טלוויזיה

רותם סלע נחשפת בדרמה חדשה: זה המהלך המרגש שלה

רותם סלע תחזור בקרוב למסך בתפקיד משחק חדש ומרגש במיוחד בסדרת הדרמה החדשה של קשת 12 - 'גוף שלישי', העוסקת בזוג שפונה לתהליך פונקאות אחרי עשרות טיפולי פוריות. בן זוגה בסדרה יהיה יהודה לוי, כאשר לצידם יככבו ליאור רז, גל מלכה ואיתי תורג'מן
מערכת ice | 
רותם סלע (צילום אינסטגרם)
רותם סלע כבר מככבת על המסך שלכם בנינג'ה ישראל והכוכב הבא, כאשר כעת, אחרי שכבר כיכבה כדמות ראשית בסדרה של אסי עזר 'להיות איתה' כנועה הולנדר, כמו גם בתפקידים נהדרים ב'ירושלים', 'בלאדי מורי', 'הטבח', 'אוטונומיות' וסדרות נוספות, היא חוזרת לתפקיד משחק חדש ומרגש במיוחד ותשתף פעולה עם יהודה לוי.
הסדרה בה תשחק סלע היא סדרת הדרמה החדשה של קשת 12, 'גוף שלישי', כאשר הסדרה תעסוק במערכת היחסים הדרמטית בין בני זוג הפונים לתהליך פונדקאות, לבין הפונדקאית שלהם. הסדרה, אותה יצרו שירה חדד, דרור משעני ושי קפון (שגם ביים), בהפקת קומא, תכלול 8 פרקים ותעלה בקרוב לאוויר, אם כי עוד אין תאריך רשמי לבכורה.
רותם סלע ויהודה לוי בתמונה הרשמית של 'גוף שלישי' (אוהד רומנו)
במסגרת הסדרה רותם סלע תגלם את אלי, עורכת ספרותית, שאחרי עשרות טיפולי פוריות מחליטה יחד עם בן זוגה עידו, בגילומו של יהודה לוי, לפנות לאופציה היחידה שנותרה עבורם כדי להגשים את חלום ההורות – תהליך פונדקאות. את הפונדקאית חן, אם יחידנית לילד בן 10 הנמצאת בקשיים כלכליים, תגלם גל מלכה ואת בן זוגה לשעבר יגלם איתי תורג'מן. ליאור רז יגלם את תומר – במאי קולנוע זוכה אוסקר, שעובד על ספר אוטוביוגרפי אותו עורכת הדמות שמגלמת סלע. בין השניים נקשר קשר עוצמתי שמעמיד את המצב העדין במבחן נוסף.  
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה