טלוויזיה

הזמר במסכה בטירוף: האם חבר הכנסת המוכר מתחבא מתחת לתחפושת?

לירון זייד, כתב חדשות 12, העלה ספקולציות לפיהן ח"כ מיקי זוהר נמצא מתחת לתחפושת של החתול, אחרי שראה את זה "700 פעם". בנוסף, טען כי ליאור סושרד נמצא מתחת לאחת התחפושות. יודעים איזו?
מערכת ice |  2
הזמר במסכה (צילום שי פרנקו)
"הזמר במסכה" היא ללא ספק אחת מתוכניות הטלוויזיה המצליחות והנצפות ביותר במדינת ישראל בשנים האחרונות. בסוף השבוע האחרון יצאה עונה נוספת של התוכנית והטירוף ברשתות החברתיות התחיל מיד עם הניסיון לנחש - מי נמצא מתחת לאיזו מסכה?
אחרי שרותם סלע הטריפה את הרשת  כשהעלתה היום (שני) סטורי לחשבון האינסטגרם שלה בו היא הטריפה את הרשת אחרי שצירפה תמונה של עכביש צעצוע, רמז לאחת הדמויות ב"הזמר במסכה" וכתבה: "דברים שאני מוצאת בכיס של הג'קט באמצע פגישה", כתב חדשות 12, לירון זייד, העלה ספקולציות נוספות והטריף את הרשת בעצמו.
תחילה זיד העלה סטורי לחשבון האינסטגרם שלו אליו צירף תמונה של השבלול וכתב: "טלטלתי הבוקר את הפאנל של "חדשות הבוקר" כשהבאתי פה הימור חדש על השבלול ב"הזמר במסכה"". לסטורי הוסיף זייד תיוג של ליאור סושרד וכתב "זה אתה"?.
במהלך, זייד העלה עוד סטורי, הפעם עם תמונה של החתול, וטען: "עוד פצצה שהטלתי הבוקר: פתאום קלטתי, אחרי 700 פעם, שהחתול נשמע קצת כמו ח"כ מיקי זוהר". מסכימים עם לירון זייד?
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מי בכלל צופה בזבל הזה!!! (ל"ת)
    סופוקלס 12/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    הקול של החתול זה יריב לוין (ל"ת)
    עדי 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור