טלוויזיה

כוכב חתונה ממבט ראשון חושף: מדוע אינו ישן בלילות?

אחרי שכוכבי חתונה ממבט ראשון, ניר פור והגר משה הביאו לעולם את בתם הבכורה, פור סיפר על ההתרגשות הגדולה להיות אבא והקושי הגדול שיש לכל הורה בתחילת הדרך - הלילות הלבנים אותם הוא חווה וחוסר שעות השינה.
מערכת ice | 
חתונה ממבט ראשון (צילום מסך: קשת 12)
לפני כשבועיים כוכבי העונה האחרונה של חתונה ממבט ראשון, ניר פור והגר משה, הביאו לעולם את בתם הבכורה. מאז, הם כמובן הספיקו להשתחרר מבית החולים ולשוב לביתם עם התינוקת הטרייה.
הבוקר (שני) התייצב האבא הטרי באירוע השקת מותג בגדי הספורט "Panta  Rei", בקניון עזריאלי ראשונים. בשיחה עם TMI, פור סיפר על ההתרגשות הגדולה להיות אבא והקושי הגדול שיש לכל הורה בתחילת הדרך - הלילות הלבנים אותם הוא חווה וחוסר שעות השינה.
למי ששכח את מעללי הזוג המוצלח ניר פור והגר משה בעונה האחרונה של חתונה ממבט ראשון, אז אנחנו כאן כדי להזכיר לכם. נראה היה שהתכנית לא הצליחה בזיווג ביניהם והוא התקדם כל הדרך להגדרה 'כושל', אחרי שהם עברו מערכת יחסים קשה מול עדשות המצלמה, אלא שלמרות הכל, המהפך הושלם.
השניים הפכו להיות הזוג הראשון מכל העונות של הריאליטי שמיסדו את הקשר מבחירה ורצון הדדי והם כמובן גם הראשונים שמביאים תינוק לעולם מבין כל הזוגות שניראו עד כה על המסך במסגרת 'חתונמי'
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה