טלוויזיה

קותי סבג נגד נשים: "לא התחבר לזה שיש פרשניות כדורגל במונדיאל"

"אם אני אגיד על שדר מסוים 'איזה גרוע הוא' זה בעיה? לא. אם אני אגיד 'איזה שדרנית גרועה היא', יגידו שאמרתי את זה בגלל שהיא אישה", אמר סבג
מערכת ice |  2
קותי סבג (צילום יוטיוב/ yes tv)
זוכה האח הגדול לשעבר ושדר הרדיו, קותי סבג, נמצא תחת מתקפה בימים אלו. בתכנית הרדיו שלו, אותה הוא מנחה לצעד מאיה בצלאל עסיס, סבג אמר כי הוא לא מתחבר לכך שיש פרשניות בשידורי משחקי המונדיאל בקטאר. ההתבטאות התקבלה בהמון תגובות זועמות ברשתות החברתיות, מצד אוהדות, ספורטאיות ולא רק.
אמש, הוא הגיע להגיב לסערה בתכנית "הדו"ח היומי", כאשר בצלאל עסיס החליפה את המנחה הרגיל של התכנית - קובי מחט ושדירה לצידו של טילטיל. זה מה שהיה לסבג לומר: "יש לי בנות ויש לי גם אישה. עשו הקרנה באיזשהו מקום של מונדיאל והכרזה הייתה 'בואו נראה לקותי שנשים גם יכולות'. גם בתכנית היה 'קותי נגד נשים'. אם אני עכשיו רואה כדורגל 40 שנים ואני שומע רק גברים, יורד לשכונה וזה רק גברים. פתאום שיש אישה זה שונה".
כשנתנו לו את מגישת חדשות הספורט הוותיקה, מירי נבו, סבג ענה: "מתי היא שידרה? באולפן זה שונה. אם אני אגיד על שדר מסוים 'איזה גרוע הוא' זה בעיה? לא. אם אני אגיד 'איזה שדרנית גרועה היא', יגידו שאמרתי את זה בגלל שהיא אישה. כל מיני ספורטאיות צייצו והעלו פוסטים. אף אחד לא אמר להחליף את הפרשנית. קיבלתי מלא הודעות שאני שוביניסט ואני לא מתייחס לזה, אפילו לא עניתי להן. יצא מצב שאני חוטף על הסיפור הזה ממשהו שרק דיברנו ולא אמרנו אם זה טוב או לא. אני לא שומע גם את הגברים, אני שומע בערבית. אז מה?".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    קותי מי? עוד NOBODY שמוכר בעיקר בזכות אשתו
    איתי גימפל 12/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    והיא דוקא מוכשרת אש.
    סגור
  • 1.
    עוד פרימיטיבי... (ל"ת)
    אמיר 12/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור