טלוויזיה

רשת 13 ברכש נוצץ: זו חברת הפאנל החדשה שמצטרפת

מאמנת הכושר שבעצמה בוגרת 'הישרדות' בעבר, אירה דולפין, מגיעה אל הפאנל של הדו"ח היומי. היא תנסה להביא את הזווית שלה לצד חברי הפאנל שכבר הפכו לקבועים.
מערכת ice |  1
אירה דולפין (צילום שי פרנקו)
רשת 13 ממשיכה לעשות שינויים בכל הגזרות. אחרי השינויים בתכנית הבוקר, עם החלפתם של המגישים רותם ישראל, מירי מיכאלי וצביקה הדר בגאולה אבן סער, גם בתכנית 'הדוח היומי' שמשודרת מדי צהריים עושים רענון קטן לפאנל.
בשבועות האחרונים, ברשת 13 ממשיכים ברענון של הטאלנטים שלהם ומבצעים מתיחת פנים לכמה מהתכניות החשובות ביותר, כשבראש תחילת עבודתה של אבן בכס מגישת תוכנית הבוקר עם שורה של חברי פאנל חדשים כמו ציפי רפאלי, אירית רחמים ומוטי רייף.

אבל בתוכנית הדו"ח היומי בהנחייתו קובי מחט, שדנה בעיקר בעונה החדשה של "הישרדות הפיליפינם", לוהקו עד כה פאנליסטים קבועים לצידו של המנחה בדמות כמה מכוכבי הראליטי של הערוץ, ביניהם יוצאת העונה האחרונה של "האח הגדול" דיאן שוורץ, השורדים בדימוס ג'קי אזולאי, רוסלנה רודינה ואוהד בוזגלו, וזוכה  "הישרדות" טילטיל שכבר נמצא שם זמן רב.
על פי הפרסום ב-TMI היום (רביעי) גם מאמנת הכושר שבעצמה בוגרת 'הישרדות' בעבר, אירה דולפין, מגיעה אל הפאנל של הדו"ח היומי. היא תנסה להביא את הזווית שלה לצד חברי הפאנל שכבר הפכו לקבועים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נופר מהאח הגדול
    זואי 02/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נופר לא זוכרים אותך את לא מעניינת אף אחד. היית אצל גאולה אבן עם אירה דולפין נזכרתי בך רק שהתחלת לצעוק ואת היית צרחנית מס',1 וגם מגעילה לא קטנה. לא זוכרים אותך. את נדחפת לטלוויזיה. תתעסקי בעצמך. האמת שאת פסה. וגם אירה עם ההריון שהיא רוצה. שיהיה בהצלחה לאנשים יש בעיות יותר גדולות ממכם
    סגור