טלוויזיה

דנה אינטרנשיונל חוזרת בענק: הסדרה המדוברת בדרך להשקה

הזמרת הישראלית הבינלאומית מסתערת על המסכים כבר בקרוב, במה שהולך להיות התשובה של yes לעונת העשור של מחוברים של HOT, בסדרת דוקו-ריאליטי על הכוכבת דנה אינטרנשיונל שתלווה את חייה המקצועיים והאישיים 
מערכת ice |  2
דנה אינטרנשיונל דנה קמה (צילום מסך yes)
במהלך חודש מרץ, רגע לאחר יום האישה הבינלאומי, תשיק yes את הסדרה המסקרנת שמעלה המון ציפיות - "דנה קמה" - הדוקו הראליטי על חייה המקצועיים וגם האישיים של הדיווה דנה אינטרנשיונל, כוכבת הפופ הישראלית המפורסמת ביותר בעולם. במאי: אילן עבודי, עורך הסדרה: יונתן קוניאק, הפקה: טדי הפקות.
יוצרי הסדרה כבר העלו את רף הציפיות לדוקו ריאליטי שיהיה קומי, פרוע וגם מרגש בסדרה שתביא את מאחורי הקלעים של אחת מהדמויות הבולטות בתרבות הישראלית אך גם ידועה ככזו השומרת על פרטיותה בקנאות וזו תהיה הפעם הראשונה שדנה תאפשר למצלמות ללוות אותה בחיים שמחוץ לבמה.
הסדרה כמובן תביא גם את הרגעים המאושרים וגם את העצובים, כאשר דנה בראיונות לסדרה תסגור חשבונות עם מי שאי פעם השפיל או התנשא מעליה, עם אינספור רגעים אינטימיים. לראשונה גם ייחשף מנהלה האישי - שי כרם - ותתמקד גם בפועלו עבורה ובחייהם המקצועיים המשותפים. בכך, הסדרה תתחיל כאשר כרם מחליט שהגיע הזמן לאחר הקורונה שלדנה תהיה סדרה משלה, "דנה קמה", שתתעד את ה-"קמה" שבדנה שתמיד אומרת "אני כנראה הזמרת הכי עצלנית בעולם".
הסדרה תעקוב אחרי דנה ושי שהתעוררו לסיבוב נוסף של הקריירה המפוארת, עם הקלטת שירים חדשים, צילום קליפים, פרוייקט מסתורי בחו"ל, מופע מיוחד מכל השירים שלה, עבודה על ספר מהודר שיביא אותה אל בין דפיו. והפעם - הכל ללא נוצצים וללא פילטרים. 
הטיימינג לא מקרי, גם לאחר יום האישה הבינלאומי, וגם כמה שבועות לאחר השקת עונת העשור של HOT, כאשר דנה לבדה תתייצב בקרב מול רשימת המשתתפים בעונה, ונותר לחכות מי תנצח בקרב הענקיות.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אין עלייך דנה דיווה אחת ויחידה יא מהממת (ל"ת)
    סיסי 02/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מחכה לזה (ל"ת)
    מאוד 02/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור