טלוויזיה

אשתו של אדיר מילר חוגגת: זה התפקיד שהנוצץ שקיבלה

דקלה הדר, כוכבת צומת מילר ואשתו של אדיר מילר בסדרה,  לוהקה לעונה החדשה של הסדרה המצליחה בכאן 11, "תיק נעדר", כאשר עונת ההמשך תיקרא  "האיש שרצה לדעת הכל"
מערכת ice | 
אדיר מילר (צילום אוהד רומנו)
דקלה הדר, שמוכרת לכולנו בזכות תפקידה ב"צומת מילר" כאשתו של יוצר הסדרה אדיר מילר, חשפה לאחרונה באומץ רב את הקשיים הכלכליים שהיא חווה בפוסט חושפני שהעלתה לרשתות החברתיות, כשטענה כי היא לא מצליחה לפרנס בכבוד את משפחתה.
היום (חמישי) פורסם ב-TMI כי הדר קטפה תפקיד חדש ונוצץ במיוחד כאשר היא לוהקה לעונה החדשה של הסדרה המצליחה בכאן 11, "תיק נעדר", שעלתה לאוויר ב-2020. סדרת ההמשך תקרא "האיש שרצה לדעת הכל". בעונה החדשה ישתתפו מוריס כהן, עירית קפלן, קרול וואירס ומאיר אשרף, לצד השחקנים החדשים: נטע ריסקין, אימרי ביטון, עינת הולנד, אורי לייזרוביץ', טום באום, משה פרסטר, לי גילת, מיה דגן, ובת אל מוסרי.
כזכור, אחרי הפוסט שהעלתה בו חשפה את מצבה הכלכלי הקשה, היא פרסמה פוסט נוסף בו כתבה: ""אני מקבלת מבול של תגובות בעקבות הפוסט שכתבתי. המון חום ואהבה, המון הזדהות והמון חיזוקים. מקבלת גם הצעות עבודה (חלקן רלוונטיות חלקן פחות...הצעות מעניינות לשת"פים (אחזור לכולן ברגע שתחזור לי הנשימה...וגם הצעות לתרומות וסיוע. כמה טוב ונתינה יש בכם אנשים והכוונות הן מדהימות".
עוד הוסיפה: "עם זאת, אני חייבת לספר שאיני זקוקה לסיוע כלכלי ברוך ה'. יש לי בת זוג והיא תומכת בתקופות היותר מאתגרות של המקצוע. יש לי הורים שמגבים אותי בכל צעד בדרך. הפוסט הגיע מתוך רצון להשתנות ולשנות גישה בתוך המקצוע שלי. חלק בנשמה שלי שביקש להתפתח ולגדול".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה