טלוויזיה

תאגיד השידור בישראל בדרך להיסגר סופית: "נקצץ מאות מיליונים"

שר התקשורת החדש, שלמה קרעי, ממשיך לספק רמזים על התוכניות שלו לגבי תאגיד השידור הציבורי בישראל "כאן": "התוכנית שלי היא לקצץ מאות מיליונים בקרוב". גולן יוכפז הגיב: "פירוש הדברים הוא אחד - סגירת תאגיד השידור הציבורי"
מערכת ice |  1
שלמה קרעי,שר התקשורת (צילום ויקיפדיה, פלאש 90/ נעם רבקין פנטון)
שר התקשורת החדש, שלמה קרעי, ממשיך לספק רמזים על התוכניות שלו לגבי תאגיד השידור הציבורי בישראל "כאן". בראיון שערך אמש (שבת) ל"פגוש את העיתונות" בקשת 12, הוא סיפר: "אין מקום לשידור ציבורי בישראל".
קרעי המשיך: "תהיה הסרת חסמים, הסרת רגולציה ופתיחת השוק לתחרות. אנחנו נכניס לכם ולכל השחקנים האחרים. לקחת את כל הנתח של הפקות המקור, של הדיגיטל, תקציבים של מאות מיליונים שהיום הולכים לשחקן יחיד וחוסמים את כל התחרות בשוק. התוכנית שלי היא לקצץ מאות מיליונים בקרוב". 
עוד הוסיף קרעי: "אני רוצה לפתוח פיות, לא לסתום פיות. במקום לשים 400 מיליון שקל בתאגיד וכל היתר לא יכולים לעשות - אנחנו נמנף את זה. החזון שלי הוא שאין שידור ציבורי בישראל. אני רוצה שכתבים ירצו את הציבור. כאשר אני אסגור את הרשות השנייה, נסגור את מועצת הכבלים והלוויין. צריך להסיר מגבלות תוכן. להסיר חסמים, להסיר רגולציה".
גולן יוכפז, מנכ"ל תאגיד השידור כאן, הגיב לדבריו של קרעי וצייץ בחשבון הטוויטר שלו: "קיצוץ של מאות מיליונים מתקציב התאגיד פירושו אחד - סגירת תאגיד השידור הציבורי, שהפך בארץ ובעולם לסמל של איכות ויצירה ישראלית אמיתית. התאגיד, כגוף שידור עצמאי, ימשיך בנחישות בפעילות ועשייה, למרות האיומים על עצם קיומו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בצדק, אין סיבה לממן פוסט ציונות לתמיכת טרור
    יענק 01/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וזה מה שהתאגיד עושה הרבה
    סגור