טלוויזיה

הישרדות בצעד קיצוני: המתמודדים לא אוהבים את הדרישה החדשה

לאחר שהתבשרו כי עליהם להגיע בחמישי הקרוב לתל אביב לבושים בבגדי ים שלבשו בצילומים בפיליפינים, ויתבקשו לעמוד במשך שלוש שעות לצד שלט חוצות ענק בכביש מהיר, השורדים ברובם לא כל כך אוהבים את המהלך השיווקי
מערכת ice |  3
גיא זוארץ (צילום פייסבוק/ גיא זוארץ)
רגע לפני שהעונה החדשה של "הישרדות" ברשת 13 תעלה לעונה חדשה ותנסה להביס בקרבות הרייטינג את הריאליטי של קשת 12 ״הזמר במסכה״, קיים כעס גדול בקרב השורדים, שלטענתם לא זכו לזמן מסך שווה כמו כולם בפרומו המושקע שעלה, אבל מתברר שיש עוד סיבות לתסיסה.
ב-TMI פורסם כי השבוע האחרון התבשרו המתמודדים של העונה החדשה כי עליהם להגיע בחמישי הקרוב לתל אביב לבושים בבגדי ים שלבשו בצילומים בפיליפינים, ויתבקשו לעמוד במשך שלוש שעות לצד שלט חוצות ענק בכביש מהיר, השורדים ברובם לא כל כך אוהבים את המהלך השיווקי באמצע החורף.

על פי הפרסום, בעוד שדוגמניות כמו מאיה קיי, טניה לאורן לא רואות בכך בעיה כדי לקדם את הקריירה שלהן, מתמודדים אחרים מקבלים פחות בהבנה את הצורך להצטלם בבגד ים באמצע כביש מהיר והביעו לא מעט אכזבה וכעס על כך. ההפקה מצדה הבטיחה לשורדים כי יקבלו גם מעילים נגד הקור למקרה שמזג האוויר לא יהיה נוח.
מרשת 13 נמסר: "בוקר טוב. ״אכן יהיה אירוע בחמישי. אכן זה קשור בחשיפת השילוט אבל השורדים לא יעמדו על שלטים ובטח שאנחנו לא מחייבים אותם לעמוד על משהו בבגד ים".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    שלא יעמדו בשום צומת מרכזי
    רון 12/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה לא מעניין אותנו ולא חסר לנו פקקים במדינה. שהמשטרה לא תאשר את זה בבקשה. נמאס מכל השטויות במדינה הזאת.
    סגור
  • 2.
    תעשו מה שאומרים לכם אחרת יתבעו לכם תתחת (ל"ת)
    משה 12/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    עד מתי
    זיוית 12/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המס קנה היא שעדיף לוותר על הפרסום ובלבד שלא כדי להתבזות במין עמידה טיפשית כזאת לצד שלט כלשהו , על כביש מהיר, לבושים בבגדי ים. וכל ההשפלה הזאת כדי שאולי משהו יזכור את הפרצוף שלך וככה תהייה מעט פחות אנונימי ממה שאתה כיום. הפקת הישרדות מורידה את המשתתפים לזנות.
    סגור