טלוויזיה

אלונה ברקת משתתפת ב'הזמר במסכה'? "לא מאשרת ולא מכחישה"

חלק מהשופטים בעונה החדשה של הזמר במסכה משוכנעים שאלונה ברקת מתחבאת מאחורי אחת התחפושות. כעת, ברקת מגיבה: "לא מאשרת ולא מכחישה"
מערכת ice | 
אלונה ברקת (צילום Flash90)
התוכנית "הזמר במסכה" בקשת 12 ממשיכה לשגע את מדינת ישראל כאשר החשיפה האחרונה שהתרחשה בפרק האחרון שהיה אתמול (שני) הדהימה את כולם אחרי ששרית פולק, אשתו של סטטיק דאז וגרושתו הנוכחית הסתתרה מאחורי המסכה של הרובוט והיממה את כולם. 
במהלך הפרק, חלק מהשופטים היו בטוחים שמי שנמצאת מאחורי אחת המסכות היא הבעלים של קבוצת הפועל באר שבע, אלונה ברקת, שאף העלתה לאחר הפרק ציוץ לחשבון הטוויטר שלה בוא היא טענה: "לא מאשרת ולא מכחישה".
 כזכור, מגיש חדשות 12, לירון זייד, שמרבה לנסות ולנחש מי מתחבא מאחורי איזו מסכה, ניסה לחבר את הרמזים של ההיפופוטם, ואולי אף הצליח לחשוף מי מסתתר מאחורי התחפושת. בסדרת הסטורים שהעלה זייד הוא כתב תחילה: "טוב... אני חוזר להמר על שי גולדשטיין בתור ההיפופוטם.
בואו נעבור רגע על הרמזים: "אני ההיפופוטם, אבל רבים מכירים אותי בתור דון היפו" = אני שי גולדשטיין אבל רבים מכירים אותי כשי מ'שי ודרור"". בהמשך, העלה כתבה שמדווחת על כך שגולדשטיין מצטרף לערות 24 להנחיית תוכנית חדשה. באחד הרמזים, נראה רכב עליו המספר: 242-42-424. בהמשך, ההיפופוטם עומד מעל לוח עליו כתוב 25 דולר, וגם לזה יש לזייד תשובה מוחצת - אביבית בר זוהר הגישה תביעה על סך 25 אלף שקלים נגד שי גולדשטיין בגין לשון הרע וזכתה בה.
לסיום, באחד הרמזים ראו את עברי לידר, כשלידו הכתוב מיליון דולר, וגם לזה יש לזייד הסבר מסקרן: "שי גולדשטיין חיקה בעבר את עברי לידר בתוכנית הרדיו של שי ודרור". אז האם זייד חשף את ההיפופוטם? ימים יגידו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה