ומיד השיבה לטליה: "היי, אני מצטערת ואת לגמרי צודקת. זה ממש לא היה במקום…" הזוכה הגדולה לאחר מכן שיתפה לעוקביה את ההתכתבות וחתמה אתה הסאגה: "חייבת שתראו איך זה מתהפך בשניה שמגיבים לזה בדרך אחרת".
עובדיה הרחיבה בנושא התחושות הקשות שלה: "אני חושבת שזה בעיקר חוסר מצב רוח שמשפיע על הכל. פחות בא לך לצאת מהבית. פחות בא לך להיפגש עם אנשים, חוסר בטחון שפתאום מחלחל ודובר בהכל, אתה מרגיש לא טוב בכלום. והרבה הרבה ייסורי מצפון. בהתחלה קצת נלחצתי. אבל באמת שאחר כך קראתי את התגובות וראיתי שהרבה אנשים מרגישים אותו דבר אז הבנתי שהמטרה נעשתה, נלחצתי אבל התברר כצעד נכון ומועיל".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אין עלייך
    צביקה רז 02/2023/08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    פירגון
    סגור
  • לוני
    לוני 02/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרימי את עצמך ותצאי לבלות ולהנות ממה שהקדוש ברוך הוא העניק לך זה הזמן שלך ושל בן זוגך להנות ולמצות את הגיל ישר כח
    סגור