טלוויזיה

הפנתר השחור והבריון: אלו התכנים החדשים בדיסני פלוס

שירות דיסני+ מעלה שורה של תכנים מסקרנים בחודש פברואר 2023, בניהם: הסדרה המבוססת על רב המכר 'פליישמן בצרות' והסרט שובר הקופות 'הפנתר השחור: וואקנדה לנצח'
מערכת ice | 
דיסני פלוס (צילום shutterstock/ Ivan Marc)
שורה של תכנים מסקרנים צפויים לעלות בשירות דיסני+ בחודש פברואר 2023, בניהם: הסדרה המבוססת על רב המכר 'פליישמן בצרות' והסרט שובר הקופות 'הפנתר השחור: וואקנדה לנצח'.
הפנתר השחור: וואקנדה לנצח | 1 בפברואר - Black Panther: Wakanda Forever
בסרט "הפנתר השחור: וואקנדה לנצח" של אולפני מארוול, המלכה ראמונדה (אנג'לה באסט), שורי (לטישה רייט), מ'באקו (וינסטון דיוק), אוקויה (דנאי גורירה) והדורה מילאג'ה (שכוללים את פלורנס קסומבה) נלחמים כדי להגן על ארצם מפני מעצמות שמנסות להתערב בעקבות מותו של המלך טצ'אלה. בעוד בני וואקנדה שואפים להתחיל בפרק הבא שלהם, הגיבורים צריכים להתאסף יחד עם עזרתם של כלבת המלחמה נאקיה (לופיטה ניונגו) ואוורט רוס (מרטין פרימן) וליצור דרך חדשה עבור ממלכת וואקנדה. טנוץ' הורטה משחק את נאמור, מלך של אומה תת-ימית חבויה, ובסרט מככבים גם דומיניק ת'ורן, מיקיילה קול, מייבל קדנה ואלכס ליבינאלי.
פליישמן בצרות | 22 בפברואר - Fleishman is in Trouble
הסדרה "פליישמן בצרות" היא סיפורו של טובי פליישמן, גרוש טרי בן 41 שצולל לתוך עולם הדייטים באפליקציות, שם הוא זוכה להצלחה שמעולם לא חווה בצעירותו, לפני שהוא התחתן לקראת סיום לימודי הרפואה. אך בדיוק בתחילתו של קיץ ראשון של חופש מיני, גרושתו רייצ'ל נעלמת, ומותירה אותו עם האנה בת ה-11 וסולי בן ה-9, ללא שום מידע לגבי מיקומה או כוונתה לשוב. בעודו מאזן בין חיי ההורות, שובם של ידידיו הוותיקים ליבי וסת', קידום פוטנציאלי בבית החולים לו חיכה זמן רב, וכל הנשים הרווקות שיש למנהטן להציע, הוא מבין שהוא לעולם לא יצליח להבין מה קרה לרייצ'ל עד שיתמודד סוף סוף עם מה שקרה לנישואים שלהם.
משפחת פראוד: קולניים יותר, גאים יותר ע.2 | 1 בפברואר- THE PROUD FAMILY: LOUDER AND PROUDER S2
סדרת המשך לסדרה עטורת השבחים, "משפחת פראוד: קולניים יותר, גאים יותר" מתארת בצחוק וברגש את ההרפתקאות של פני פראוד בת ה-14 ומשפחתה בחיים המודרניים. שנת 2020 מביאה קריירה חדשה לאמא טרודי, חלומות פרועים יותר לאבא אוסקר ואתגרים חדשים עבור פני, כולל שכנה מודעת במיוחד שחושבת שיש לה הרבה מה ללמד אותה. החברים של פני חוזרים, ביניהם דיז'וניי, לסיינגה, זואי ומייקל. גם השוגר מאמא של פני חוזרת, מוכנה תמיד לחלוק אהבה קשוחה או יד עדינה בכל פעם שפני זקוקה לה. בין הדמויות החדשות ניתן לפגוש את מאיה ו-קייג'י, ילדים חדשים שלא רק צריכים להתמודד עם הקושי של להיות הילד החדש, אלא גם להיות ילדים לשני אבות, עניין חדש בסמית'וויל.
הבריון | 24 לפברואר - Bruiser
במהלך חופשת הקיץ, דריוס בן ה-14 חוקר את גבולות הגבריות שלו דרך אינטראקציות סוערות עם אביו הקפדן לצד השפעה הולכת וגוברת מצד נווד מסתרי בשם פורטר. כאשר דריוס מגלה את זהותו האמיתית של פורטר, הוא נקלע לקונפליקט בין שני גברים שעלול להוביל לקרע במשפחתו ולאיום על ביטחונו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה