טלוויזיה

כוכבת האח הגדול בהחלטה מפתיעה: כך נפנפה את האקס

בעוד נתנאל רודניצקי העלה סטוריז מהחופשה באמסטרדם עם זוגתו החדשה, האקסית הפתיעה: "הרבה לא יודעים עליי שאני שומרת שבת לפעמים, השבת הזו היתה אחת מהן, יש משהו בהפסקה הזאת של פעם בשבוע שנותנת לי אוויר מחדש. להדליק נרות, לשבת בקידוש, לא להיות בטלפון"
מערכת ice |  1
נתנאל רודניצקי ודיאן שוורץ (צילום מסך רשת 13)
הפרידה של אחד הזוגות הפוטוגניים ביותר של "האח הגדול", דיאן שוורץ ונתנאל רודינצקי בסוף חודש נובמבר, הצליחה לעורר לא מעט סקרנות, אבל הזמן חלף ונראה שהשניים היו עסוקים בעיקר בלהפסיק לחשוב אחד על השני.
רודניצקי מבחינתו כבר עבר הלאה והוא ובת זוגו הנוכחית, יאנה, שמלבד היותה מאמנת הכושר היא גם אמא לשניים, יצאו לחופשת חורף באמסטרדם. השניים המשיכו להעלות סטורי דביקים במיוחד. אם יש קשר או לא, האקסית דיאן שוורץ בחרה להודיע על פסק זמן מהאינסטגרם והודיעה לעוקביה כי תשמור את השבת.

שוורץ שיתפה: "הרבה לא יודעים עליי שאני שומרת שבת לפעמים, השבת הזו היתה אחת מהן, יש משהו בהפסקה הזאת של פעם בשבוע שנותנת לי אוויר מחדש. להדליק נרות, לשבת בקידוש, לא להיות בטלפון. זה נותן פתאום זמן להקדיש לדברים החשובים שממלאים את החיים – משפחה וחברים. לי זה הדבר שהכי מסדר את הראש. שבוע טוב ובשורות טובות אהובים שלי".
ומה לגבי רודניצקי? הוא דווקא פתח בסשן שאלות ותשובות עם עוקביו ששאלו: "איך מתגברים על פרידה?", על כך ענה: "רק אהבה יכולה לסדר לב שבור. מחכים שהיא תגיע וכשהיא מגיעה מחבקים את זה הכי חזק שאפשר ולא נותנים לדפי ההיסטוריה שלך להשפיע, אין הגיון בלשמור קשר עם אקסית אלא אם כן יש בך כוונה שתחזרו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    דיאן
    אני 02/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כולך הצגה לא מאמינה למילה מהפה הדוחה שלך
    סגור